Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Syczaj - zdjęcie

Syczaj

Rejestracja: 10.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.09.2012 09:47
-----

#399395 Pluginy interp, rate, ping

Napisane przez Syczaj w 20.04.2012 13:51

Podaj jakie minimalne wartości cl_cmdrate, cl_updaterate i rate ma ustawiac dla poszczególnych interpów (0.01, 0.02, 0.03)

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
new bool:ex_one[32], bool:ex_two[32], bool:ex_three[32];
public plugin_init()
{
register_plugin("ex_interp", "1.0", "Syczaj");
register_menucmd(register_menuid("vote"),(1<<0)|(1<<1),"end_time");
}
public client_putinserver(id)
{
set_task(3.0,"choose_time", id) ;
}
public client_disconnect(id)
{
ex_one[id] = false;
ex_two[id] = false;
ex_three[id] = false;

if(task_exists(id)){
remove_task(id)
}
}
public choose_time(id)
{
show_menu(id,(1<<0)|(1<<1)|(1<<2), "Menu wyboru interpu\w:^n\d1:\w ex_interp \r0.01^n\d2:\w ex_interp \r0.02^n\d3:\w ex_interp \r0.03", -1, "vote");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public end_time(id,key)
{
switch (key)
{
case 0: // ex_interp 0.01
{
ex_one[id] = true;
ColorChat(id, YELLOW, "^x04[ex_interp]^x01 Twoj interp zostal ustawiony na :: 0.01 ::");
choose_one(id);
}

case 1: // ex_interp 0.02
{
ex_two[id] = true;
ColorChat(id, YELLOW, "^x04[ex_interp]^x01 Twoj interp zostal ustawiony na :: 0.02 ::");
choose_two(id);
}

case 2: // ex_interp 0.03
{
ex_three[id] = true;
ColorChat(id, YELLOW, "^x04[ex_interp]^x01 Twoj interp zostal ustawiony na :: 0.03 ::");
choose_three(id);
}
}
set_task(60.0, "check_cmds", 100+id, _, _, "b");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public check_cmds(ex){
new id;
id = ex - 100;
if(ex_one[id]){
choose_one(id)
}
if(ex_two[id]){
choose_two(id)
}
if(ex_three[id]){
choose_three(id)
}
}
public choose_one(id) // ex_interp 0.01
{
client_cmd(id,"rate 20000");
client_cmd(id,"cl_cmdrate 101");
client_cmd(id,"cl_updaterate 101");
client_cmd(id,"ex_interp 0.01");
}
public choose_two(id) // ex_interp 0.02
{
client_cmd(id,"rate 20000");
client_cmd(id,"cl_cmdrate 101");
client_cmd(id,"cl_updaterate 101");
client_cmd(id,"ex_interp 0.02");
}
public choose_three(id) // ex_interp 0.03
{
client_cmd(id,"rate 20000");
client_cmd(id,"cl_cmdrate 101");
client_cmd(id,"cl_updaterate 101");
client_cmd(id,"ex_interp 0.03");
}


konkretne wartości ustaw sobie sam na końcu.
  • +
  • -
  • 1


#399385 Modyfikacja pluginu ClientChecker

Napisane przez Syczaj w 20.04.2012 12:29

masz cfg pluginu, chyba angielskiego Cie uczyć nie muszę?
cc_maxping
cc_maxpingwarns
cc_minupdaterate
cc_mincmdrate
cc_minrate

plugin zezwala na posiadanie statystyk od podanych w cfg wzwyż.
ustawia cl_cmdrate cl_updaterate i rate
kickuje tak samo jak każdy inny, czyli za pomocą komendy kick w konsoli serwera.
jeśli kickowanie jest wyłączone, graczowi, który nie spełnia wymagań ustawia najniższe dopuszczalne ustawienia podane w cfg.
  • +
  • -
  • 1


#396586 Nadpisywanie(?) server.cfg

Napisane przez Syczaj w 13.04.2012 17:59

Uruchom ponownie serwer, jeśli mapchangefile ustawiłeś, a nie zresetowałeś serwera, to cfg wczytuje się przy włączaniu serwera.
  • +
  • -
  • 1


#371734 [ROZWIĄZANE] Operacje na graczu co pare godzin

Napisane przez Syczaj w 26.02.2012 20:01

Nie lepiej sprawdzać na spawnie ile ma godzin w sumie? I wtedy mu coś dać?
Zapisuj czas gry na nvault.
Potem get_user_time + ten zapisany sprawdzaj na każdym spawnie.
  • +
  • -
  • 1


#367898 [ROZWIĄZANE] Mały plugin do blokady broni - Problem

Napisane przez Syczaj w 20.02.2012 15:56

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
public plugin_init()
{
register_plugin("Blokada Autolamy i tarczy", "1.0", "Viper");
register_clcmd("shield","zablokowane");
register_clcmd("g3sg1","zablokowane");
register_clcmd("d3au1","zablokowane");
}
public zablokowane(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Ta bron jest zablokowana!");
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#352538 Nie może otworzyć banned ip/users

Napisane przez Syczaj w 22.01.2012 11:32

nie masz tych plików ^^
Stwórz w cstrike te pliki cfg
  • +
  • -
  • 1


#349245 [ROZWIĄZANE] Problem z as_steel na JailBreak

Napisane przez Syczaj w 14.01.2012 16:26

Każdy z tych "wad'ów" odpowiada jakiejś mapie.
Dowiedz się do jakich map są potrzebne, a potem stwórz pliki nazwa_mapy.res, wpisz w nich as_steel.wad lub stealth.wad (zaleznie od mapy) i wrzuc do folderu maps.
  • +
  • -
  • 1


#344235 [ROZWIĄZANE] Give item - źle działa

Napisane przez Syczaj w 03.01.2012 19:45

Po 1. Zawsze sprawdzaj czy gracz jest podłączony, jeśli dajesz item.
Po 2. Użyj fakemety.


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Test 3"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RusEK"


public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   register_clcmd("say /usp" , "funkcja_usp");
   register_clcmd("say /ak" , "funkcja_ak47");
   register_clcmd("say /m4" , "funkcja_m4a1");
}
public funkcja_usp(id)
{
   if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)){
	  fm_give_item (id,"weapon_usp");
}
}

public funkcja_ak47(id)
{
   if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)){
	  fm_give_item (id,"weapon_ak47");
}
}

public funkcja_m4a1(id)
{
   if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)){
	  fm_give_item (id,"weapon_m4a1");
}
}

  • +
  • -
  • 1


#339981 Jak wyłączyć wiadomości typu ile zadałem dmg danemu graczowi?

Napisane przez Syczaj w 26.12.2011 15:44

Ustawienia statystyk w amxmodmenu. Jakoś tak to się nazywa, tam szukaj.
  • +
  • -
  • 1


#338612 [ROZWIĄZANE] Menu tylko dla CT.

Napisane przez Syczaj w 23.12.2011 14:45

public menu(id)
{
if(is_user_connected(id) && get_user_team(id) & 2){
new menu = menu_create("\yMenu", "menu_Handle")
menu_additem(menu, "\wSajmon.") //1
menu_additem(menu, "\wWlacz BOX.")
menu_additem(menu, "\wDaj Freeday'a.")
menu_additem(menu, "\wKomendy.")
menu_additem(menu, "\wPomoc.")
menu_additem(menu, "\wZabawy")
menu_additem(menu, "\wChce do TT.")
menu_display(id, menu)
}
else{
client_print(id, print_chat, "Komenda dostepna tylko dla CT")
}
}


podmień funkcję,
  • +
  • -
  • 1


#334388 Team_Play Modification

Napisane przez Syczaj w 14.12.2011 20:25

opis
Team_Play Modification jest lokalizacją znanego wszystkim trybu GunGame-TeamPlay na standardowych serwerach.
  • Kazde zabicie przybliza nas do zmiany poziomu.
  • Zdobycie poziomu wymaga zabicia rownowartosci liczby czlonkow twojej druzyny.
  • Terrorysci dostana punkty za polozenie bomby, tylko jesli ktorys z przeciwnikow jest nadal zywy.
  • Za polozenie bomby dostaja rownowartosc punktow brakujacych do poziomu.
  • Terrorysci dostana jeden poziom za wybuch bomby, jesli ktorys z przeciwnikow zyje.
  • Antyterrorysci dostaja 2 poziomy za rozbrojenie bomby.
  • Gdy minie czas, a terrorysci sa nadal zywi, CT dostana 1 poziom.
  • Jesli druzyna posiada poziom wiekszy niz 21, kazde zabicie z granatu cofa ja o 1 punkt.
  • Zabicie nozem zeruje punkty druzyny przeciwnej na danym poziomie. Jesli liczba punktow byla rowna zero, cofa poziom.
  • Zabicie nozem kradnie punkty druzyny przeciwnej, jesli poziom druzyny przeciwnej jest rowny zero.
  • Druzyna traci punkt za zabicie Teamate'a.
  • Gra konczy sie, gdy jedna z druzyn zdobedzie 25 poziom.
komendy
  • !wynik lub /wynik - pokazuje aktualny wynik rozgrywki teamplay.
wymagane moduly
  • amxmisc
  • tutor
  • fun
  • fakemeta
  • colorchat
inne informacje
  • brak cvarów
  • współpracuje z pluginem mapchooser.amxx (wymusza głosowanie na mapy)
  • wymagane moduły niestandardowe w archiwum tp4amxx.pl
  • dodatkowy plugin TeamCash dzielący całość zarobionych przez team pieniędzy między jego członków.
  • wymagane dzwieki i tutory w archiwum tp4amxx.pl
download
Załączony plik  tp4amxx.pl.rar   91,8 KB  228 Ilość pobrań
:: dzwieki, wymagane do kompilacji moduly ::
Załączony plik  teamcash.sma   2,09 KB  240 Ilość pobrań
  teamcash.amxx
Załączony plik  teamplay.sma   19,86 KB  233 Ilość pobrań
  teamplay.amxx
Załączony plik  teamcash.amxx   4,3 KB  7 Ilość pobrań

Załączony plik  teamplay.amxx   20,33 KB  7 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 3


#324977 [ROZWIĄZANE] lustrzany dmg

Napisane przez Syczaj w 21.11.2011 18:03


public ziemiap(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(damagebits&(1<<1) && g_aktualny[0][this] == ZIEMIA)
{
if(damagebits&(1<<1) && g_aktualny[0][this]==ZIEMIA )
{
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 1)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1)
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id_addtacker, this, this, Float:damage, damagebits)
}
}
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 2)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1 || roll == 2)
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id_addtacker, this, this, Float:damage, damagebits)
}
}
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 3)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1 || roll == 2 || roll == 3)
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id_addtacker, this, this, Float:damage, damagebits)
}
}
}
}
}

myśle, ze zadziała.
  • +
  • -
  • 2


#324955 [ROZWIĄZANE] Resetowanie fragów

Napisane przez Syczaj w 21.11.2011 17:35


#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

public plugin_init(){
register_plugin("reset", "1.0", "syczaj")
register_clcmd("say /reset", "zmien");
register_clcmd("say /rs", "zmien");
}

public zmien(id){
if(is_user_connected(id){
set_user_frags(id, 0);
cs_set_user_deaths(id, 0);
ColorChat(id, YELLOW, "^x03Twoje statystyki zostaly zresetowane");
}
}


  • +
  • -
  • 1


#323254 Plugin na napisy co jakiś czas.

Napisane przez Syczaj w 18.11.2011 16:07

http://amxx.pl/topic...rtiser-tag-you/
http://amxx.pl/topic...znych-kolorach/
  • +
  • -
  • 1


#322895 Klasa ninja==> brak niewidzialności

Napisane przez Syczaj w 17.11.2011 15:23

Zmień kRenderFxGlowShell na kRenderFxNone, może pomoże. Nie zaglebialem sie nigdy w codmoda.

oprocz tego, moze jakies logi?
  • +
  • -
  • 1