Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

[ROZWIĄZANE] Prośba o ulepszenie pluginu "HE Block" by CheQ

modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lacostii

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 06.12.2012 01:02

Witam serdecznie.
Pluginu HE block (zabierający HP) używam na moim serwerze COD i mam do was 2 prośby co do pluginu,
ażeby usprawnić jego działanie:
- Plugin gdy zjedzie graczowi całe HP, nie ma go zabijać lecz zatrzymać się przy 1HP.
- Informacje "HE zostal odblokowany!" ma wyświetlać tylko osobom, które posiadają granat.

Spoiler


Zdaję sobie sprawę, że łatwizny nie wymagam, ale wierzę,
że znajdzie się na tyle obeznana i uczynna osoba, która mi pomoże.

Pozdrawiam :]
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#2 JustBeFine

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 06.12.2012 08:10

Sprawdź :>
Spoiler

Użytkownik JustBeFine edytował ten post 06.12.2012 08:12

Nie mam pomysłu na sygnę :<

#3 Lacostii

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 06.12.2012 15:00

Takie błędy wyskakują mi przy kompilacji, wolałbym żeby ich nie było:
Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#4 JustBeFine

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 06.12.2012 15:51

Te błędy nie robią problemów żadnych. Ale jak chcesz to masz w załączniku :P

Załączone pliki


Nie mam pomysłu na sygnę :<

#5 Lacostii

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 06.12.2012 16:53

No niestety, komunikat nadal wyświetla wszystkim, a zatrzymanie się na 1HP to tak różnie, jak wyjmiemy HE i poczekamy, aż spokojnie zleci HP to się zatrzyma, ale gdy chcemy rzucić lub gdy mając ten 1HP będziemy przełączać pomiędzy broniami to nas zabije.

Edit:

Jeszcze jak możesz to powiedz na czym polega błąd ten przy kompilacji, bym na przyszłość sam sobie z nim radził, a widziałem ,że w kodzie to jedynie porządek budowy poprawiłeś.

Użytkownik Lacostii edytował ten post 06.12.2012 17:05

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#6 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 06.12.2012 19:26

Jeszcze jak możesz to powiedz na czym polega błąd ten przy kompilacji, bym na przyszłość sam sobie z nim radził, a widziałem ,że w kodzie to jedynie porządek budowy poprawiłeś.


Bo ten błąd dotyczy porządku budowy właśnie.

Aby to usunac w amxstudio wybierasz zakladkę tools i indenter


Użytkownik norbi1952 edytował ten post 06.12.2012 19:26

  • +
  • -
  • 1

#7 Lacostii

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 08.12.2012 12:15

No okey, ale wtedy żadna z funkcji o którą prosiłem nadal nie działa.
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#8 JustBeFine

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 08.12.2012 13:59

Teraz musi być ok :P

Załączone pliki


Nie mam pomysłu na sygnę :<

#9 Lacostii

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 09.12.2012 03:40

Zabieranie HP do 1 punktu działa już bezbłędnie, natomiast informację o zdjęciu blokady nie wyświetla teraz nikomu.
Dziękuję za poświęcony czas, widzę że masz bana to nawet plusika dać nie mogę oraz na dalszą poprawę plugina też chyba
już liczyć nie mogę :/ .
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#10 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 09.12.2012 09:45

http://amxx.pl/pastebin/jur3i7ma14go/
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#11 Lacostii

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 09.12.2012 15:32

Z tą informacją o odblokowaniu He ,źle mnie chyba zrozumieliście.
Ma się ona wyświetlać osobom, które HE mają w swoim ekwipunku, nie tylko wtedy gdy mają je w ręce,
bo tak teraz działa ten plugin.
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#12 Lacostii

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.12.2012 00:34

Refresh - do perfekcji już nie wiele brakuje :)
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#13 Lacostii

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 17.12.2012 18:28

Refresh :)
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#14 Lacostii

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 20.12.2012 23:02

No panowie, nie każcie mi tyle czekać :) .
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#15 Lacostii

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 21.12.2012 23:54

Refresh - możecie pousuwać wcześniejsze, by nie było, że dla postów odświeżam, a mi zależy na czasie.
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#16 Lacostii

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 23.12.2012 00:14

Refresh
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#17 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 23.12.2012 11:55

a sprawdź a moze mi się udało :wstyd:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "HE Block"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "CheQ"
#define HE_CZAS 7526

new bool:blokada;
new HUD;
new cvar_hp,cvar_time,g_msg_screenfade;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

register_cvar("block_hp","8") // ile hp odejmjue co 0,1 sekundy jak ktos he wyciagnie
register_cvar("block_time","20") // ile trwa blokada.

cvar_hp = get_cvar_num("block_hp");
cvar_time = get_cvar_num("block_time")

HUD = CreateHudSyncObj();
g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");

}
public NowaRunda()
{
blokada = true;
remove_task(0);
set_task(float(cvar_time),"Odblokuj",0);
}
public Odblokuj()
{
blokada=false;
for(new id = 0; id < get_playersnum(); id++)
{
  if(!is_user_alive(id) && ma_granat(id))
  {
   set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
   ShowSyncHudMsg(id, HUD, "HE zostal odblokowany!");
  }
}
}
public ma_granat(id)
{
new iWeapons[32], iNum, pWeapons
pWeapons = get_user_weapons(id,iWeapons,iNum)
if(pWeapons & (1<<CSW_HEGRENADE))
  return true;

return false;
}
public MaHe(id)
{
id-=HE_CZAS;
new hp = get_user_health(id) - cvar_hp;
if(hp > 1)
  set_user_health(id,hp)
else
  set_user_health(id,1)

if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE && blokada)
{
  set_task(0.1,"MaHe",id+HE_CZAS)
}
else
{
  remove_task(id+HE_CZAS)
}
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(weapon == CSW_HEGRENADE && blokada)
{
  set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
  ShowSyncHudMsg(id, HUD, "HE jest zablokowane przez %i sekund.^nNie lam zasad. - %i HP",cvar_time,cvar_hp);
  Display_Fade(id, 1<<9, 1<<3, 1<<3, 255, 0, 0, 200)
  set_task(0.1,"MaHe",id+HE_CZAS)
 
}
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration );	    // Duration of fadeout
write_short( holdtime );	    // Hold time of color
write_short( fadetype );	    // Fade type
write_byte ( red );			 // Red
write_byte ( green );		   // Green
write_byte ( blue );		    // Blue
write_byte ( alpha );   // Alpha
message_end();
}

  • +
  • -
  • 1

#18 Lacostii

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 23.12.2012 14:36

Niestety teraz w żadnej sytuacji nie pokazuje komunikatu, że "He został odblokowany" .
Istotne jest, że chodzi głównie o granat ,który dostaje VIP na COD Mod przez

cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);

?

Dodam jeszcze, że po wgranie Twego pluginu wyskoczyły error logi:
L 12/23/2012 - 13:43:27: [AMXX] Run time error 10 (plugin "he_block1.amxx") (native "get_user_weapons") - debug not enabled!
L 12/23/2012 - 13:43:27: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 12/23/2012 - 13:44:11: Invalid player id 0

Użytkownik Lacostii edytował ten post 23.12.2012 15:00

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#19 Lacostii

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 27.12.2012 02:25

Refresh :/
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#20 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.12.2012 14:51

Załączony plik  plugin.sma   2,56 KB  26 Ilość pobrań
  plugin.amxx





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych