#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Noobek"; new const opis[] = "1/10 m4"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 50; new const wytrzymalosc = 50; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true;} public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] |CSW_M4A1| !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Czy z tego sma będzie działać 1/x z broni. Robiłem tą klase przez generator klas.