Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

JaBydlak - zdjęcie

JaBydlak

Rejestracja: 01.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.02.2015 19:26
-----

#660401 Błedne kolory wiadomości na czacie

Napisane przez JaBydlak w 26.08.2014 23:32

Default: \x01
Dark Red: \x02
Purple: \x03
Green: \x04
Light Green: \x05
Lime Green: \x06
Red: \x07
Grey: \x08
Orange: \x09


  • +
  • -
  • 1


#660215 [ROZWIĄZANE] Wyłaczenie wiadomości cvar oraz auto restart rozgrzewka

Napisane przez JaBydlak w 26.08.2014 09:22

https://forums.allie...ad.php?t=101340


  • +
  • -
  • 1


#659285 Cichy roundsound / mp_forcecamera

Napisane przez JaBydlak w 21.08.2014 17:05

Linki do aliedmodders można podawać,

Rsy są cicho z 2 powodów - 1. są cicho nagrane, 2. Ustawienia głośności muzyki klienta są niskie.

Jesli rsy są uruchamiane poprzez komendę gry, wówczas serwer nie ma możliwości ustawiania głośności.

 

Podeślij ten plugin nr. 2 zobaczymy co z nim


  • +
  • -
  • 1


#659004 [ROZWIĄZANE] Polskie znaki w SM

Napisane przez JaBydlak w 20.08.2014 10:32

W pliku .phrases polskie znaki działają, jeśli plik ma ustawione kodowanie na UTF8


  • +
  • -
  • 1


#652196 [ROZWIĄZANE] Serwer cs:go 24/7 na vps

Napisane przez JaBydlak w 22.07.2014 18:55

screen -r serwercs ./srcds_run -game sratatatatata


  • +
  • -
  • 1


#650461 Ustawienia mg_bomb

Napisane przez JaBydlak w 16.07.2014 15:27

	"mapgroups"
	{
		// 
		// Map cycle groups
		//
        
        "mg_op_breakout"
		{
			"imagename"		        "mapgroup-breakout"
			"nameID"		        "#SFUI_mapgroup_op_breakout"
			"tooltipMaps"		    "de_castle,de_overgrown,de_blackgold,de_mist,cs_rush,cs_insertion"
			"tooltipID"		    	"#SFUI_MapGroup_Tooltip_Desc_Operation"
			"name"			        "mg_op_breakout"
			"requires_attr"			"season access"
			"requires_attr_value"	"3"
			"requires_attr_reward"	"minutes played"
			"show_medal_icon"       "4OpBreakout$Community Season Four Summer 2014"
			"show_rich_presence"    "_breakout"
            "grouptype"     "op_breakout"
			"maps"
			{     
                "de_castle"         ""
                "de_overgrown"		""
				"de_blackgold"		""
				"de_mist"		    ""
				"cs_rush"		    ""
				"cs_insertion"		""
			}
		}
        
        "mg_active"
		{
			"imagename"		        "mapgroup-active"
			"nameID"		        "#SFUI_Mapgroup_active"
			"tooltipID"		        "#SFUI_MapGroup_Tooltip_Desc_Active"
			"tooltipMaps"		    "de_dust2,de_nuke,de_mirage,de_inferno,de_cbble,de_overpass,de_cache"
			"name"			        "mg_active"
            "grouptype"     "active"
			"maps"
			{
                "de_dust2"		""
                "de_nuke"		""
                "de_mirage"		""
                "de_inferno"	""
                "de_cbble"		""
                "de_overpass"	""
                "de_cache"	    ""        
			}
		}
        
       "mg_reserves"
		{
			"imagename"		        "mapgroup-reserves"
			"nameID"		        "#SFUI_Mapgroup_reserves"
			"tooltipID"		        "#SFUI_MapGroup_Tooltip_Desc_Reserves"
			"tooltipMaps"		    "de_train,de_aztec,de_dust,de_vertigo,cs_office,cs_italy,cs_assault,cs_militia"
			"name"			        "mg_reserves"
            "grouptype"     "reserves"
			"maps"
			{
                "de_train"		""
                "de_aztec"		""
                "de_dust"		""
                "de_vertigo"	""
                "cs_office"     ""
                "cs_italy"		""
                "cs_assault"    ""
                "cs_militia"	""     
			}
		}

		"mg_deathmatch"
		{
			"imagename"		"mapgroup-bomb"
			"nameID"		"#SFUI_Mapgroup_allclassic"
			"tooltipID"		"#SFUI_MapGroup_Tooltip_Desc_DeathMatch"
			"name"			"mg_deathmatch"
			"maps"
			{
				"de_dust2"		""
				"de_train"		""
				"de_inferno"		""
				"de_mirage"		""
				"de_cbble"		""
				"de_overpass"		""
				"de_dust"		""
				"de_aztec"		""
				"de_nuke"		""
				"de_vertigo"		""
                "cs_militia"        ""
				"cs_assault"		""
				"cs_office"		""
				"cs_italy"		""
				"ar_monastery"	""
				"ar_shoots"		""
				"ar_baggage"		""
				"de_lake"		""
				"de_stmarc"		""
				"de_sugarcane"		""
				"de_bank"		""
				"de_safehouse"		""
				"de_shorttrain"		""
			}
		}

		"mg_armsrace"
		{
			"imagename"		"mapgroup-armsrace"
			"nameID"		"#SFUI_Mapgroup_armsrace"
			"tooltipID"		"#SFUI_MapGroup_Tooltip_Desc_Armsrace"
			"tooltipMaps"	"ar_monastery,ar_shoots,ar_baggage"
			"name"			"mg_armsrace"
			"maps"
			{
				"ar_monastery"	""
				"ar_shoots"		""
				"ar_baggage"		""
			}
		}

		"mg_demolition"
		{
			"imagename"		"mapgroup-demolition"
			"nameID"		"#SFUI_Mapgroup_demolition"
			"tooltipID"		"#SFUI_MapGroup_Tooltip_Desc_demo"
			"tooltipMaps"	"de_lake,de_stmarc,de_sugarcane,de_bank,de_safehouse,de_shorttrain"
			"name"			"mg_demolition"
			"maps"
			{
				"de_lake"		""
				"de_stmarc"		""
				"de_sugarcane"		""
				"de_bank"		""
				"de_safehouse"		""
				"de_shorttrain"		""
			}
		}

Widzisz jakie masz grupy map?

Wybierz z tych które masz ustawione w plikach


  • +
  • -
  • 1


#645117 [ROZWIĄZANE] Usunięcie linku tworzenia nowej bazy pma

Napisane przez JaBydlak w 24.06.2014 00:36

Na pewno zabrałeś uprawnienie DROP?

To co piszesz nie jest możliwe, ponieważ phpmyadmin wysyła normalne komendy do sql logując się poprzez usera którego wpiszesz podczas logowania, a uprawnień z nikąd nie wezmie :P


  • +
  • -
  • 1


#643743 [ROZWIĄZANE] Mapcycle dzienny i nocny

Napisane przez JaBydlak w 16.06.2014 23:25

plugin umc


  • +
  • -
  • 1


#640227 [ROZWIĄZANE] Czy można prośić o kompilacje pluginu?

Napisane przez JaBydlak w 25.05.2014 16:31

.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#639469 Jak kompilować pluginy do CS:GO

Napisane przez JaBydlak w 19.05.2014 22:20

http://www.sourcemod.net/downloads.php


  • +
  • -
  • 1


#639466 Jak kompilować pluginy do CS:GO

Napisane przez JaBydlak w 19.05.2014 22:09

w folderze scriptings, masz kompilator, wrzucasz plugin do tego folderu, i odpalasz program, skompilowane pluginy będą w folderze compiled


  • +
  • -
  • 1


#639465 Nie idzie wejść na mój serwer CS:GO.

Napisane przez JaBydlak w 19.05.2014 22:08

Ustaw poprawną grupe map w komendzie startowej i pliku gamemodes_server.txt


  • +
  • -
  • 1


#637966 Problem z instalacja SourceMode

Napisane przez JaBydlak w 12.05.2014 07:38

http://metamodsource....0-linux.tar.gz

Sciągnij jeszcze to, i wrzuć.

Dokładnie tak samo jak sourcemoda

Metamod uruchamia sourcemod. Nie na odwrót.


  • +
  • -
  • 1


#636827 [ROZWIĄZANE] Maxplayers?

Napisane przez JaBydlak w 05.05.2014 17:09

host_players_show 2


  • +
  • -
  • 1


#636443 [ROZWIĄZANE] Protobuf

Napisane przez JaBydlak w 03.05.2014 20:19

No co, jeśli jakiś plugin wysyła coś na czat, trzeba użyć funkcji Protobuf, a nie domyślnej


  • +
  • -
  • 1