Mam error w logach z pluginem cod_shop.amxx. Jest to jedyny error i bardzo chciałbym się go pozbyć, lecz nie umiem
Error:
L 11/12/2012 - 01:00:03: Start of error session. L 11/12/2012 - 01:00:03: Info (map "fy_pool_day") (file "addons/amxmodx/logs/error_20121112.log") L 11/12/2012 - 01:00:03: [CSTRIKE] Invalid player 1 L 11/12/2012 - 01:00:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_shop.amxx") L 11/12/2012 - 01:00:03: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_money") L 11/12/2012 - 01:00:03: [AMXX] [0] cod_shop_878307.sma::Sklep_Handler (line 41)
Czy mógłby ktoś mi pomóc i powiedzieć jak to naprawić ?
.SMA sklepu:
Spoiler
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> #include <colorchat> public plugin_init() { register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.0", "MieTeK"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /shop", "Sklep"); } public Sklep(id) { new tytul[25]; format(tytul, 24, "\rSklep"); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r1500$");//1 menu_additem(menu, "Fenacetyna \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: \r3000$");//2 menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r6000$");//3 menu_additem(menu, "RedBul \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: \r4000$");//4 menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r10000$");//5 menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz 75 EXP] \yKoszt: \r5000$"); // 6 menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dostajesz 150 EXP] \yKoszt: \r10000$");//7 menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r3000$");//7 menu_display(id, menu); } public Sklep_Handler(id, menu, item) { new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cs_get_user_money(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } menu_display(id, menu); switch(item) { case 0: { if(kasa >= 1500) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+10); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-1500); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Uleczono Cie o 10 hp!"); } if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-1500); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 1: { if(kasa >= 3000) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+25); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-3000); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Uleczono Cie o 25 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-3000); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 2: { if(kasa >= 6000) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+50); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-6000); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Uleczono Cie o 50 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-6000); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 3: { if(kasa >= 4000) { cs_set_user_money(id, kasa-4000); set_user_gravity(id, 0.5); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Skaczesz wyzej."); } if(kasa < 16000) ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 4: { if(kasa >= 10000) { cs_set_user_money(id, kasa-10000); client_print(id, print_chat, "[SKLEP]^x01 Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(500,5000); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(5000,16000); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales super kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales!"); case 4: { new bonusxp = random_num(15,75); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales losowy perk!"); } case 6: { new healthbonus = random_num(10,55); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus); } case 7: { new healthbonus = random_num(10,30); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Straciles %i HP!", healthbonus); } case 8: ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !"); case 9: { new xpbonus = random_num(75,150); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { cs_set_user_money(id, 16000); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!"); } } } if(kasa < 16000) ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 5: { if(kasa >= 5000) { new exp = cod_get_user_xp(id); cs_set_user_money(id, kasa-5000); cod_set_user_xp(id, exp+75) ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Dostales 75 EXP'a!"); } if(kasa < 5000) ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 6: { if(kasa >= 10000) { new exp = cod_get_user_xp(id); cs_set_user_money(id, kasa-10000); cod_set_user_xp(id, exp+150) ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Dostales 150 EXP'a!"); } if(kasa < 10000) ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 7: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa-3000); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); } if(kasa < 3000) ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!"); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 25.11.2012 01:34