Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

OnlyDiabloMod - zdjęcie

OnlyDiabloMod

Rejestracja: 22.06.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.12.2010 23:16
-----

Moje tematy

Latarka na COD prośba.

25.11.2010 01:17

Witam.
Chciałbym kogoś prosić o pomoc w zrobieniu latarki dla klasy na call of duty modzie by peyote ( do naświetlania niewidzialnych ludzi, jak na diablo ).
Za pomoc oferuje sms za 10,98zł, oraz oczekuje potem że poradnik jak to zrobić nie pojawi się potem na forum ( chyba że inna osoba go wstawi ).
Kontakt gg 8069242. Pozdrawiam

Zmiana dzwięków w COD by peyote.

10.10.2010 15:54

Witam mam problem z podmianą dzwieków w cod by peyote. chciałbym je zmienić bo troszke nie pasuje mi np. start rundy itd.
Tak więc robie tak:
szukam:
    precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");


dodaje niżej:
	precache_sound("FolderInny/startNowy.wav");


Szukam:

public PoczatekRundy()
{
freezetime = false;
for(new id=0;id<=32;id++)
{
if(!is_user_alive(id))
continue;

set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);

switch(get_user_team(id))
{
case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
}
}
}


zmieniam na:
public PoczatekRundy()    
{
freezetime = false;
for(new id=0;id<=32;id++)
{
if(!is_user_alive(id))
continue;

set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);

switch(get_user_team(id))
{
case 1: client_cmd(id, "spk InnyFolder/startnowy");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
}
}
}


I dźwięk się ściąga jak wchodze na serwer jednak nie puszcza go podczas startu rundy itd. czyli wychodzi na to że jest sciagniety ale nie odtwarzany

Pozdrawiam i proszę o pomoc ; d

Wielki problem, model fireballa.

09.10.2010 16:11

Witajcie szukałem wszędzie modelu fireballa, pod nazwami fireball, rpgrocket itd w valve, cs non steam w modelach itd w half life..

i znalazlem gdzieś ze sciezka do niego to models/rpgrocket.mdl
i tak dałem ale zobaczyłem że w call of duty do rakiety która ma wsparcie ogniowe tez jest models/rpgrocket.mdl.
ale i tak zmieniłem i dalej strzela rakietami a nie fireballami, jak to zmienić skoro model rakiety to rpgrocket a fireballa tez podobno rpgrocket.

Pomocy ;/

Potrzebuje fireballa zamiast rakiety

Problem z COD-em

30.09.2010 23:10

Witam, chciałbym żeby z call of duty by peyote zostalo samo zdobywanie doswiadczenia i jego zapisywanie, zrobiłem takie coś jednak nie działa, tworzy plik CodModZloto ale nie zapisuje w nim nic. Może coś jest źle bo w cod trzeba wybrać klase zeby leciało expo a nie wiem jak to usunać zeby bez klasy leciało. proszę załaczam moje .sma zloto. proszę o pomoc

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>
#define PLUGIN "Call of Duty: MW Mod"
#define VERSION "0.7.9 Beta"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
new SyncHudObj;
new SyncHudObj2;
new SyncHudObj3;
new g_msg_screenfade;
new sprite_white;
new sprite_blast;
new g_vault;

new podkladajacy;
new rozbrajajacy;

new doswiadczenia_za_zabojstwo;
new doswiadczenie_za_bombe;

new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};

new doswiadczenie_gracza[33];
new nazwa_gracza[33][64];

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

g_vault = nvault_open("CodModZloto");

register_think("Apteczka","ApteczkaThink");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");

register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("BombaPodlozona", 3, "2=Planted_The_Bomb");

register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

register_cvar("cod_killxp", "10");
register_cvar("cod_bombxp", "100");

g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
SyncHudObj3 = CreateHudSyncObj();
doswiadczenia_za_zabojstwo = get_cvar_num("cod_killxp");
doswiadczenie_za_bombe = get_cvar_num("cod_bombxp");

}
public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);

if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

new weapon = get_user_weapon(attacker);
new zdrowie = get_user_health(attacker);

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{

doswiadczenia_za_zabojstwo;


set_hudmessage(255, 212, -1.0, -1.0, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);

doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public client_connect(id)
{
WczytajDane(id);
}

public client_disconnect(id)
{

ZapiszDane(id);
}

public RozbrajaBombe(id)
rozbrajajacy = id;

public BombaPodlozona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");

if(get_playersnum() > 1)
{
doswiadczenie_gracza[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];
continue;

if(id != podkladajacy)
{
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenia_za_zabojstwo;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby przez twoj team.", doswiadczenia_za_zabojstwo);
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby.", doswiadczenie_za_bombe);
}
}
}
}

public BombaRozbrojona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");

doswiadczenie_gracza[rozbrajajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];
if(id != rozbrajajacy)
{
doswiadczenie_gracza[id]+= doswiadczenia_za_zabojstwo;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby przez twoj team.", doswiadczenia_za_zabojstwo);
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby.",doswiadczenie_za_bombe);
}
}

public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-cod", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#", doswiadczenie_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-cod", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new doswiadczeniegracza[32];

parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31);

doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
}

public lvl_info(id)
{
client_print(id, print_chat, "Twoje Zloto: %i.",doswiadczenie_gracza[id]);
}

Problem z blokowaniem Broni

30.09.2010 21:58

Witam mmam problem mam wszystkie flagi na serwerze, i nie mogę wejść w blokuj bronie po prostu mam nie dostępne, nie wiem dlaczego muszę coś odblokować? Proszę o pomoc bo kupują mi ciagle autokampy pozdrawiam.