Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z dodaniem speedu do itemu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 FarGoo

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 25.11.2012 23:30

Jeżeli daje w:

new speeds


else if(player_item_id[id] == 136) speed= 150 + floatround(player_dextery[id]*1.3)


to na item w case 136 powina być zwiekszona szybkosc

a wyskakuje mi błąd przy kompilacij

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

diablo_FarGoo.sma(9172) : error 029: invalid expression, assumed zero
diablo_FarGoo.sma(9173) : error 029: invalid expression, assumed zero
diablo_FarGoo.sma(10704) : warning 217: loose indentation

2 Errors.
Could not locate output file diablo_FarGoo.amxx (compile failed).


i coś nie tak daje?
Dołączona grafika

#2 dog_1

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 26.11.2012 16:07

Po pierwsze nie speed a speeds.
Po drugie zapisz if-a pod
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
Nie może być else wraz z zapisem pod klasami bo ów klasa straci swą prędkość i dopiero wtedy doda z speeda z itemu. I powinno ty wyglądać jakoś tak:

public set_speedchange(id)
{
if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2)
else agi=BASE_SPEED

if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
{
new speeds
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Hunter) speeds= 20 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
/*//twój item//
if (player_item_id[id] == 136) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + 80)
else set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
*/
}
}

Trzecia sprawa to czy nie lepiej zapisać ten item w jakieś zmiennej i sprawdzać czy nie jest większa od 1.
  • +
  • -
  • 1

#3 FarGoo

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 26.11.2012 18:00

ok:) dziekuje :)
Dołączona grafika

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 26.11.2012 18:39

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych