Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Aard - zdjęcie

Aard

Rejestracja: 10.06.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.05.2023 11:33
-----

#275210 Niszczenie BS'a

Napisane przez Aard w 29.07.2011 06:53

[Fix] Rozwalanie BS przez ninje i łowcę - AMXX.pl: Support AMX Mod X łap. Czy tak ciężko poszukać?
  • +
  • -
  • 1


#272030 Pomoc w Komplikacju sma

Napisane przez Aard w 20.07.2011 19:57

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#269321 Itemy z nowego Coda

Napisane przez Aard w 13.07.2011 12:58

działa ! to co w 1 poscie działa chodzi mi o ten [CoD Stary] Nieograniczone ammo dla itemu/klasy - AMXX.pl: Support AMX Mod X temat
  • +
  • -
  • 1


#269218 Itemy z nowego Coda

Napisane przez Aard w 13.07.2011 06:43

[CoD Stary] Nieograniczone ammo dla itemu/klasy - AMXX.pl: Support AMX Mod X - to na ammo


A item zawodowy rusher rób na przykładzie AWP Sniper :)
  • +
  • -
  • 1


#265923 problem z modelem x2

Napisane przez Aard w 03.07.2011 19:09

Do podmiany noża użyj tego ! GHW Weapon Replacement 1.3 - AMXX.pl: Support AMX Mod X


A do modeli gracza spróbuj to :


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "SoccerJam model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Shay"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1); //(tak wiem, że można użyć eventu reset_model, ale jakoś wole to)
}
public runda(id){
if(is_user_connected(id)) //zapobiega błędom
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { //model dla terro

cs_set_user_model(id, "soccer_tt") //tutaj id modelu terro
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){ //model dla CT
cs_set_user_model(id, "soccer_ct") //id modelu CT
}
}
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/soccer_tt/soccer_tt.mdl") //każemy ściągać modele graczom
precache_model("models/player/soccer_ct/soccer_ct.mdl") //bez tej części plugin będzie crashował serwer
//precache zaczynamy od models/
}


albo to :


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "SoccerJam model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Shay"


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1); //(tak wiem, że można użyć eventu reset_model, ale jakoś wole to)
}

public runda(id)
{
if(is_user_connected(id)) //zapobiega błędom
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{ //model dla terro

cs_set_user_model(id, "soccer_tt") //tutaj id modelu terro
}
else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{ //model dla CT
cs_set_user_model(id, "soccer_ct") //id modelu CT
}
}
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/soccer_tt/soccer_tt.mdl") //każemy ściągać modele graczom
precache_model("models/player/soccer_ct/soccer_ct.mdl") //bez tej części plugin będzie crashował serwer
//precache zaczynamy od models/
}


  • +
  • -
  • 1


#257695 Szukam pluginu na stan łącznego hp

Napisane przez Aard w 11.06.2011 08:17

http://www.pluginymo..._CodHudInfo.rar


pokazuje nick, hp, poziom i perk

wystarczy dopisac do cod-mod.ini czy cos
  • +
  • -
  • 1


#251394 Dodawanie questów

Napisane przez Aard w 21.05.2011 09:19

pod
#include <hamsandwich>


dodaj
#include <xs>


i dodaj
#include <nvault>


i zadziała :)

@Dalinor

wiem ;d błąd przy pisaniu :P
  • +
  • -
  • 2


#250490 Jak dodac moc 1/x klasie?

Napisane przez Aard w 18.05.2011 13:18

Na jasną cholere robisz knifemaster -.- i nie dodales knifemasterdamage do public damage dlatego nie dzialalo -.-

W załaczniku daje dobra wersje 1/3 z noza dla klasy tylko !

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#250358 Jak dodac moc 1/x klasie?

Napisane przez Aard w 17.05.2011 18:58

Pod
new player_dmg[33]


Dajesz
new c_knife[33]


Szukasz :
public add_bonus_nozdamage(attacker_id,id,weapon) {
if(player_b_noz[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if(random_num(1, player_b_noz[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}


pod dajesz


if(c_knife[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if(random_num(1, c_knife[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}


Zeby jak u mnie wyglądało tak :


/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_nozdamage(attacker_id,id,weapon) {
if(player_b_noz[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if(random_num(1, player_b_noz[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}
if(c_noz[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if(random_num(1, c_noz[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */




Szukasz
public select_class_menu(id, key)


I pod
g_haskit[id] = 0


Dajesz
c_knife[id] = 0


I dla klasy np. jak u mnie


case 1:
{
player_class[id] = Mnich
c_knife[id] = 3
LoadXP(id, player_class[id])
}


wtedy Klasa mnich będzie miała 1/3 z noza


Pomogłem? Daj "+"


wszystkie nazwy
nozdamage
itp. są z mojego kodu dlatego takie nazwy :)
  • +
  • -
  • 0


#247900 Nowe Moce.

Napisane przez Aard w 09.05.2011 18:52

*Jak Klasa strzeli z DGL zamraza przeciwnika na 4 sec. ( tu niebieski render)


Nikt za free tego nie zrobi :), pytaj Owner123 on moze za 5 zl zrobi ;F
  • +
  • -
  • 1


#245422 exp na -

Napisane przez Aard w 03.05.2011 19:15

maja za malo expa na tym lvl ?
  • +
  • -
  • 1


#244830 Dodanie stron klas

Napisane przez Aard w 02.05.2011 18:46

skąd ty wytrzasnoles ten kod !?

sproboje go ogarnonc i jutro dam sma

sory masz niestety dziwny dla mnie kod ja nic nie poradze
  • +
  • -
  • 1


#233988 Diablomod komplikacja

Napisane przez Aard w 06.04.2011 18:51

proszę mi sie ladnie skomplikowalo :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#231440 Logo nad listą banów

Napisane przez Aard w 29.03.2011 19:54

eh jak sie nie myle to ustawienia strefa admina i tam masz dokladniej nie powiem bo nie mam amxbansa bo mi hosting padls ;s
  • +
  • -
  • 1


#194984 Staty COD.

Napisane przez Aard w 09.12.2010 16:11

po 1 daj 4000 lv bo bd 4002 bo 1 jest od razu bo jak jest na starcie 1 lv to + 200 daje 201 :D

po 2 za runde daj 10k expa za fraga ok 100000 exp, za obr po 1-10k exp
  • +
  • -
  • 1