Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

[ROZWIĄZANE] Proszę o klase premium Pomocnik Piechoty++

perk

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kamil...

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 28.11.2012 20:13

Witam chodz mi o klase premium A :
Nazwa: Pomocnik Piechoty
Opis: 1/1 Awp + Mp5
Bronie: Awp MP5
Zycie: 20
Inteligencja: 0
Wytrzymalosc: 0
Kondycja: 15

Lecą plusy!
  • +
  • -
  • 0

#2 kukla1910

    Profesjonalista

  • Przedstawiciel Firmy

Reputacja: 55
Pomocny

  • Postów:216
  • GG:
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 28.11.2012 20:28

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
	   
new const nazwa[]   = "Pomocnik Piechoty";
new const opis[]    = "1/1 Awp + Mp5";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
  client_print(id, print_chat, "[Pomocnik Piechoty] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
  return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}

skompiluj sobie
  • +
  • -
  • 0

#3 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.11.2012 22:28

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
  return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}


to ma być 1/1 z awp ? :D dobre.

łap dobry.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <ColorChat>

#define DMG_BULLET (1<<1)
	    
new const nazwa[]   = "Pomocnik Piechoty";
new const opis[]    = "1/1 Awp + Mp5";
new const bronie    = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Mentos");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	    ColorChat(id, GREEN, "Klasa Pomocnik Piechoty zostala stworzona przez Mentos", nazwa);
	    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
	    {
			    ColorChat(id, GREEN, "[Pomocnik Piechoty] Nie masz uprawien aby uzywac tej klasy.", nazwa)
			    return COD_STOP;
	    }
	    ma_klase[id] = true;
	    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(!(damagebits & DMG_BULLET))
			    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,1) == 1)
			    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	    
	    return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#4 Kamil...

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 28.11.2012 23:07

Właśnie nie byłem pewny :) łap +.
  • +
  • -
  • 0

#5 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 29.11.2012 10:18

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych