Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Funkcja - vektor


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_kubek_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.12.2012 20:32

new Float:aim[2][3]
new Float: dif
entity_get_vector(ofiara, EV_VEC_v_angle, aim[0])
entity_get_vector(atakujacy, EV_VEC_v_angle, aim[1])

if(aim[0][1]<0) aim[0][1]+=360.0
if(aim[1][1]<0) aim[0][1]+=360.0

if(aim[0][1]>aim[1][1]) dif = aim[0][1]-aim[1][1]
else dif = aim[1][1]-aim[0][1]

if(dif>90) return HAM_IGNORED;


Witam, mam oto taką funkcję (napisaną przez Micza), powinna ona działać, lecz nie jest do końca. Popychanie gracza, ma być tylko od strony pleców. Tak jest, lecz działa co parę sekund owa funkcja. Ma ktoś jakiś pomysł czemu tak się dzieje?

#2 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 03.12.2012 20:50

Albo jestem ślepy albo tu nie ma żadnego popychania (a na pewno nie ma ustawiania danego wektora graczowi).
Podaj pełniejszy kod.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 554
Godlike

  • Postów:11 979
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.12.2012 21:13

Błąd jest gdzie indziej pokaż resztę kodu
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych