Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Karpielek - zdjęcie

Karpielek

Rejestracja: 09.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.05.2013 15:31
-----

#454395 SM mapy

Napisane przez Cypis' w 01.09.2012 16:32

Przenieś plugin do folderu disabled i po tym zresetuj serwer i po tym wejdz na serwer i wpisz w konsoli
sm plugins
sm plugins 11 itd.
I daj to tutaj na forum.
  • +
  • -
  • 1


#218304 Przenoszenie lvl

Napisane przez byCZUS w 22.02.2011 19:09

ciekawe ^^ . Tylko ludzie zaczną grać 1 klasą :confused: , a jak coś to sobie expa z 1 na 2 dadzą.


To może zrobić admin z flagą którą sie definiuje w stałej FLAGA
  • +
  • -
  • 5


#215148 Przenoszenie lvl

Napisane przez byCZUS w 12.02.2011 16:44

Napisałem plugin który przenosi lvl między dwoma klasami, na prośbę jednego z użytkowników.

Na sam początek trzeba sprawdzić czy mamy poprawny nativ, ponieważ został on naprawiony dopiero w najnowszej ver mod'a.

A więc tak odpalamy QTM_CodMod.sma i szukamy

public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len)

Jeśli kod jest poprawny to powinien wyglądać tak:

public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
{
param_convert(2);
copy(Return, len, nazwy_klas[klasa]);
}
}


Lecz jeśli taki nie jest zamieniamy >= na <=. Kompilujemy plugin i wgrywamy na ftp. Teraz przechodzimy do "głównej części programu". Wgrywamy plugin(załącznik) i można już sobie przenosić poziomy :]
Sposób użycia pluginu: w consoli wpisujemy

cod_przenies <nick> <id starej> <id nowej>

Po tej czynności powinno nas przenieść na nową klasę. Jeśli nie wiesz jakie ID mają klasy specjalnie dodałem opcję sprawdzenia. Służy do tego funkcja

lista_klas
To tyle myślę że się przyda :]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 18


#217358 Dodawkowy exp

Napisane przez byCZUS w 19.02.2011 19:07

Ostatnio dla siebie pisałem plugin do dawania exp'a za podłożenie paki, uratowanie hostów itp. Widzę że kilka osób go też poszukuje a więc go udostępniam.

Są 2 ver.

Ver 1:
  • podłożona paka
  • rozbrojona paka
  • uratowanie hosta
Cvary:
cod_plantxp "100"
cod_defusxp "120"
cod_rescuxp "30"

Ver 2:
  • podłożona paka
  • rozbrojona paka
Cvary:
cod_plantxp "100"
cod_defusxp "120"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 37


#275678 Inne dodawanie punktów

Napisane przez byCZUS w 30.07.2011 11:51

Witam,
dzisiaj przedstawię troszkę inny sposób dodawanie punktów statystyk niż w innych tutkach ;], wygląda to mniej więcej tak:

ncje45.jpg

Dokładniej chodzi o opcję numer: 1. Po jej kliknięciu liczba dodawanych punktów się zwiększa (można to dowolnie edytować).

A więc do dzieła, na samym początku musimy dodać jedną stałą z naszymi punktami i zmienną która będzie przechowywała informacje o tym co ile ma dodawać na pkt.
Pod:
 

new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};

dodajemy coś takiego:
 

new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty.
new szybkosc_rozdania[33];

Następnym krokiem będzie edycja widoku statystyk i handler'a od tego. Szukamy

public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
i zamieniamy na

public PrzydzielPunkty(id)
{
new szybkosc[60];
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];

format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
Wygląd naszego menu z punktami został już zmieniony teraz, handler, znajduje się on nieco niżej, dokładnie chodzi o to:

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");


}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
zamieniamy na

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]

switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 2: {
if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 3: {
if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

No i to tyle, wystarczy teraz przekompilować kod i wgrać plugin. ;]
  • +
  • -
  • 75


#295084 Rangi ZombieRanks !

Napisane przez byCZUS w 11.09.2011 17:47

Od razu przechodzę do sedna sprawy potrzebuję 28 rang na zombie moda związane z zabiciami Zombie, jak i 15 rang od zarażeń.

Dla nie kumatych
  • 10 zabić zombie = jakaś ranga dla humana ( ma być ich 28)
  • 10 zarażeń humana = jakaś ranga dla zombie. ( ma być ich 15)
Czekam na jakieś propozycje.

Dodam jeszcze że dobrze by było jakoś te rangi ustawić w kolejności od nie ogara do pro. ^^ Ale to nie obowiązkowo.
  • +
  • -
  • 4


#310655 Powód Kicka

Napisane przez byCZUS w 19.10.2011 19:29

opis

Plugin ma za zadanie wyświetlenie powodu wywalenia gracza z serwera. Plugin jest podobny w działaniu do Reason Kicker'a by Tramp lecz ten czyta powody z pliku ^^ w dodatku dodaje informacje w konsoli wywalonego gracza. W menu admina mamy do wyboru powody wczytane z pliku, opcję własnego powodu jak i ostatnio wpisany.

instalacja

Standardowa, lecz ReasonKicker.amxx w plugins.ini trzeba dodać przed plmenu.amxx (jak w poprzedniej wersji). Pliczek powody_kickow.ini do folderu configs. Ustawione jest maksymalnie 20 powodów po to by lista nie była zbyt długa. Testujcie sobie ^^

inne informacje
 

1.0 - pierwsze wydanie pluginu.
1.1 - lekkie poprawki.
1.2 - sprawdzanie show activity, lekkie poprawki.

screenshot

amxx_1319122312__reason_kicker2.png

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 73


#344298 Kto napisze kilka zdań z niemieckiego?

Napisane przez Portek w 03.01.2012 21:06

[ot]Nie daj się germanizować![/ot]
  • +
  • -
  • 9


#322116 Paczka TeamPlay

Napisane przez WiWaldi:* w 14.11.2011 23:05

Paczka TeamPlay


Moja 1 Paczuszka


Pluginy :D .


ad_manager.amxx				;  Reklamy w say   --- Reklamy się ustawia w cstrike/addons/amxmodx/configs/advertisements.ini
admin_freelook.amxx			;  Admin ma opcje All Lock
admin_spec_esp.amxx			;  Admin Esp
info_o_zuconym_granacie.amxx   ;  Info PL
ktooslepil.amxx		 ;  Kto Oślepił
Interp_Manager.amxx			; Interp Menadżer  -- cvary są w  cstrike/addons/amxmodx/configs/amxx.cfg
HPP.amxx					   ;  Ban za ping działa z amx_bans  -- cvary są w  cstrike/addons/amxmodx/configs/amxx.cfg
M_Antirusher_2.6_alfa.amxx	 ;  AntyRash  -- cvary są w  cstrike/addons/amxmodx/configs/amxx.cfg
in_game_ads.amxx			   ;  AntyRash  -- cvary są w  cstrike/addons/amxmodx/configs/amxx.cfg


To by było na tyle wszystkie pluginy działają , nie wiem jak wam ale mi takie pluginy na TP starczą .


Download :

Załączony plik  Team Play.rar   1,2 MB  1171 Ilość pobrań




#311909 PHP.BLOG v0.1

Napisane przez Gh0st w 22.10.2011 16:32

Zapraszam do oceniania nowej wersji ^^ xD

I rzucać pomysły .
  • +
  • -
  • 1


#311121 PHP.BLOG v0.1

Napisane przez Gh0st w 21.10.2011 09:23

Chcę wam przedstawić autorski blog ^^

O SKRYPCIE


Chcesz mieć swój własny blog przy którym nie trzeba za każdym razem otwierać pliku w którym jest treść strony? jeżeli tak to to jest skrypt dla ciebie. ^^


Blog nie jest pisany obiektowo co uniemożliwia po większej części ingerencje. Jako iż zaczynam uczyć pomału programowania obiektowego to pomału będę przepisywał ten blog na Klasy i obiekty


Kod nie wygląda za ładnie ^^ więc się nie czepiać xD

  • Obsługa bazy MYSQL
  • Możliwość edytowania menu górnego jak i tego menu po lewej stronie za pomocą panelu admina
  • System templatek , zmiana wyglądu strony wtedy nie będzie niczym trudnym
  • Przejrzysta strona
  • Newsy
  • Komentowanie Newsów
  • Dodawanie nowych stron z poziomu przeglądarki ( coś takiego jak Add code integration w ip.b
  • Dodawanie kont adminów
  • Czat (nad tym się jeszcze zastanawiam)
  • Zabezpieczona strona, wszystkie dane wychodzące od użytkownika jak i od admina są filtrowane, również zabezpieczony plik config.php przed otwieraniem poprzez notatnik lub z innego serwera.
  • No i wiele innych.
DEMO: Strona Główna :: Demo PHPBLOG


INSTALACJA

Otwieramy Plik

config.php

Który znajduje się w paczce która jest w załączniku i tam zmieniamy dane na nasze dane.

Następnie otwieramy plik

zapytania.txt
I każde z tych zapytań wprowadzamy do bazy danych ^^ w next wersji postaram się zrobić plik instalacyjny .


Jeżeli wszystko zostało dobrze wprowadzone strona powinna funkcjonować poprawnie

Następnie wchodzimy do panelu admina adresem :

index.php?action=panel_admina

I Logujemy się danymi :

Admin
tomekstw


Zrzut Ekranu


Dołączona grafika






JAK ZMIENIĆ WYGLĄD STRONY?


Wchodzimy do folderu
./tmpl/
Następnie edytujmy wybrany przez siebie plik
style.css
index.tmpl
./images/
Jak pisałem wyżej, to nic trudnego . Lub można też edytować wygląd z poziomu panelu admina.
Edytuj Wygląd Strony


Udanego Korzystania z blogu ^^
Wszystkie Błędy / Bugi / Niedociągnięcia i propozycję proszę zgłaszać w tym temacie ^^

CHANGE LOG


Wersja 0.0 - Dziwna wersja :o

  • Wydanie Bloga

Wersja 0.1

  • Poprawiono parę błędów ortograficznych.
  • naprawiony błąd z spamowaniem komentarzami metodą F5
  • Dodano możliwość edycji Pozycji w menu
  • Dodano Favicon. Która znajduje się w głównym Katalogu
  • Odczytywanie newsów na stronie głównej po [b]1024B[b](Bajty) (Podziękowania dla ByCZUS za pomoc xD)
  • Spolszczone Read More i Comments.
  • Aby Zrobić UPDATE należy podmienić wszystkie pliki oprócz config.php :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#302806 VPS logowanie na konto backupFTP

Napisane przez Portek w 03.10.2011 19:05

Wiesz ze w systemie masz taką magiczną komendę man?
http://unixhelp.ed.a...CGI/man-cgi?ftp
http://www.digipedia.../doc/view/ftp.1
  • +
  • -
  • 1


#298308 zawartość folderu do tar

Napisane przez DarkGL w 20.09.2011 17:22

może tak
tar -cvzf archiwum.tar.gz *

  • +
  • -
  • 1


#295650 Prosta edycja pluginu menu na serwer

Napisane przez naXe w 13.09.2011 01:17

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Szybkie Menu"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "emu"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /menu", "szybkie_menu")
    
    register_cvar("menu_cmd1", "/drshop");
    register_cvar("menu_cmd2", "/respawnmenu");
    register_cvar("menu_cmd3", "/respawn");
    register_cvar("menu_cmd4", "say /top15");
    register_cvar("menu_cmd5", "say /vip");
    register_cvar("menu_cmd6", "say /fps");
    register_cvar("menu_cmd7", "say /invis");
    register_cvar("menu_cmd8", "say /mute");
    register_cvar("menu_cmd9", "");
    
    register_cvar("menu_nazwa1", "Shop (drshop)");
    register_cvar("menu_nazwa2", "Respawn menu");
    register_cvar("menu_nazwa3", "Uzyj zycia (respawn)");
    register_cvar("menu_nazwa4", "Top15 (rekordy mapy)");
    register_cvar("menu_nazwa5", "Zakup konta VIP");
    register_cvar("menu_nazwa6", "Zwieksz FPS (komendy)");
    register_cvar("menu_nazwa7", "Zwieksz FPS (ukryj wode i graczy)");
    register_cvar("menu_nazwa8", "Wycisz gracza (mute)");
    register_cvar("menu_nazwa9", "");
    
