Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
6 replies to this topic
#1
Posted 28.11.2012 18:24
Witam.
Proszę o tę jedną klasę
Nazwa: Talib
Opis: 1/6 szansy na natychmiastowe zabicie z deagle, AutoBH
Bronie: Deagle
Kondycja: 50
Zdrowie: 0
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 10
Proszę o tę jedną klasę
Nazwa: Talib
Opis: 1/6 szansy na natychmiastowe zabicie z deagle, AutoBH
Bronie: Deagle
Kondycja: 50
Zdrowie: 0
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 10
#2
Posted 28.11.2012 22:17
proszę
Attached Files
-
codclass_Tailb.sma 2.21KB
145 downloads
codclass_Tailb.amxx
Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/
#3
Posted 29.11.2012 12:38
Tu masz naprawionego ,ponieważ wersja up była zła
Attached Files
-
codclass_Tailb.sma 1.92KB
201 downloads
codclass_Tailb.amxx
ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)
#4
Posted 01.12.2012 12:11
Dzięki zaraz przetestuje
Działa, moglibyście dodać mu he i podwójny skok bo zapomniałem o tym napisać w pierwszym poście
Działa, moglibyście dodać mu he i podwójny skok bo zapomniałem o tym napisać w pierwszym poście
#5
Posted 01.12.2012 14:57
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> new const nazwa[] = "Talib"; new const opis[] = "1/6 z deagla, AutoBH"; new const bronie = (2<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Nowinka"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 6) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Edited by ^^Asia, 01.12.2012 15:01.