Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Menu w klasie.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 23.11.2012 17:55

Cześć, chcę zrobić skill dla komandos.
Przejdę od razu do setna sprawy:
Po wybraniu klasy otwiera się menu:

(Menu mam już gotowe, wyświetlanie menu mam znaczy się.)

public Komandos(id)
{
	    new menu = menu_create("Wybierz noz:", "Komandos_Handler")
    
	    menu_additem(menu, "Blue Knife")
	    menu_additem(menu, "Green Knife")
	    menu_additem(menu, "Yellow Knife")
	    menu_display(id, menu)
}

Teraz ,gdy gracz wybierze przykładowo blue knife, to dodaje mu +25 satystyk do siły.
Jak takie coś osiągnąć ;?
  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 23.11.2012 17:59

ustaw natywami w Handlerze menu dodatkową Siłę.
  • +
  • -
  • 0

#3 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 23.11.2012 18:00

Ja bym zrobił tak w cod_class_enabled dodałbym aby otwierało menu (zapisałbym do zmiennej żeby raz tylko się wybrało przy pierwszym)

Potem odczyt ze zmiennej nożna co kosa daje noi co runde by dawało :) i To wszystko :) Jeżeli nie wiesz to zrobię Ci przykład jak bd chciał
  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#4 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 23.11.2012 18:02


glut1997, poproszę przykład.

  • +
  • -
  • 0

#5 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 23.11.2012 19:11

http://amxx.pl/pastebin/1it02bd9y1og0/

Sprawdź powinno działać robiłem na szybko i dałem przykład na blue knife z yellow i green robisz tak samo.
  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#6 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 23.11.2012 19:25

Dobrze jest?

public Nowa_Runda()
{    
    for(new id=1; id<33;id++)
    {
        if(ma_klase[id])
        {
            raz++
            if(raz == 1)
            {
                Komandos(id)
            }
            if(blue_knife[id])
            {
                cod_get_user_health(id,cod_get_user_health(id)+25)
            }
            if(green_knife[id]):
            {
                cod_get_user_intelligence(id,cod_get_user_intelligence(id)+25)
       		  }
       		  if(yellow_knife[id]):
            {
                cod_get_user_trim(id,cod_get_user_trim(id)+25)       	    
        }
    }
}

  • +
  • -
  • 0

#7 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 23.11.2012 19:34

Ta jeszcze na koniec rundy odejmuj :D Żeby nie dawało co rundę bo bd miał z 500 po zakonczeniu mapy :P
  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#8 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 23.11.2012 19:40

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.

Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team



Error: Undefined symbol "Komandos" on line 61

Error: Invalid expression, assumed zero on line 67

Warning: Loose indentation on line 71

Error: Invalid expression, assumed zero on line 71

Warning: Loose indentation on line 72

Warning: Loose indentation on line 78

Error: Invalid expression, assumed zero on line 78

Error: Undefined symbol "Koniec_Rundy" on line 78

Error: Invalid expression, assumed zero on line 88

Warning: Loose indentation on line 92

Error: Invalid expression, assumed zero on line 92

Warning: Loose indentation on line 93

Error: Invalid expression, assumed zero on line 100

Error: Undefined symbol "Komandos" on line 100

Error: Undefined symbol "id" on line 107

Warning: Expression has no effect on line 107

Error: Expected token: ";", but found ")" on line 107

Error: Invalid expression, assumed zero on line 107

Error: Too many error messages on one line on line 107



Compilation aborted.

13 Errors.

Could not locate output file C:\Documents and Settings\SeYo\Pulpit\Komandos\codclass_komandos.amx (compile failed).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#9 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 23.11.2012 19:47

sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#10 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 23.11.2012 19:54

Kompiluje idealnie, tylko na serwerze to mi nie działa.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych