Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie pluginu świątecznego.

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ExporT

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:61
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 02.12.2012 15:15

Witam, proszę o przerobienie tego pluginu tak, aby było widać modele broni i paki na ziemii. Gdy ktoś je wyrzuci na ziemii nie widać, a troche to przeszkadza zwłaszcza w podnoszeniu C4. Wydaje mi się, że to ten plugin, bo on jedyny ingeruje w modele.

SMA:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"

#define STEP_DELAY 0.5

new const g_szBombModels[][] = {

"models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
"models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
"models/ch-m/frost_man.mdl",
"models/ch-m/present1.mdl"
};
new const g_szStepSound[][] = {

"player/pl_snow1.wav",
"player/pl_snow2.wav",
"player/pl_snow3.wav",
"player/pl_snow4.wav",
"player/pl_snow5.wav",
"player/pl_snow6.wav"
};
new g_iLedSprite;

new Float:g_fNextStep[33];

public plugin_init() {

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PlayerPreThink", 0);

register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
}

public plugin_precache()
{
engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,
"env_snow"));

new i;
for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
precache_model(g_szBombModels[i]);
for(i = 0 ; i < sizeof g_szStepSound ; i++)
precache_sound(g_szStepSound[i]);

g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
}

public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;

if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
{
static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof
g_szBombModels - 1);
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);

return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}

public fwd_PlayerPreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

static Float:fGmTime ; fGmTime = get_gametime();
if(g_fNextStep[id] < fGmTime)
{
if((get_user_maxspeed(id)*5)<(fm_get_user_speed(id)*9))
if((pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) &&
is_user_outside(id))
{
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999);
engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_AUTO,
g_szStepSound[random_num(0, sizeof g_szStepSound - 1)], 0.5, ATTN_NORM, 0,
PITCH_NORM);

g_fNextStep[id] = fGmTime + STEP_DELAY;
}
}
return FMRES_IGNORED;
}

public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
{
if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
{
if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock Float:is_user_outside(id)
{
new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
pev(id, pev_origin, vOrigin);

fDist = vOrigin[2];

while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
vOrigin[2] += 5.0;

if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
return (vOrigin[2] - fDist);

return 0.0;
}

stock Float:fm_get_user_speed(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return 0.0;

static Float:fVelocity[3];
pev(id, pev_velocity, fVelocity);

fVelocity[2] = 0.0;

return vector_length(fVelocity);
}

(28.12.2012 14:34):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik benio101 edytował ten post 28.12.2012 14:33
Zamiana znacznika QUOTE na SMA

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika Diablo Mod - 7klas- wolny exp!
Dołączona grafika Unikalne FFA jedyne w Polsce!
Dołączona grafika Team Speak 3 ! Darmowe kanały!

#2 glutex

    Mamamba

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:997
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Studzionka
Offline

Napisano 02.12.2012 16:38

Wiem, że takie coś powodował plugin zmieniający modele granatów na śnieżki. Ta kwestia była już poruszana tutaj, lecz jak widać, rozwiązania nie znaleziono...

Użytkownik glutex edytował ten post 02.12.2012 16:38

  • +
  • -
  • 0

przejdzmynaty.gif


#3 ExporT

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:61
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 02.12.2012 16:44

Czyli to przez ten plugin. Może jednak ktoś się teraz podejmie tego ?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika Diablo Mod - 7klas- wolny exp!
Dołączona grafika Unikalne FFA jedyne w Polsce!
Dołączona grafika Team Speak 3 ! Darmowe kanały!

#4 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 02.12.2012 20:17

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Problemy z pluginami

do

Scripting AMXX > Pluginy
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.


#5 glutex

    Mamamba

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:997
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Studzionka
Offline

Napisano 28.12.2012 15:07

Śnieżne Kule - Wersja Poprawiona
  • +
  • -
  • 0

przejdzmynaty.gif


#6 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 28.12.2012 15:33

Nie rozumiem ciebie dokładnie , lecz z tego co napisałeś to chcesz podmienić modele broni na inne , jeżeli tak to proszę ----> http://amxx.pl/topic...replacement-13/
  • +
  • -
  • 0

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych