Co Klasa posiada:
po ilosci wyznaczonych rund do przezycia ok50% obrazen zostanie dodane do expa
Nazwa Klasy:
"Doktor konkwistador"
Opis Klasy
"Dostaje Famasa, 100 hp bazowe, 110% biegu, dostaniesz 50% expa od obrazen ktore zadales przez x rund"
a więc zaczynajmy.
Po niższe zmienne dajemy nad plugin_init
new limit_rund_do_expa;
new gracz_przezyl_runde[33],l_z_expa[33];
potem zabierzemy się za dodanie eventów i cvarów do plugin_init
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
register_cvar("cod_limit_do_expa", "10");
limit_rund_do_expa = get_cvar_num("cod_limit_do_expa");
szukamy teraz public Damage(id)
i w nim pod
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
dodaj to nigdzie indziej!
if(klasa_gracza[attacker] == XX){ // w miejsce XX wpisz nazwę swojej klasy
while(damage>2)
{
damage-=2;
l_z_expa[attacker] ++;
}
}
Na koniec pluginu dodaj to:
public Koniec_Rundy(){
for(new id=0;id<=32;id++)
{
if(is_user_alive(id) && klasa_gracza[id] == XX) // w miejsce XX wpisz nazwę swojej klasy
{
gracz_przezyl_runde[id]++
set_hudmessage(42, 212, 255, -1.0, 0.8, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(id, "Przetrwales %ina%irund",gracz_przezyl_runde[id],limit_rund_do_expa)
if(gracz_przezyl_runde[id] == limit_rund_do_expa)
{
doswiadczenie_gracza[id] += l_z_expa[id];
set_hudmessage(42, 212, 255, -1.0, 0.4, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(id, "Dostales %i expa za przetrwanie %i rund",l_z_expa[id],limit_rund_do_expa)
gracz_przezyl_runde[id]=0;
l_z_expa[id]=0;
}
}
}
}
pamiętaj w miejsce XX wpisz nazwe swojej klasy
Cvary: cod_limit_do_expa - ile rund ma przetrwać klasa aby dostać expa