Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Klasa Talib

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 270maniek

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:MANIEK
  • Lokalizacja:MIESZKOWICE
Offline

Napisano 28.11.2012 18:24

Witam.
Proszę o tę jedną klasę

Nazwa: Talib
Opis: 1/6 szansy na natychmiastowe zabicie z deagle, AutoBH
Bronie: Deagle
Kondycja: 50
Zdrowie: 0
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 10
  • +
  • -
  • 0

#2 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.11.2012 22:17

proszę :)

Załączone pliki


Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#3 TheGrzegorz

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:429
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 29.11.2012 12:38

Tu masz naprawionego ,ponieważ wersja up była zła ;)

Załączone pliki


Dołączona grafika

ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)

#4 270maniek

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:MANIEK
  • Lokalizacja:MIESZKOWICE
Offline

Napisano 01.12.2012 12:11

Dzięki zaraz przetestuje

Działa, moglibyście dodać mu he i podwójny skok bo zapomniałem o tym napisać w pierwszym poście ;>
  • +
  • -
  • 0

#5 Eris.

    Pomocny

  • Girl

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:70
  • Imię:Joanna
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.12.2012 14:57




#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <fun>



new const nazwa[]   = "Talib";

new const opis[]    = "1/6 z deagla, AutoBH";

new const bronie    = (2<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie   = 0;

new const kondycja  = 50;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 10;



new skoki[33];



new ma_klase[33];



public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "Nowinka");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");





register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");





RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");



}



public cod_class_enabled(id)

{

give_item(id, "weapon_hegrenade");

ma_klase[id] = true;



}



public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;



}



public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)

{

if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])

return FMRES_IGNORED;



new flags = pev(id, pev_flags);



if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])

{

skoki[id]--;

new Float:velocity[3];

pev(id, pev_velocity,velocity);

velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

set_pev(id, pev_velocity,velocity);

}

else if(flags & FL_ONGROUND)

skoki[id] = 2;



return FMRES_IGNORED;

}



public fwPrethink_AutoBH(id)

{

if(!ma_klase[id])

return PLUGIN_CONTINUE



if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {

new flags = pev(id, pev_flags)



if (flags & FL_WATERJUMP)

return FMRES_IGNORED;

if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )

return FMRES_IGNORED;

if ( !(flags & FL_ONGROUND) )

return FMRES_IGNORED;



new Float:velocity[3];

pev(id, pev_velocity, velocity);

velocity[2] += 250.0;

set_pev(id, pev_velocity, velocity);



set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);



}

return FMRES_IGNORED;

}



public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){

if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 6) != 1 )

return HAM_IGNORED;



cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));



return HAM_HANDLED;

}




Użytkownik ^^Asia edytował ten post 01.12.2012 15:01

  • +
  • -
  • 0

#6 Pitovsky

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 04.01.2014 17:10

w której linijce można zmienić z deagla 1/6 na 1/12 ?


Dołączona grafika

#7 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 04.01.2014 17:20

if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 6) != 1 )

  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych