Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Sprawdzanie, czy gracz strzelił.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ogury

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 01.12.2012 11:46

Jak można sprawdzić, czy gracz strzelił, bądź machnął nożem? Nie musi trafić, bo to nie na tym polega. Chodzi mi o sprawdzenie, czy strzelił, czy użył noża.

#2 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 01.12.2012 12:11

Akurat też kiedyś potrzebowałem łap:

new ilosc_strzalow[33]
...
public plugin_init(){
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Atak", 1)
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "Atak", 1)
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
}

public Atak(this)
ilosc_strzalow[get_pdata_cbase(this, 41, 4)] += 1

public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE
if(pev(id, pev_button) & IN_ATTACK)
ilosc_strzalow[id] += 1
}

Mi wszystko działa :) Oczywiście to są same funkcje i co dodać do plugin init ale ogarniesz myślę :P
  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#3 ogury

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 01.12.2012 12:33

Działa, ale nie przechwytuje uderzenia nożem.
public Atak(this) {
    if(uzylNiewidzialnosci[this] && !ladowanieNiewidzialnosci[this]) {
    wylaczNiewidzialnosc(this);
    }
}

Użytkownik ogury edytował ten post 01.12.2012 12:38


#4 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 01.12.2012 12:39

Bo źle używasz, this to index broni gracza (noża) dlatego trzeba pobrać index gracza który trzyma ten nóż czyli np:
new id = get_pdata_cbase(this, 41, 4)

  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#5 ogury

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 01.12.2012 12:45

Z podziękowaniem.

#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 01.12.2012 14:00

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.12.2012 01:23

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

Scripting AMXXPytania




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych