Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zmiana klawisza użycia umiejętności klasy.

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ogury

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 30.11.2012 19:13

Gdzie znajdę klawisz odpowiedzialny za umiejętność klasy. Chciałbym go zmienić z e, na np x (radio2). W kodzie nic nie ma.
Szukałem +use, use.

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 30.11.2012 19:24

Za to odpowiada EmitSound.

public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
{
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, id, id);
DestroyForward(forward_handle);
return FMRES_SUPERCEDE;
}

if(equal(szSound, "items/ammopickup2.wav"))
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
return FMRES_SUPERCEDE;
}

if(equal(szSound, "items/equip_nvg.wav") && !gracz_ma_noktowizor[id])
{
cs_set_user_nvg(id, 0);
return FMRES_SUPERCEDE;
}

return FMRES_IGNORED;
}


Po naciśnięciu klawisza "E" odtwarza się dźwięk wpn_denyselect.wav który "odpala" moc klasy.

Użytkownik sharkowy edytował ten post 30.11.2012 19:26

  • +
  • -
  • 0

#3 ogury

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 30.11.2012 20:46

Czyli dodanie binda i wrzucenie tego w kod tak:
public umiejetnoscKlasy(id) {
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);
                ExecuteForward(forward_handle, id, id);
                DestroyForward(forward_handle);
                return FMRES_SUPERCEDE;
}
Zadziała?

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 30.11.2012 21:51

Jeżeli zarejestrujesz bind który wywoła tą funkcje to raczej tak.

/edit

W sumie raczej nie xD jeżeli usuniesz EmitSound to pozostałe 2 funkcje nie będą działać, bo też z tego korzystają (chyba).

Użytkownik sharkowy edytował ten post 30.11.2012 22:00

  • +
  • -
  • 0

#5 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 02.12.2012 11:59

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych