Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Fantom (Dodanie przezroczystość postaci)

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mazurashi

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:kONRAD
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 04.12.2012 15:15

Witam chciałbym , aby ktoś dodał przezroczystość postaci. Mógłbym to zrobić w generatorze , ale to jest klasa która przechodzi przez ścianę.






/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#define CZAS_NOCLIP 30
new const nazwa[] = "Duch";
new const opis[] = "Przechodzi przez sciany przez 30 sek";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;
new bool:uzyl[33];
new msg_bartime;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
uzyl[id] = false;
}
public cod_class_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(uzyl[id])
{
ColorChat(id, RED, "Juz wykorzystales item!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP);
set_bartime(id, CZAS_NOCLIP);
set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id);
uzyl[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;
public WylaczNoclip(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK);
new Float:origin[3];
pev(id, pev_origin, origin);
if (!is_hull_vacant(origin, pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id))
user_silentkill(id);
}
stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id)
{
static tr;
engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr)
if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid))
return true;
return false;
}
public set_bartime(id, czas)
{
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id);
write_short(czas);
message_end();
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 04.12.2012 15:16

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXPluginy

do

ModyCall of Duty ModProśby o modyfikacje silników/klas/perków
  • +
  • -
  • 0

#3 Amaroq

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 304
Wszechpomocny

  • Postów:380
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 05.12.2012 21:30

Proszę. Przezroczystość zmieniasz w tej linijce
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150); //Teraz ustawiona 150 im niższa wartość tym klasa jet bardziej przezroczysta 255 to jest widok normalny

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych