Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

AddToFullPack i widzenie przez ściany?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 26.11.2012 23:27

Czy za pomocą AddToFullPack będę mógł widzieć przez ściany? Czy tylko przez obiekty typu np. drzwi, którym można ustawić rendering?

fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set)

mógłby mi ktoś omówić argumenty? HOST to ten co ma widzieć efekt, ENT to byt któremu ma być np. zmieniony rendering, es_handle uchwyt do używania w np. set_es()? Jeżeli dobrze podałem to i tak proszę o omówienie pozostałych argumentów.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.11.2012 00:03

Ściany to w większości nie byty ( a przynajmniej nie takie na których możesz działać )

Czy tylko przez obiekty typu np. drzwi, którym można ustawić rendering?

Połowicznie tak ponieważ czasami "ściana" jest bytem na którym możesz działać ^^
  • +
  • -
  • 1

#3 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 27.11.2012 00:12

Testowałem sobie na np. cs_assault i mało było ścian jako byty, więc rozwiązanie takie mało mnie satysfakcjonuje :/
Ale argumenty jakie mamy w tej funkcji z chęcią poznam, bo w większości pluginów jakie przeglądałem to używają tych 3 co mniej więcej sobie wyjaśniłem.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 27.11.2012 07:33

/*

AddToFullPack 

Return 1 if the entity state has been filled in for the ent and the entity will be propagated to the client, 0 otherwise 

state is the server maintained copy of the state info that is transmitted to the client 
a MOD could alter values copied into state to send the "host" a different look for a particular entity update, etc. 
e and ent are the entity that is being added to the update, if 1 is returned 
host is the player's edict of the player whom we are sending the update to 
player is 1 if the ent/e is a player and 0 otherwise 
pSet is either the PAS or PVS that we previous set up.  We can use it to ask the engine to filter the entity against the PAS or PVS. 
we could also use the pas/ pvs that we set in SetupVisibility, if we wanted to.  Caching the value is valid in that case, but still only for the current frame 

*/
Spoiler



https://forums.allie...ead.php?t=85725
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#5 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 27.11.2012 20:35

Dzięki za pomoc, do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#6 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 27.11.2012 21:27

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych