Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Intex - zdjęcie

Intex

Rejestracja: 11.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.02.2013 17:49
-----

#501444 Problem z instalacją WWW

Napisane przez Intex w 14.01.2013 20:16

Witam

Instaluję (Gm) AMXBans # 1.6.(1) + Poprawki (AMXX.PL) po raz 40 dziś i ciągle jest to samo... Po stronie serwera działa wszystko, nawet się łączy, tylko po www nie idzie, chociaż wpisuję te same dane.

Instalacja przebiega pomyślnie, wszędzie mam zielone ptaszki ale gdy kliknę przejdź do amxbans pojawia się to:



Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to MySQL server on '127.0.0.1' (111) in /home/xxxx/xxx/public_html/ban/include/config.inc.php on line 46
Can't connect to MySQL server on '127.0.0.1' (111)


Wie ktoś o co kaman?
  • +
  • -
  • -1


#459547 Poprawka klasy - Mechanik

Napisane przez Intex w 19.09.2012 16:49

Witajcie

Mam problem.
Chciałem zrobić klasę która może stawiać Sentry Guna i M18 Claymore jednak mam błąd.

proszę o poprawkę :)

Wklejka #833503 – Wklej.org
  • +
  • -
  • 1


#455640 Licencja IP board-ile for.

Napisane przez Intex w 04.09.2012 20:25

Z tego co mi wiadomo na 1 licencję można mieć tylko 1 forum.
  • +
  • -
  • 1


#453142 Prosba o kilka klas

Napisane przez Intex w 29.08.2012 15:44

Porucznik

http://wklej.org/id/820936/
  • +
  • -
  • 1


#453119 Prośba o klasę

Napisane przez Intex w 29.08.2012 14:53

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#453094 jedna klasa łatwe ;D daje plusy

Napisane przez Intex w 29.08.2012 13:33

Moje niedopatrzenie w 1 poście:D
Powinno być git
http://wklej.org/id/820809/txt/
  • +
  • -
  • 2


#453058 Czesc :D

Napisane przez Intex w 29.08.2012 12:39

Witaj :D
  • +
  • -
  • 1


#453047 jedna klasa łatwe ;D daje plusy

Napisane przez Intex w 29.08.2012 12:21

Proszę: http://wklej.org/id/820751/txt/


Dodałem tu bo nie mam narzędzi do pisania...
  • +
  • -
  • 2


#450964 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Proszę o modyfikację QTM_CoDMoD będą ++++++

Napisane przez Intex w 24.08.2012 17:07

Proszę limit statystyk dodałem z tego: http://amxx.pl/topic...imit-statystyk/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#450100 Pomóżcie z nazwą :)

Napisane przez Intex w 22.08.2012 15:51

Ja mam następną serię :D

cs-żalmisiebie.pl
cs-durnasieć.pl
cs-pomoc.pl
cs-zapomoga.pl
cs-padnepodwochdniach.pl
cs-zrobciezamniesieć.pl
  • +
  • -
  • 1


#443464 Użytkownik po wejściu na stronę klikając stanie fanem fan page'

Napisane przez Intex w 09.08.2012 19:27

A co gdy ktoś nie chce być fanem twojego fan pag'e? I nie życzy sobie tego?
  • +
  • -
  • 3


#443213 * Crysis 2 Multiplayer Mod *

Napisane przez Intex w 09.08.2012 12:55

wydaje mi się że musisz kompilować to lokalnie.
  • +
  • -
  • 1


#420357 Reklama serwera cs,

Napisane przez Intex w 13.06.2012 19:36

Witam

Z góry przepraszam że zakładam kolejny taki temat. Wszytkie dostępne przejrzałem i nie doczytałem się niczego nowego. A może znacie jakiś nowy sposób na zapełnienie serwera.


Otóż mam serwer BF2 Elite Army. Mod jest unikalny bo płatny. Nie ma tam zbędnych pluginów itp, a jednak nikt tam nie gra.

Kupiłem reklamę na wiaderko - 0 efektów (nadal jest)
Kupiłem reklamę na serwery.cscenter -0 efektów (nadal jest)
Wykonałem pod 300 reklam na forach - efektów
Założyłem grupę Steam i zaprosiłem 200 osób - 0 efektów
Reklamuję na fejsie, nk - 0 efektów
Wgrałem boty żeby ludzie nie grali sami jak ktoś wbije, a gdy jakaś osoba wejdzie ja od razu się tam pojawiam żeby dotrzymać jej towarzystwa jednak nic.


Znacie jeszcze jakieś sposoby na zapełnienie serwera?
  • +
  • -
  • 1


#366938 Moc zatruwania po naładowaniu noża dla klasy.

Napisane przez Intex w 18.02.2012 20:14

cod_inflict_damage(zatruwajacy[id], id,8.0,0.3);


}
Zamiast 8.0 daj coś innego:P
  • +
  • -
  • 1


#365907 Moc zatruwania po naładowaniu noża dla klasy.

Napisane przez Intex w 17.02.2012 14:56

Name166 klasa i perk z tą mocą są dodane w tym dziale :) poszukaj :P



Proszę działające:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#define TASK_ID 128000
	  
new const nazwa[]   = "Tropiciel (Premium)";
new const opis[]	= "Posiada moc zatruwania po naladowaniu noza dla klasy";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
#define CZAS_LADOWANIA 10 // Jak dlugo ma sie ladowac moc w s
new bool:moc_zaladowana[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
  
public plugin_init()
{
		register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
		register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
		register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
		register_event("Damage", "Damage", "be", "2!0", "3=0", "4!0");
		msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
  
		register_forward(FM_PlayerPreThink, "client_PreThink");
		cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
public client_PreThink(id)
{
	if(!task_exists(id+TASK_ID))
			return;
		  
	if(pev(id, pev_button) & (IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT+IN_FORWARD+IN_BACK+IN_JUMP+IN_DUCK))
	{
			change_task(id+TASK_ID, CZAS_LADOWANIA.0);
			set_bartime(id, CZAS_LADOWANIA);
	}
}
public CurWeapon(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && !moc_zaladowana[id] && ma_klase[id])
	{
			set_task(CZAS_LADOWANIA.0, "MocZaladowana", id+TASK_ID);
			set_bartime(id, CZAS_LADOWANIA);
	}
	else
	{
			remove_task(id+TASK_ID);
			set_bartime(id, 0);
	}
}
stock set_bartime(id, czas)
{
	message_begin((id)?MSG_ONE:MSG_ALL, msg_bartime, _, id)
	write_short(czas);
	message_end();
}
public MocZaladowana(id)
{
	id -= TASK_ID;
  
	if(!ma_klase[id]) return;
  
	moc_zaladowana[id] = true;
	client_print(id, print_center, "Umiejetnosc zostala aktywowana!");
	CurWeapon(id);
}
  
  
public ResetHUD(id) moc_zaladowana[id] = false;
#define TASK_ZATRUCIE 64000
new zatruwajacy[33];
public Damage(id)
{
	new attacker = get_user_attacker(id);
	if(!is_user_alive(attacker)) return;
  
	if(!moc_zaladowana[attacker]) return;
  
	zatruwajacy[id] = attacker;
	if(!task_exists(id+TASK_ZATRUCIE)) set_task(1.0, "Zatruj", id+TASK_ZATRUCIE, _, _, "a", 5);
}
public Zatruj(id)
{
	id -= TASK_ZATRUCIE;
	client_print(id, print_center, "Zostales zatruty!!");
	cod_inflict_damage(zatruwajacy[id], id, 8.0, 0.3);
}

  • +
  • -
  • 3