}
public szybkie_menu(id)
{
    new nazwa1[127], nazwa2[127], nazwa3[127], nazwa4[127], nazwa5[127], nazwa6[127], nazwa7[127], nazwa8[127], nazwa9[127];
    get_cvar_string("menu_nazwa1", nazwa1, 127)
    get_cvar_string("menu_nazwa2", nazwa2, 127)
    get_cvar_string("menu_nazwa3", nazwa3, 127)
    get_cvar_string("menu_nazwa4", nazwa4, 127)
    get_cvar_string("menu_nazwa5", nazwa5, 127)
    get_cvar_string("menu_nazwa6", nazwa6, 127)
    get_cvar_string("menu_nazwa7", nazwa7, 127)
    get_cvar_string("menu_nazwa8", nazwa8, 127)
    get_cvar_string("menu_nazwa9", nazwa9, 127)
    
    new zrob1[128], zrob2[128], zrob3[128], zrob4[128], zrob5[128], zrob6[128], zrob7[128], zrob8[128], zrob9[128];
    format(zrob1, charsmax(zrob1), "%d", nazwa1);
    format(zrob2, charsmax(zrob2), "%d", nazwa2);
    format(zrob3, charsmax(zrob3), "%d", nazwa3);
    format(zrob4, charsmax(zrob4), "%d", nazwa4);
    format(zrob5, charsmax(zrob5), "%d", nazwa5);
    format(zrob6, charsmax(zrob6), "%d", nazwa6);
    format(zrob7, charsmax(zrob7), "%d", nazwa7);
    format(zrob8, charsmax(zrob8), "%d", nazwa8);
    format(zrob9, charsmax(zrob9), "%d", nazwa9);
    
    new menu = menu_create("\rxxxxxx - Menu\d xxxxxx.pl^nKasa:\d $\w Strona\r1/1", "menu_wybierz");
    menu_additem(menu, zrob1);
    menu_additem(menu, zrob2);
    menu_additem(menu, zrob3);
    menu_additem(menu, zrob4);
    menu_additem(menu, zrob5);
    menu_additem(menu, zrob6);
    menu_additem(menu, zrob7);
    menu_additem(menu, zrob8);
    menu_additem(menu, zrob9);
    
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_display(id, menu);
    
}
public menu_wybierz(id, menu, item)
{
    new cmd1[127], cmd2[127], cmd3[127], cmd4[127], cmd5[127], cmd6[127], cmd7[127], cmd8[127], cmd9[127];
    get_cvar_string("menu_cmd1", cmd1, 127)
    get_cvar_string("menu_cmd2", cmd2, 127)
    get_cvar_string("menu_cmd3", cmd3, 127)
    get_cvar_string("menu_cmd4", cmd4, 127)
    get_cvar_string("menu_cmd5", cmd5, 127)
    get_cvar_string("menu_cmd6", cmd6, 127)
    get_cvar_string("menu_cmd7", cmd7, 127)
    get_cvar_string("menu_cmd8", cmd8, 127)
    get_cvar_string("menu_cmd9", cmd9, 127)
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    
    new key = str_to_num(data)
    
    switch(key)
    {
        case 1 : client_cmd(id,"%d", cmd1)
        case 2 : client_cmd(id,"%d", cmd2)
        case 3 : client_cmd(id,"%d", cmd3)
        case 4 : client_cmd(id,"%d", cmd4)
        case 5 : client_cmd(id,"%d", cmd5)
        case 6 : client_cmd(id,"%d", cmd6)
        case 7 : client_cmd(id,"%d", cmd7)
        case 8 : client_cmd(id,"%d", cmd8)
        case 9 : client_cmd(id,"%d", cmd9)
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}
Tak ? :D


#294503 Prosta edycja pluginu menu na serwer

Napisane przez Gufinsky w 10.09.2011 15:20

Dodano menu_nazwa1 itd

:kwiaty:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1