"Kiedy dwa lata temu Rahim zaczął realizować teledysk do utworu „Sekunda”, nikt nie spodziewał się, ze aż tak długo będzie trzeba czekać na klip. Jak sam artysta twierdzi, produkcja video była owiana klątwą, która na wielu etapach realizacji stopowała pracę grupy filmowej Przedmarańcza. "
Co sądzicie o klipie?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Syczaj
Rejestracja: 10.08.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.09.2012 09:47
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 156
- Odwiedzin: 7 202
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Marzec 30, 1992
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Plock
Kontakt
Moje tematy
Pouczający klip Rahima
05.07.2012 11:11
Team_Play Modification
14.12.2011 20:25
Team_Play Modification jest lokalizacją znanego wszystkim trybu GunGame-TeamPlay na standardowych serwerach.
- Kazde zabicie przybliza nas do zmiany poziomu.
- Zdobycie poziomu wymaga zabicia rownowartosci liczby czlonkow twojej druzyny.
- Terrorysci dostana punkty za polozenie bomby, tylko jesli ktorys z przeciwnikow jest nadal zywy.
- Za polozenie bomby dostaja rownowartosc punktow brakujacych do poziomu.
- Terrorysci dostana jeden poziom za wybuch bomby, jesli ktorys z przeciwnikow zyje.
- Antyterrorysci dostaja 2 poziomy za rozbrojenie bomby.
- Gdy minie czas, a terrorysci sa nadal zywi, CT dostana 1 poziom.
- Jesli druzyna posiada poziom wiekszy niz 21, kazde zabicie z granatu cofa ja o 1 punkt.
- Zabicie nozem zeruje punkty druzyny przeciwnej na danym poziomie. Jesli liczba punktow byla rowna zero, cofa poziom.
- Zabicie nozem kradnie punkty druzyny przeciwnej, jesli poziom druzyny przeciwnej jest rowny zero.
- Druzyna traci punkt za zabicie Teamate'a.
- Gra konczy sie, gdy jedna z druzyn zdobedzie 25 poziom.
- !wynik lub /wynik - pokazuje aktualny wynik rozgrywki teamplay.
- amxmisc
- tutor
- fun
- fakemeta
- colorchat
- brak cvarów
- współpracuje z pluginem mapchooser.amxx (wymusza głosowanie na mapy)
- wymagane moduły niestandardowe w archiwum tp4amxx.pl
- dodatkowy plugin TeamCash dzielący całość zarobionych przez team pieniędzy między jego członków.
- wymagane dzwieki i tutory w archiwum tp4amxx.pl
tp4amxx.pl.rar 91,8 KB 227 Ilość pobrań
:: dzwieki, wymagane do kompilacji moduly ::
teamcash.sma 2,09 KB 238 Ilość pobrań
teamcash.amxx
teamplay.sma 19,86 KB 232 Ilość pobrań
teamplay.amxx
teamcash.amxx 4,3 KB 7 Ilość pobrań
teamplay.amxx 20,33 KB 7 Ilość pobrań
array must be indexed
21.11.2011 22:47
Kompilator przy podanym kodzie sypie mi:
array must be indexed (variable "gAuth") na linii 64 i 86.
A ja nie kminie dlaczego.
array must be indexed (variable "gAuth") na linii 64 i 86.
A ja nie kminie dlaczego.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>
#define PLUGIN "perm_mute"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Syczaj"
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("amx_gagperm","cmdPermMute",ADMIN_IMMUNITY,"<nick>");
register_clcmd("amx_ungagperm","cmdUnPermMute",ADMIN_IMMUNITY,"<nick>");
}
public cmdPermMute(id, level, cid){
if(!cmd_access(id,level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;
new szPlayer[32];
read_argv(1,szPlayer, 31);
new iTarget=cmd_target(id,szPlayer,2);
if(iTarget){
new szPlayerName[32], szPlayerAuth[36], szAdminName[32], szAdminAuth[36];
new szServCmd[51];
new szWrite[36];
get_user_name(iTarget, szPlayerName, 31);
get_user_authid(iTarget, szPlayerAuth, 35);
get_user_name(id, szAdminName, 31);
get_user_authid(id, szAdminAuth, 35);
format(szServCmd,50,"amx_mute %s", get_user_userid(iTarget));
format(szWrite,35,"%s", szPlayerAuth);
ColorChat(0, YELLOW, "^x04[PermMute]^x01 Admin^x04 %s^x01: Gracz^x04 %s^x01 zostal zmutowany pernamentnie.");
server_cmd(szServCmd);
write_file("addons/amxmodx/configs/permgaged.ini", szWrite);
log_amx("[PermGag] %s (%s) dal permute'a graczowi %s (%s)", szAdminName, szAdminAuth, szPlayerName, szPlayerAuth );
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public cmdPermUnMute(id, level, cid){
if(!cmd_access(id,level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;
new szPlayer[32];
read_argv(1,szPlayer, 31);
new iTarget=cmd_target(id,szPlayer,2);
if(iTarget){
new szPlayerName[32], szPlayerAuth[36], szAdminName[32], szAdminAuth[36];
new szServCmd[51];
get_user_name(iTarget, szPlayerName, 31);
get_user_authid(iTarget, szPlayerAuth, 35);
get_user_name(id, szAdminName, 31);
get_user_authid(id, szAdminAuth, 35);
format(szServCmd,50,"amx_unmute %s", get_user_userid(iTarget));
new gAuth[36], iLen, bool:g_done;
g_done = false;
for(new i=0;read_file("addons/amxmodx/configs/permgaged.ini", i, gAuth, 35, iLen);i++){
if(gAuth & szPlayerAuth){
write_file("addons/amxmodx/configs/permgaged.ini","", i);
g_done = true;
ColorChat(0, YELLOW, "^x04[PermMute]^x01 Admin^x04 %s^x01: Graczowi^x04 %s^x01 zostalo zdjete mute pernamentne.");
log_amx("[PermGag] %s (%s) zdjal permute'a graczowi %s (%s)", szAdminName, szAdminAuth, szPlayerName, szPlayerAuth );
server_cmd(szServCmd);
return PLUGIN_HANDLED
}
}
if(!g_done){
ColorChat(id, YELLOW, "^x04[PermMute]^x01 Admin^x04 %s^x01: Gracz^x04 %s^x01 nie byl wczesniej zmutowany pernamentnie.");
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public client_putinserver(id){
new ClientAuth[36], gAuth[36], iLen, szServCmd[51];
get_user_authid(id, ClientAuth, 35);
format(szServCmd,50,"amx_mute %s", get_user_userid(id));
for(new i=0;read_file("addons/amxmodx/configs/permgaged.ini", i, gAuth, 35, iLen);i++){
if(gAuth & ClientAuth){
server_cmd(szServCmd);
}
}
}
[ROZWIĄZANY] Problem z kurczakami : )
19.10.2011 12:21
jestem świeżak w amxxie, nie mam pojęcia dlaczego wywala mi takie komunikaty w logach:
L 10/19/2011 - 06:53:22: [AMXX] [1346] fraghunter.sma::losuj_kurczaka (line 743)
L 10/19/2011 - 06:53:22: [AMXX] [1347] fraghunter.sma::Nowa_Runda (line 729)
linie 743 i 729 zawierają tylko : losuj_kurczaka()
Oczywiście przedstawiony fragment pluginu nie działa.
L 10/19/2011 - 06:53:22: [AMXX] [1346] fraghunter.sma::losuj_kurczaka (line 743)
L 10/19/2011 - 06:53:22: [AMXX] [1347] fraghunter.sma::Nowa_Runda (line 729)
linie 743 i 729 zawierają tylko : losuj_kurczaka()
Oczywiście przedstawiony fragment pluginu nie działa.
public Nowa_Runda()
{
new iPlayers[32], iNum, id
get_players(iPlayers, iNum)
for(new i=0; i
id = iPlayers[i]
if(is_user_kurczak[id]){
new k_name[64];
get_user_name(id, k_name, 63);
server_cmd("amx_unchicken %s", k_name);
is_user_kurczak[id] = false ;
}
}
losuj_kurczaka()
}
public losuj_kurczaka()
{
kurczak = random_num(1, 32)
if(is_user_connected(kurczak) && is_user_alive(kurczak)){
is_user_kurczak[kurczak] = true ;
new ch_name[64];
get_user_name(kurczak, ch_name, 63);
server_cmd("amx_chicken %s", ch_name);
}
else
losuj_kurczaka()
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: Syczaj
- Regulamin