U mnie nieaktualizowanie (np. mojego serwera) objawia się tym, ze po prostu ja jako gracz mam problem z pobraniem wymaganych plików z serwera, dzieję się to bez FastDL i idzie strasznie wolno, ale w końcu po 20 minutach czekania aż się wszystko ściągnie, wreszcie się połączę z danym serwerem i mogę grać.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
sebuli
Rejestracja: 27.08.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.05.2016 16:31
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 128
- Odwiedzin: 6 423
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Maj 5, 1995
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Bydgoszcz
Kontakt
#516835 Dproto [0.9.187] - Instalacja i konfiguracja (NonSteam + Steam)
Napisane przez sebuli w 18.02.2013 17:29
#314952 Konwersja myslq - > nvault
Napisane przez sebuli w 29.10.2011 17:24
#290346 Admin widzi nick przez szyby/ściany
Napisane przez sebuli w 31.08.2011 09:07
#265516 Przerobienie sma licznik rund
Napisane przez sebuli w 02.07.2011 20:22
Sorry teraz, bo pomyliłem miejsca w rejestracji komendy
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "runda"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AmD"
new rounds, hudhandler
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)
register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")
register_clcmd("say /reset", "restart_roundsnum", ADMIN_IMMUNITY)
hudhandler = CreateHudSyncObj()
}
public round_end()
{
rounds ++
}
public restart_roundsnum(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED;
rounds = 0
}
public client_spawn(id)
{
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, 0.3, 2, 0.5, 5.0)
ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "= Rozpoczyna sie Runda %d =", rounds)
}
#181935 [COD:MW] Problem z statystykami
Napisane przez sebuli w 21.10.2010 16:04
#181932 [COD:MW] Komandos
Napisane przez sebuli w 21.10.2010 15:58
Szukasz:
Zamieniasz na:
Szukasz:
Zamieniasz na:
I to chyba wszystko
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
Zamieniasz na:
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && random_num(1, 2) == 1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
Szukasz:
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
Zamieniasz na:
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 2);
}
I to chyba wszystko
#164955 Podwójny skok na CoD
Napisane przez sebuli w 28.08.2010 15:44
u góry musisz jeszcze dopisać tutaj:
Ta linijka jest w cmdstart nad:
Czyli to co powiedział Kamil i to co teraz Ci powiedziałem.
Całość wygląda tak:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 ||klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA
Ta linijka jest w cmdstart nad:
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
Czyli to co powiedział Kamil i to co teraz Ci powiedziałem.
Całość wygląda tak:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
#164953 Naprawa sma w CoD
Napisane przez sebuli w 28.08.2010 15:38
Nie dałeś po klasach przecinku i w odrodzeniu, zamiast klamr dałeś nawiasy. Masz poprawione.
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.amxx 56,74 KB 13 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: sebuli
- Regulamin