Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Karpielek
Rejestracja: 09.07.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.05.2013 15:31
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 361
- Odwiedzin: 12 039
- Tytuł: Wszechpomocny
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Wrzesień 9, 1993
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Zakopane
Kontakt
#454395 SM mapy
Napisane przez Cypis' w 01.09.2012 16:32
sm plugins
sm plugins 11 itd.
I daj to tutaj na forum.
#218304 Przenoszenie lvl
Napisane przez byCZUS w 22.02.2011 19:09
#215148 Przenoszenie lvl
Napisane przez byCZUS w 12.02.2011 16:44
Na sam początek trzeba sprawdzić czy mamy poprawny nativ, ponieważ został on naprawiony dopiero w najnowszej ver mod'a.
A więc tak odpalamy QTM_CodMod.sma i szukamy
public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len)
Jeśli kod jest poprawny to powinien wyglądać tak:
public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
{
param_convert(2);
copy(Return, len, nazwy_klas[klasa]);
}
}
Lecz jeśli taki nie jest zamieniamy >= na <=. Kompilujemy plugin i wgrywamy na ftp. Teraz przechodzimy do "głównej części programu". Wgrywamy plugin(załącznik) i można już sobie przenosić poziomy
Sposób użycia pluginu: w consoli wpisujemy
cod_przenies <nick> <id starej> <id nowej>
Po tej czynności powinno nas przenieść na nową klasę. Jeśli nie wiesz jakie ID mają klasy specjalnie dodałem opcję sprawdzenia. Służy do tego funkcja
lista_klasTo tyle myślę że się przyda
Załączone pliki
-
cod_przenoszenie.sma 1,57 KB 480 Ilość pobrań
cod_przenoszenie.amxx -
cod_przenoszenie.amxx 2,89 KB 150 Ilość pobrań
#217358 Dodawkowy exp
Napisane przez byCZUS w 19.02.2011 19:07
Są 2 ver.
Ver 1:
- podłożona paka
- rozbrojona paka
- uratowanie hosta
cod_plantxp "100" cod_defusxp "120" cod_rescuxp "30"
Ver 2:
- podłożona paka
- rozbrojona paka
cod_plantxp "100" cod_defusxp "120"
Załączone pliki
-
cod_xpv1.sma 1,14 KB 1681 Ilość pobrań
cod_xpv1.amxx -
cod_xpv1.amxx 2,68 KB 385 Ilość pobrań
-
cod_xpv2.sma 724 bajtów 888 Ilość pobrań
cod_xpv2.amxx -
cod_xpv2.amxx 1,88 KB 191 Ilość pobrań
#275678 Inne dodawanie punktów
Napisane przez byCZUS w 30.07.2011 11:51
Witam,
dzisiaj przedstawię troszkę inny sposób dodawanie punktów statystyk niż w innych tutkach ;], wygląda to mniej więcej tak:
Dokładniej chodzi o opcję numer: 1. Po jej kliknięciu liczba dodawanych punktów się zwiększa (można to dowolnie edytować).
A więc do dzieła, na samym początku musimy dodać jedną stałą z naszymi punktami i zmienną która będzie przechowywała informacje o tym co ile ma dodawać na pkt.
Pod:
new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90,0, 100};
dodajemy coś takiego:
new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty. new szybkosc_rozdania[33];
Następnym krokiem będzie edycja widoku statystyk i handler'a od tego. Szukamy
public PrzydzielPunkty(id) { new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new tytul[25]; format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1)); format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)); format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)); format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0); menu_display(id, menu); }i zamieniamy na
public PrzydzielPunkty(id) { new szybkosc[60]; new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new tytul[25]; format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]); format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1)); format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)); format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)); format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, szybkosc); menu_addblank(menu, 0); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0); menu_display(id, menu); }Wygląd naszego menu z punktami został już zmieniony teraz, handler, znajduje się on nieco niżej, dokładnie chodzi o to:
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) { zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) { wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }zamieniamy na
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]] switch(item) { case 0: { if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++; else szybkosc_rozdania[id] = 0; } case 1: { if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { inteligencja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 2: { if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { zdrowie_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 3: { if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 4: { if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { kondycja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
No i to tyle, wystarczy teraz przekompilować kod i wgrać plugin. ;]
#295084 Rangi ZombieRanks !
Napisane przez byCZUS w 11.09.2011 17:47
Dla nie kumatych
- 10 zabić zombie = jakaś ranga dla humana ( ma być ich 28)
- 10 zarażeń humana = jakaś ranga dla zombie. ( ma być ich 15)
Dodam jeszcze że dobrze by było jakoś te rangi ustawić w kolejności od nie ogara do pro. Ale to nie obowiązkowo.
#310655 Powód Kicka
Napisane przez byCZUS w 19.10.2011 19:29
Plugin ma za zadanie wyświetlenie powodu wywalenia gracza z serwera. Plugin jest podobny w działaniu do Reason Kicker'a by Tramp lecz ten czyta powody z pliku w dodatku dodaje informacje w konsoli wywalonego gracza. W menu admina mamy do wyboru powody wczytane z pliku, opcję własnego powodu jak i ostatnio wpisany.
Standardowa, lecz ReasonKicker.amxx w plugins.ini trzeba dodać przed plmenu.amxx (jak w poprzedniej wersji). Pliczek powody_kickow.ini do folderu configs. Ustawione jest maksymalnie 20 powodów po to by lista nie była zbyt długa. Testujcie sobie
1.0 - pierwsze wydanie pluginu. 1.1 - lekkie poprawki. 1.2 - sprawdzanie show activity, lekkie poprawki.
Załączone pliki
-
powody_kickow.ini 25 bajtów 7902 Ilość pobrań
-
ReasonKicker.sma 4,13 KB 6745 Ilość pobrań
ReasonKicker.amxx
#344298 Kto napisze kilka zdań z niemieckiego?
Napisane przez Portek w 03.01.2012 21:06
#322116 Paczka TeamPlay
Napisane przez WiWaldi:* w 14.11.2011 23:05
Paczka TeamPlay
Moja 1 Paczuszka
Pluginy .
ad_manager.amxx ; Reklamy w say --- Reklamy się ustawia w cstrike/addons/amxmodx/configs/advertisements.ini admin_freelook.amxx ; Admin ma opcje All Lock admin_spec_esp.amxx ; Admin Esp info_o_zuconym_granacie.amxx ; Info PL ktooslepil.amxx ; Kto Oślepił Interp_Manager.amxx ; Interp Menadżer -- cvary są w cstrike/addons/amxmodx/configs/amxx.cfg HPP.amxx ; Ban za ping działa z amx_bans -- cvary są w cstrike/addons/amxmodx/configs/amxx.cfg M_Antirusher_2.6_alfa.amxx ; AntyRash -- cvary są w cstrike/addons/amxmodx/configs/amxx.cfg in_game_ads.amxx ; AntyRash -- cvary są w cstrike/addons/amxmodx/configs/amxx.cfg
To by było na tyle wszystkie pluginy działają , nie wiem jak wam ale mi takie pluginy na TP starczą .
Download :
Team Play.rar 1,2 MB 1171 Ilość pobrań
#311909 PHP.BLOG v0.1
Napisane przez Gh0st w 22.10.2011 16:32
#311121 PHP.BLOG v0.1
Napisane przez Gh0st w 21.10.2011 09:23
O SKRYPCIE
Chcesz mieć swój własny blog przy którym nie trzeba za każdym razem otwierać pliku w którym jest treść strony? jeżeli tak to to jest skrypt dla ciebie.
Blog nie jest pisany obiektowo co uniemożliwia po większej części ingerencje. Jako iż zaczynam uczyć pomału programowania obiektowego to pomału będę przepisywał ten blog na Klasy i obiekty
Kod nie wygląda za ładnie więc się nie czepiać
- Obsługa bazy MYSQL
- Możliwość edytowania menu górnego jak i tego menu po lewej stronie za pomocą panelu admina
- System templatek , zmiana wyglądu strony wtedy nie będzie niczym trudnym
- Przejrzysta strona
- Newsy
- Komentowanie Newsów
- Dodawanie nowych stron z poziomu przeglądarki ( coś takiego jak Add code integration w ip.b
- Dodawanie kont adminów
- Czat (nad tym się jeszcze zastanawiam)
- Zabezpieczona strona, wszystkie dane wychodzące od użytkownika jak i od admina są filtrowane, również zabezpieczony plik config.php przed otwieraniem poprzez notatnik lub z innego serwera.
- No i wiele innych.
INSTALACJA
Otwieramy Plik
config.php
Który znajduje się w paczce która jest w załączniku i tam zmieniamy dane na nasze dane.
Następnie otwieramy plik
zapytania.txtI każde z tych zapytań wprowadzamy do bazy danych w next wersji postaram się zrobić plik instalacyjny .
Jeżeli wszystko zostało dobrze wprowadzone strona powinna funkcjonować poprawnie
Następnie wchodzimy do panelu admina adresem :
index.php?action=panel_admina
I Logujemy się danymi :
Admin tomekstw
Zrzut Ekranu
JAK ZMIENIĆ WYGLĄD STRONY?
Wchodzimy do folderu
./tmpl/Następnie edytujmy wybrany przez siebie plik
style.css index.tmpl ./images/Jak pisałem wyżej, to nic trudnego . Lub można też edytować wygląd z poziomu panelu admina.
Edytuj Wygląd Strony
Udanego Korzystania z blogu
Wszystkie Błędy / Bugi / Niedociągnięcia i propozycję proszę zgłaszać w tym temacie
CHANGE LOG
Wersja 0.0 - Dziwna wersja
- Wydanie Bloga
Wersja 0.1
- Poprawiono parę błędów ortograficznych.
- naprawiony błąd z spamowaniem komentarzami metodą F5
- Dodano możliwość edycji Pozycji w menu
- Dodano Favicon. Która znajduje się w głównym Katalogu
- Odczytywanie newsów na stronie głównej po [b]1024B[b](Bajty) (Podziękowania dla ByCZUS za pomoc )
- Spolszczone Read More i Comments.
- Aby Zrobić UPDATE należy podmienić wszystkie pliki oprócz config.php
Załączone pliki
-
PHP.BLOG.rar 21,01 KB 70 Ilość pobrań
-
PHP.BLOG v0.1.rar 21,26 KB 124 Ilość pobrań
#302806 VPS logowanie na konto backupFTP
Napisane przez Portek w 03.10.2011 19:05
http://unixhelp.ed.a...CGI/man-cgi?ftp
http://www.digipedia.../doc/view/ftp.1
#298308 zawartość folderu do tar
Napisane przez DarkGL w 20.09.2011 17:22
#295650 Prosta edycja pluginu menu na serwer
Napisane przez naXe w 13.09.2011 01:17
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Szybkie Menu" #define VERSION "1.2" #define AUTHOR "emu" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /menu", "szybkie_menu") register_cvar("menu_cmd1", "/drshop"); register_cvar("menu_cmd2", "/respawnmenu"); register_cvar("menu_cmd3", "/respawn"); register_cvar("menu_cmd4", "say /top15"); register_cvar("menu_cmd5", "say /vip"); register_cvar("menu_cmd6", "say /fps"); register_cvar("menu_cmd7", "say /invis"); register_cvar("menu_cmd8", "say /mute"); register_cvar("menu_cmd9", ""); register_cvar("menu_nazwa1", "Shop (drshop)"); register_cvar("menu_nazwa2", "Respawn menu"); register_cvar("menu_nazwa3", "Uzyj zycia (respawn)"); register_cvar("menu_nazwa4", "Top15 (rekordy mapy)"); register_cvar("menu_nazwa5", "Zakup konta VIP"); register_cvar("menu_nazwa6", "Zwieksz FPS (komendy)"); register_cvar("menu_nazwa7", "Zwieksz FPS (ukryj wode i graczy)"); register_cvar("menu_nazwa8", "Wycisz gracza (mute)"); register_cvar("menu_nazwa9", ""); } public szybkie_menu(id) { new nazwa1[127], nazwa2[127], nazwa3[127], nazwa4[127], nazwa5[127], nazwa6[127], nazwa7[127], nazwa8[127], nazwa9[127]; get_cvar_string("menu_nazwa1", nazwa1, 127) get_cvar_string("menu_nazwa2", nazwa2, 127) get_cvar_string("menu_nazwa3", nazwa3, 127) get_cvar_string("menu_nazwa4", nazwa4, 127) get_cvar_string("menu_nazwa5", nazwa5, 127) get_cvar_string("menu_nazwa6", nazwa6, 127) get_cvar_string("menu_nazwa7", nazwa7, 127) get_cvar_string("menu_nazwa8", nazwa8, 127) get_cvar_string("menu_nazwa9", nazwa9, 127) new zrob1[128], zrob2[128], zrob3[128], zrob4[128], zrob5[128], zrob6[128], zrob7[128], zrob8[128], zrob9[128]; format(zrob1, charsmax(zrob1), "%d", nazwa1); format(zrob2, charsmax(zrob2), "%d", nazwa2); format(zrob3, charsmax(zrob3), "%d", nazwa3); format(zrob4, charsmax(zrob4), "%d", nazwa4); format(zrob5, charsmax(zrob5), "%d", nazwa5); format(zrob6, charsmax(zrob6), "%d", nazwa6); format(zrob7, charsmax(zrob7), "%d", nazwa7); format(zrob8, charsmax(zrob8), "%d", nazwa8); format(zrob9, charsmax(zrob9), "%d", nazwa9); new menu = menu_create("\rxxxxxx - Menu\d xxxxxx.pl^nKasa:\d $\w Strona\r1/1", "menu_wybierz"); menu_additem(menu, zrob1); menu_additem(menu, zrob2); menu_additem(menu, zrob3); menu_additem(menu, zrob4); menu_additem(menu, zrob5); menu_additem(menu, zrob6); menu_additem(menu, zrob7); menu_additem(menu, zrob8); menu_additem(menu, zrob9); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(id, menu); } public menu_wybierz(id, menu, item) { new cmd1[127], cmd2[127], cmd3[127], cmd4[127], cmd5[127], cmd6[127], cmd7[127], cmd8[127], cmd9[127]; get_cvar_string("menu_cmd1", cmd1, 127) get_cvar_string("menu_cmd2", cmd2, 127) get_cvar_string("menu_cmd3", cmd3, 127) get_cvar_string("menu_cmd4", cmd4, 127) get_cvar_string("menu_cmd5", cmd5, 127) get_cvar_string("menu_cmd6", cmd6, 127) get_cvar_string("menu_cmd7", cmd7, 127) get_cvar_string("menu_cmd8", cmd8, 127) get_cvar_string("menu_cmd9", cmd9, 127) menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1 : client_cmd(id,"%d", cmd1) case 2 : client_cmd(id,"%d", cmd2) case 3 : client_cmd(id,"%d", cmd3) case 4 : client_cmd(id,"%d", cmd4) case 5 : client_cmd(id,"%d", cmd5) case 6 : client_cmd(id,"%d", cmd6) case 7 : client_cmd(id,"%d", cmd7) case 8 : client_cmd(id,"%d", cmd8) case 9 : client_cmd(id,"%d", cmd9) } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }Tak ?
#294503 Prosta edycja pluginu menu na serwer
Napisane przez Gufinsky w 10.09.2011 15:20
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Karpielek
- Regulamin