Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Tut. Klasa - Doktor konkwistador

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Cinu2421

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:44
  • Imię:marcin
  • Lokalizacja:białystok
Offline

Napisano 02.12.2012 05:31

Mam nadzieję że każdy pewnie klasę umnie zrobić Dołączona grafika skoro zagląda do tego Tutka.
Co Klasa posiada:
po ilosci wyznaczonych rund do przezycia ok50% obrazen zostanie dodane do expa
	   

Nazwa Klasy:
"Doktor konkwistador"

Opis Klasy
"Dostaje Famasa, 100 hp bazowe, 110% biegu, dostaniesz 50% expa od obrazen ktore zadales przez x rund"


a więc zaczynajmy.

Po niższe zmienne dajemy nad plugin_init
new limit_rund_do_expa;
new gracz_przezyl_runde[33],l_z_expa[33];


potem zabierzemy się za dodanie eventów i cvarów do plugin_init
	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
register_cvar("cod_limit_do_expa", "10");
limit_rund_do_expa = get_cvar_num("cod_limit_do_expa");


szukamy teraz public Damage(id)
i w nim pod
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

dodaj to nigdzie indziej!
	if(klasa_gracza[attacker] == XX){ // w miejsce XX wpisz nazwę swojej klasy
while(damage>2)
{
damage-=2;
l_z_expa[attacker] ++;
}
}


Na koniec pluginu dodaj to:

public Koniec_Rundy(){	
for(new id=0;id<=32;id++)
{
if(is_user_alive(id) && klasa_gracza[id] == XX) // w miejsce XX wpisz nazwę swojej klasy
{
gracz_przezyl_runde[id]++
set_hudmessage(42, 212, 255, -1.0, 0.8, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(id, "Przetrwales %ina%irund",gracz_przezyl_runde[id],limit_rund_do_expa)

if(gracz_przezyl_runde[id] == limit_rund_do_expa)
{
doswiadczenie_gracza[id] += l_z_expa[id];
set_hudmessage(42, 212, 255, -1.0, 0.4, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(id, "Dostales %i expa za przetrwanie %i rund",l_z_expa[id],limit_rund_do_expa)
gracz_przezyl_runde[id]=0;
l_z_expa[id]=0;
}
}
}
}

pamiętaj w miejsce XX wpisz nazwe swojej klasy
Cvary: cod_limit_do_expa - ile rund ma przetrwać klasa aby dostać expa
  • +
  • -
  • 1

#2 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:296
  • GG:
  • Imię:Kacuś
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 05.12.2012 19:46

ogolnie ciekawa klasa oby wiecej takich klas odemnie masz plusika :)
  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych