Witam,
Szukam pluginu który dodaje komendy /zamiuen /wymien by zamieniać się perkami z graczami.
Chodzi o 2 sloty na perk
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.12.2012 19:59
#2
Napisano 04.12.2012 20:41
Zamiana perku
Daj perk
#include <amxmodx> #define PLUGIN "Wymien Perk" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "QTM.Peyote & cypis & d0n tHe Pr0oo" native cod_set_user_perk(id, przedmiot, wartosc, lp) native cod_get_user_class(id) native cod_get_user_perk(id, wartocs, lp) new bool:dostal_przedmiot[33][2]; new oddaj_id[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /wymien", "ZamienPerk"); register_clcmd("say /zamien", "ZamienPerk"); register_clcmd("say /wymien2", "ZamienPerk2"); register_clcmd("say /zamien2", "ZamienPerk2"); register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe"); } public ZamienPerk(id) { new menu = menu_create("Zamien sie perkiem", "ZamienPerk_Handle"); new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback"); for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; oddaj_id[n++] = i; new nazwa_gracza[64]; get_user_name(i, nazwa_gracza, 63) menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb); } menu_display(id, menu); } public cod_perk_changed(id) { dostal_przedmiot[id][1] = false; dostal_przedmiot[id][0] = false; } public ZamienPerk_Handle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_connected(oddaj_id[item])){ client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(dostal_przedmiot[oddaj_id[item]][0]){ client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz musi poczekac 1 runde."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(dostal_przedmiot[id][0]){ client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!cod_get_user_perk(oddaj_id[item], 0, 0)){ client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz nie mam zadnego perka."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!cod_get_user_perk(id, 0, 0)){ client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego perka."); return PLUGIN_CONTINUE; } new nazwa_menu[128], nick[64]; get_user_name(id, nick, charsmax(nick)) formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Wymien sie perkiem z %s:", nick) new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien"); menu_additem(menu2, "Tak", nick); menu_addblank(menu2, 0) menu_additem(menu2, "Nie", nick); menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(oddaj_id[item], menu2); return PLUGIN_CONTINUE; } public menu_wymien(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new access, callback, data[64]; menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback); new id2 = get_user_index(data) switch(item) { case 0: { new wartosc1, wartosc2; new perk_oddajacego = cod_get_user_perk(id2, wartosc1, 0) new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc2, 0) cod_set_user_perk(id2, perk_dajacego, wartosc2, 0); cod_set_user_perk(id, perk_oddajacego, wartosc1, 0); dostal_przedmiot[id2][0] = true; dostal_przedmiot[id][0] = true; new nazwa_dajacego[64]; get_user_name(id, nazwa_dajacego, charsmax(nazwa_dajacego)) client_print(id, print_chat, "Wymieniles sie perkiem z %s.", data); client_print(id2, print_chat, "Wymieniles sie perkiem z %s.", nazwa_dajacego) } case 1: client_print(id2, print_chat, "Wybrany gracz nie zgodzil sie na wymiane perka.") } return PLUGIN_CONTINUE; } public OddajPerk_Callback(id, menu, item) { if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || !cod_get_user_perk(oddaj_id[item], 0, 0)) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; } public ZamienPerk2(id) { new menu = menu_create("Zamien sie perkiem 2", "ZamienPerk_Handle2"); new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback2"); for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; oddaj_id[n++] = i; new nazwa_gracza[64]; get_user_name(i, nazwa_gracza, 63) menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb); } menu_display(id, menu); } public ZamienPerk_Handle2(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_connected(oddaj_id[item])){ client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(dostal_przedmiot[oddaj_id[item]][1]){ client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz musi poczekac 1 runde."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(dostal_przedmiot[id][1]){ client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!cod_get_user_perk(oddaj_id[item], 0, 1)){ client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz nie mam zadnego perka."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!cod_get_user_perk(id, 0, 1)){ client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego perka."); return PLUGIN_CONTINUE; } new nazwa_menu[128], nick[64]; get_user_name(id, nick, charsmax(nick)) formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Wymien sie perkiem z %s:", nick) new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien2"); menu_additem(menu2, "Tak", nick); menu_addblank(menu2, 0) menu_additem(menu2, "Nie", nick); menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_display(oddaj_id[item], menu2); return PLUGIN_CONTINUE; } public menu_wymien2(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new access, callback, data[64]; menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback); new id2 = get_user_index(data) switch(item) { case 0: { new wartosc1, wartosc2; new perk_oddajacego = cod_get_user_perk(id2, wartosc1, 1) new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc2, 1) cod_set_user_perk(id2, perk_dajacego, wartosc2, 1); cod_set_user_perk(id, perk_oddajacego, wartosc1, 1); dostal_przedmiot[id2][1] = true; dostal_przedmiot[id][1] = true; new nazwa_dajacego[64]; get_user_name(id, nazwa_dajacego, charsmax(nazwa_dajacego)) client_print(id, print_chat, "Wymieniles sie perkiem z %s.", data); client_print(id2, print_chat, "Wymieniles sie perkiem z %s.", nazwa_dajacego) } case 1: client_print(id2, print_chat, "Wybrany gracz nie zgodzil sie na wymiane perka.") } return PLUGIN_CONTINUE; } public OddajPerk_Callback2(id, menu, item) { if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || !cod_get_user_perk(oddaj_id[item], 0, 1)) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Daj perk
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <colorchat> #define PLUGIN "Oddaj Przedmiot" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "QTM_Peyote" new bool:dostal_przedmiot[33]; new oddaj_id[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /daj", "OddajPerk"); register_clcmd("say /daj2", "OddajPerk2"); register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk"); register_clcmd("say /oddaj2", "OddajPerk2"); register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe"); } /* ******************************************************PIERWSZY PERK****************************************************** */ public OddajPerk(id) { new menu = menu_create("\yOddaj Perk:", "OddajPerk_Handle"); new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback"); for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; oddaj_id[n++] = i; new nazwa_gracza[64]; get_user_name(i, nazwa_gracza, 63) menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb); } menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public cod_perk_changed(id) dostal_przedmiot[id] = false; public OddajPerk_Handle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_connected(oddaj_id[item])) { ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Nie odnaleziono zadnego gracza."); return PLUGIN_CONTINUE; } new wartosc_perku_dajacego; new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego, 0); if(!perk_dajacego) { ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Nie masz zadnego przedmiotu."); return PLUGIN_CONTINUE; } new nazwa_dajacego[64]; new nazwa_otrzymujacego[64]; get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63) get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63) dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true; cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0, 0); ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", nazwa_otrzymujacego); ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "[DAJ]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", nazwa_dajacego); cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 0); return PLUGIN_CONTINUE; } public OddajPerk_Callback(id, menu, item) { if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item],0, 0)) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; } /* ******************************************************DRUGI PERK****************************************************** */ public OddajPerk2(id) { new menu = menu_create("\yOddaj Perk:", "OddajPerk2_Handle"); new cb = menu_makecallback("OddajPerk2_Callback"); for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; oddaj_id[n++] = i; new nazwa_gracza[64]; get_user_name(i, nazwa_gracza, 63) menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb); } menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public OddajPerk2_Handle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_connected(oddaj_id[item])) { ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Nie odnaleziono zadnego gracza."); return PLUGIN_CONTINUE; } new wartosc_perku_dajacego; new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego, 1); if(!perk_dajacego) { ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Nie masz zadnego przedmiotu."); return PLUGIN_CONTINUE; } new nazwa_dajacego[64]; new nazwa_otrzymujacego[64]; get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63) get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63) dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true; cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0, 1); ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", nazwa_otrzymujacego); ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "[DAJ]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", nazwa_dajacego); cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 1); return PLUGIN_CONTINUE; } public OddajPerk2_Callback(id, menu, item) { if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item],0, 1)) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; }
#3
Napisano 14.12.2012 18:08
oddawanie drugiego perku nie działa,oddaje perk 1 zamiast 2
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych