Witam chciałbym , aby ktoś dodał przezroczystość postaci. Mógłbym to zrobić w generatorze , ale to jest klasa która przechodzi przez ścianę.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <ColorChat> #define CZAS_NOCLIP 30 new const nazwa[] = "Duch"; new const opis[] = "Przechodzi przez sciany przez 30 sek"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 40; new bool:uzyl[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); } public cod_class_enabled(id) { uzyl[id] = false; } public cod_class_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(uzyl[id]) { ColorChat(id, RED, "Juz wykorzystales item!"); return PLUGIN_CONTINUE; } set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP); set_bartime(id, CZAS_NOCLIP); set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id); uzyl[id] = true; return PLUGIN_CONTINUE; } public ResetHUD(id) uzyl[id] = false; public WylaczNoclip(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK); new Float:origin[3]; pev(id, pev_origin, origin); if (!is_hull_vacant(origin, pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id)) user_silentkill(id); } stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id) { static tr; engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr) if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid)) return true; return false; } public set_bartime(id, czas) { message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id); write_short(czas); message_end(); } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */