Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague Advance

Wyłączenie wszystkich trybów gry na danej mapie

zombie plague advance

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Smoke_1

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:52
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 26.11.2012 23:40

Witam was mam pewien problem.

Posiadam Zombie Plague Advenced 1.6.1 i Alien Boss lecz gdy włącza się mapa zp_boss_city to tryby gry działają i nie idzie pograć nawet.

Pytanie do was jak wyłączyć wszystkie tryby gry na danej mapie??
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

 

Sieć Serwerów Cs 1.6 http://Cs-Sfera.pl


#2 Extr3m

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:51
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Rdm
Offline

Napisano 27.11.2012 08:28

Smoke Wiec to chyba bedzie tak. wchodzisz cstrike/addons/amxmodx/cofings i W tym folderze tworzysz folder maps. Nastepnie wchodzisz w folder maps i tworzysz plik .ini o nazwie mapy np. "plugins-zp_boss_city" A W tym pliku Wpisujesz co chcesz wylaczyc np. "parachute.amxx disabled".

I to Tyle )
  • +
  • -
  • 1

#3 Smoke_1

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:52
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 27.11.2012 13:37

Extr3m o tym to ja wiem tylko że nie ma pluginy trybów gry i w tym tkwi cały problem


Którą linijkę mogę wyłączyć żeby nie czytało trybów gry??

// Customization file sections enum { SECTION_NONE = 0, SECTION_ACCESS_FLAGS, SECTION_PLAYER_MODELS, SECTION_WEAPON_MODELS, SECTION_GRENADE_SPRITES, SECTION_SOUNDS, SECTION_AMBIENCE_SOUNDS, SECTION_BUY_MENU_WEAPONS, SECTION_EXTRA_ITEMS_WEAPONS, SECTION_HARD_CODED_ITEMS_COSTS, SECTION_WEATHER_EFFECTS, SECTION_SKY, SECTION_LIGHTNING, SECTION_ZOMBIE_DECALS, SECTION_KNOCKBACK, SECTION_OBJECTIVE_ENTS, SECTION_SVC_BAD } // Access flags enum { ACCESS_ENABLE_MOD = 0, ACCESS_ADMIN_MENU, ACCESS_ADMIN_MENU2, ACCESS_ADMIN_MENU3, ACCESS_MODE_INFECTION, ACCESS_MODE_NEMESIS, ACCESS_MODE_SURVIVOR, ACCESS_MODE_SWARM, ACCESS_MODE_MULTI, ACCESS_MODE_PLAGUE, ACCESS_MAKE_ZOMBIE, ACCESS_MAKE_HUMAN, ACCESS_MAKE_NEMESIS, ACCESS_MAKE_SURVIVOR, ACCESS_RESPAWN_PLAYERS, ACCESS_ADMIN_MODELS, ACCESS_MODE_SNIPER, ACCESS_MAKE_SNIPER, ACCESS_MODE_ASSASSIN, ACCESS_MAKE_ASSASSIN, ACCESS_MODE_LNJ, MAX_ACCESS_FLAGS } // Task offsets enum (+= 100) { TASK_MODEL = 2000, TASK_TEAM, TASK_SPAWN, TASK_BLOOD, TASK_AURA, TASK_BURN, TASK_NVISION, TASK_FLASH, TASK_CHARGE, TASK_SHOWHUD, TASK_MAKEZOMBIE, TASK_WELCOMEMSG, TASK_THUNDER_PRE, TASK_THUNDER, TASK_AMBIENCESOUNDS } // IDs inside tasks #define ID_MODEL (taskid - TASK_MODEL) #define ID_TEAM (taskid - TASK_TEAM) #define ID_SPAWN (taskid - TASK_SPAWN) #define ID_BLOOD (taskid - TASK_BLOOD) #define ID_AURA (taskid - TASK_AURA) #define ID_BURN (taskid - TASK_BURN) #define ID_NVISION (taskid - TASK_NVISION) #define ID_FLASH (taskid - TASK_FLASH) #define ID_CHARGE (taskid - TASK_CHARGE) #define ID_SHOWHUD (taskid - TASK_SHOWHUD) // BP Ammo Refill task #define REFILL_WEAPONID args[0] // For weapon buy menu handlers #define WPN_STARTID g_menu_data[id][1] #define WPN_MAXIDS ArraySize(g_primary_items) #define WPN_SELECTION (g_menu_data[id][1]+key) #define WPN_AUTO_ON g_menu_data[id][2] #define WPN_AUTO_PRI g_menu_data[id][3] #define WPN_AUTO_SEC g_menu_data[id][4] // For player list menu handlers #define PL_ACTION g_menu_data[id][0] // For extra items menu handlers #define EXTRAS_CUSTOM_STARTID (EXTRA_WEAPONS_STARTID + ArraySize(g_extraweapon_names)) // Menu selections const MENU_KEY_AUTOSELECT = 7 const MENU_KEY_BACK = 7 const MENU_KEY_NEXT = 8 const MENU_KEY_EXIT = 9 // Hard coded extra items enum { EXTRA_NVISION = 0, EXTRA_ANTIDOTE, EXTRA_MADNESS, EXTRA_INFBOMB, EXTRA_WEAPONS_STARTID } // Game mode settings new const MODE_SET = 1 // Game modes enum { MODE_NONE = 0, MODE_INFECTION, MODE_NEMESIS, MODE_ASSASSIN, MODE_SURVIVOR, MODE_SNIPER, MODE_SWARM, MODE_MULTI, MODE_PLAGUE, MODE_LNJ, MAX_GAME_MODES } // ZP Teams const ZP_TEAM_NO_ONE = 0 const ZP_TEAM_ANY = 0 const ZP_TEAM_ZOMBIE = (1<<0) // 1 const ZP_TEAM_HUMAN = (1<<1) // 2 const ZP_TEAM_NEMESIS = (1<<2) // 4 const ZP_TEAM_SURVIVOR = (1<<3) // 8 const ZP_TEAM_SNIPER = (1<<4) // 16 const ZP_TEAM_ASSASSIN = (1<<5) // 32 new const ZP_TEAM_NAMES[][] = { "ZOMBIE , HUMAN", "ZOMBIE", "HUMAN", "ZOMBIE , HUMAN", "NEMESIS", "ZOMBIE , NEMESIS", "HUMAN , NEMESIS", "ZOMBIE , HUMAN , NEMESIS", "SURVIVOR", "ZOMBIE , SURVIVOR", "HUMAN , SURVIVOR", "ZOMBIE, HUMAN, SURVIVOR", "NEMESIS , SURVIVOR", "ZOMBIE , NEMESIS , SURVIVOR", "HUMAN, NEMESIS, SURVIVOR", "ZOMBIE , HUMAN , NEMESIS , SURVIVOR", "SNIPER", "ZOMBIE, SNIPER", "HUMAN, SNIPER", "ZOMBIE, HUMAN, SNIPER", "NEMESIS , SNIPER", "ZOMBIE , NEMESIS , SNIPER", "HUMAN , NEMESIS , SNIPER", "ZOMBIE , HUMAN , NEMESIS , SNIPER", "SURVIVOR, SNIPER", "ZOMBIE, SURVIVOR, SNIPER", "HUMAN, SURVIVOR, SNIPER", "ZOMBIE, HUMAN, SURVIVOR, SNIPER", "NEMESIS, SURVIVOR, SNIPER", "ZOMBIE, NEMESIS, SURVIVOR, SNIPER", "HUMAN, NEMESIS, SURVIVOR, SNIPER", "ZOMBIE, HUMAN, NEMESIS, SURVIVOR, SNIPER", "ASSASSIN", "ZOMBIE, ASSASSIN", "HUMAN, ASSASSIN", "ZOMBIE, HUMAN, ASSASSIN", "NEMESIS, ASSASSIN", "ZOMBIE, NEMESIS, ASSASSIN", "HUMAN, NEMESIS, ASSASSIN", "ZOMBIE, HUMAN, NEMESIS, ASSASSIN", "SURVIVOR, ASSASSIN", "ZOMBIE, SURVIVOR, ASSASSIN", "HUMAN, SURVIVOR, ASSASSIN", "ZOMBIE, HUMAN, SURVIVOR, ASSASSIN", "NEMESIS, SURVIVOR, ASSASSIN", "ZOMBIE, NEMESIS, SURVIVOR, ASSASSIN", "HUMAN, NEMESIS, SURVIVOR, ASSASSIN", "ZOMBIE, HUMAN, NEMESIS, SURVIVOR, ASSASSIN", "SNIPER, ASSASSIN", "ZOMBIE, SNIPER, ASSASSIN", "HUMAN, SNIPER, ASSASSIN", "ZOMBIE, HUMAN, SNIPER, ASSASSIN", "NEMESIS, SNIPER, ASSASSIN", "ZOMBIE, NEMESIS, SNIPER, ASSASSIN", "HUMAN, NEMESIS, SNIPER, ASSASSIN", "ZOMBIE, HUMAN, NEMESIS, SNIPER, ASSASSIN", "SURVIVOR, SNIPER, ASSASSIN", "ZOMBIE, SURVIVOR, SNIPER, ASSASSIN", "HUMAN, SURVIVOR, SNIPER, ASSASSIN", "ZOMBIE, HUMAN, SURVIVOR, SNIPER, ASSASSIN", "NEMESIS, SURVIVOR, SNIPER, ASSASSIN", "ZOMBIE, NEMESIS, SURVIVOR, SNIPER, ASSASSIN", "HUMAN, NEMESIS, SURVIVOR, SNIPER, ASSASSIN", "ZOMBIE, HUMAN, NEMESIS, SURVIVOR, SNIPER, ASSASSIN" }

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

 

Sieć Serwerów Cs 1.6 http://Cs-Sfera.pl


#4 Smoke_1

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:52
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 29.11.2012 00:37

Temat do zamknięcia Zmieniłem na ZOMBIE PLAGUE 5.0 i Wszystko działa jak należy :D (ALIEN BOSS)
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

 

Sieć Serwerów Cs 1.6 http://Cs-Sfera.pl


#5 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 02.12.2012 10:49

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague advance

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych