Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

[ROZWIĄZANE] Problem z tarczą


  • This topic is locked This topic is locked
5 replies to this topic

#1 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Posted 02.12.2012 06:39

Witam,
mam problem z dawaniem tarczy, i podkreślam że nie używam COD MODa QTM peyota, poniżej daje kod funkcji i plugin_init, w razie co podam funkcję która będzie potrzeba :)

plugin_init:

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

zapis_osiogniec_gracza = nvault_open("MW3_PlayerAchievements");

sync_hud_1 = CreateHudSyncObj();
sync_hud_2 = CreateHudSyncObj();
sync_hud_3 = CreateHudSyncObj();

register_cvar("respawn_time", "3.0");

spawn_time = get_cvar_float("respawn_time");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "func_breakable", "TakeDamageEnt");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Death");
RegisterHam(Ham_Player_PreThink, "player", "PlayerPreThink");
RegisterHam(Ham_Player_PostThink, "player", "PlayerPostThink");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack", 1)

for(new i = CSW_P228; i <= CSW_P90; i++){
if(NO_RELOAD & (1<<i))
continue;

new WeaponName[24];
get_weaponname(i, WeaponName, 23);

RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, WeaponName, "ReloadPost", 1);
}

register_forward(FM_Touch, "EntityTouch");
register_forward(FM_Think, "EntityTchink");
register_forward(FM_GetGameDescription, "GameDescription");
register_forward(FM_SetModel, "WeaponDrop", 1);

unregister_forward(FM_Spawn, entity_spawn);

register_think(CLASNAME_CLAYMORE, "ClaymoreThink");
register_think(CLASNAME_SENTRYGUN ,"SentryThink");

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
register_event("TeamInfo","TeamAssign","a");

register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");

register_message(get_user_msgid("SayText"),"HandleSayText");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "MessageScoreAttrib");

register_clcmd("say /killstrike", "KillstrikeMenu");
register_clcmd("say /ks", "KillstrikeMenu");

register_clcmd("say /osiogniecia", "Osiogniecia");
register_clcmd("say /o", "Osiogniecia");
register_clcmd("say /wyzwania", "Osiogniecia");
register_clcmd("say /w", "Osiogniecia");
register_clcmd("say /zadania", "Osiogniecia");
register_clcmd("say /z", "Osiogniecia");
register_clcmd("say /misje", "Osiogniecia");
register_clcmd("say /m", "Osiogniecia");

register_clcmd("say /jg", "Jg");

register_clcmd("radio3", "UzyjWyposarzenie");


Funkcja od tarczy:

public Jg(id){
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "weapon_shield");

new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(max_ammo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], max_ammo[weapons[i]]);
}

Edited by Czaso Umilacz, 02.12.2012 06:41.

  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1,592
Godlike

  • Postów:2,733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Posted 02.12.2012 09:17

Masz jakieś error logi ? Dodatkowo w tej funkcji sprawdzaj czy gracz żyję ;)
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Posted 02.12.2012 10:36

Sprawdzanie dodane, nie ma errorlogów, i dodam że funkcja ta nie jest wykonywana przy spawnie :)
  • +
  • -
  • 0

#4 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Posted 02.12.2012 13:19

Z czego pamiętam, jak chciałem dodać komuś tarczę musiałem usunąć w którejś funkcji od dotyku kawałek kodu, który właśnie usuwał tarcze, lecz twój kod sma nie pokrywa się z moim, jakbyś zapodał całe sma byłoby łatwiej.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Posted 02.12.2012 18:39

To jest grubszy projekt, dlatego mogę podać tylko plugin_init na dotyk masz:

register_forward(FM_Touch, "EntityTouch");

Nie uwierzycie jak to rozwiązałem... Kod:

strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "weapon_shield");

Zamieniłem na:


strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_shield");
give_item(id, "weapon_usp");

I dzioło 0.o. Nie wiem o co chodzi ale zadaję sobie pytanie: Dlaczego mój kod działa, tak jak wcześniej dlaczego mój kod nie działa... Może kolejność dawania tarczy ma jakiś wpływ, albo jakiś głupi przypadek.

Edited by Czaso Umilacz, 02.12.2012 18:41.

  • +
  • -
  • 0

#6 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1,592
Godlike

  • Postów:2,733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Posted 02.12.2012 20:08

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users