Jeśli można dodać osobne dmg z LPM i PPM to bardzo proszę.
Załączone pliki
Użytkownik .Tyskie. edytował ten post 22.11.2012 16:41
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 22.11.2012 16:40
Użytkownik .Tyskie. edytował ten post 22.11.2012 16:41
Napisano 22.11.2012 17:06
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <fun> #include <engine> #define VIP ADMIN_LEVEL_H // flaga t new const P_NOZ[] = "models/p_noz/p_noz.mdl" new const V_NOZ[] = "models/v_noz/v_noz.mdl" new vip_dmg public plugin_init() { register_plugin("VIP", "1.0", "naXe") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia") register_event("CurWeapon", "Noz", "be", "1=1", "2=29") vip_dmg = register_cvar("vip_dmg", "2.0") } public Obrazenia(ofiara, konflikt, atakujacy, Float:obrazenia, dmgbity) { if(!is_user_connected(ofiara) || !is_user_connected(atakujacy) || !(get_user_flags(atakujacy) & VIP)) return HAM_IGNORED if(atakujacy != 0 && is_user_alive(atakujacy) && get_user_weapon(atakujacy) == CSW_KNIFE) { SetHamParamFloat(4, obrazenia*get_pcvar_float(vip_dmg)) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED } public Noz(id) { if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & VIP)) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_NOZ) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, P_NOZ) return PLUGIN_CONTINUE } stock ustaw_model(id, model[]) engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer,id), "model", model)
Napisano 22.11.2012 17:11
public plugin_precache(){ precache_model("models/p_noz/p_noz.mdl") precache_model("models/v_noz/v_noz.mdl") }
Użytkownik Paulstudio edytował ten post 22.11.2012 17:11
Napisano 22.11.2012 17:17
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <fun> #include <engine> #define VIP ADMIN_LEVEL_H // flaga t new const P_NOZ[] = "models/p_noz/p_noz.mdl" new const V_NOZ[] = "models/v_noz/v_noz.mdl" new vip_dmg public plugin_init() { register_plugin("VIP", "1.0", "naXe") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia") register_event("CurWeapon", "Noz", "be", "1=1", "2=29") vip_dmg = register_cvar("vip_dmg", "2.0") } public Obrazenia(ofiara, konflikt, atakujacy, Float:obrazenia, dmgbity) { if(!is_user_connected(ofiara) || !is_user_connected(atakujacy) || !(get_user_flags(atakujacy) & VIP)) return HAM_IGNORED if(atakujacy != 0 && is_user_alive(atakujacy) && get_user_weapon(atakujacy) == CSW_KNIFE) { SetHamParamFloat(4, obrazenia*get_pcvar_float(vip_dmg)) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED } public Noz(id) { if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & VIP)) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_NOZ) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, P_NOZ) return PLUGIN_CONTINUE } stock ustaw_model(id, model[]) engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer,id), "model", model) } public plugin_precache(){ precache_model("models/p_noz/p_noz.mdl") precache_model("models/v_noz/v_noz.mdl") }
Napisano 22.11.2012 17:20
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <fun> #include <engine> #define VIP ADMIN_LEVEL_H // flaga t new const P_NOZ[] = "models/p_noz/p_noz.mdl" new const V_NOZ[] = "models/v_noz/v_noz.mdl" new vip_dmg public plugin_init() { register_plugin("VIP", "1.0", "naXe") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia") register_event("CurWeapon", "Noz", "be", "1=1", "2=29") vip_dmg = register_cvar("vip_dmg", "2.0") } public Obrazenia(ofiara, konflikt, atakujacy, Float:obrazenia, dmgbity) { if(!is_user_connected(ofiara) || !is_user_connected(atakujacy) || !(get_user_flags(atakujacy) & VIP)) return HAM_IGNORED if(atakujacy != 0 && is_user_alive(atakujacy) && get_user_weapon(atakujacy) == CSW_KNIFE) { SetHamParamFloat(4, obrazenia*get_pcvar_float(vip_dmg)) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED } public Noz(id) { if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & VIP)) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_NOZ) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, P_NOZ) return PLUGIN_CONTINUE } stock ustaw_model(id, model[]) { engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer,id), "model", model) } public plugin_precache() { precache_model("models/p_noz/p_noz.mdl") precache_model("models/v_noz/v_noz.mdl") }
Napisano 22.11.2012 17:20
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <fun> #include <engine> #define VIP ADMIN_LEVEL_H // flaga t new const P_NOZ[] = "models/p_noz/p_noz.mdl" new const V_NOZ[] = "models/v_noz/v_noz.mdl" new vip_dmg public plugin_init(){ register_plugin("VIP", "1.0", "naXe") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia") register_event("CurWeapon", "Noz", "be", "1=1", "2=29") vip_dmg = register_cvar("vip_dmg", "2.0") } public Obrazenia(ofiara, konflikt, atakujacy, Float:obrazenia, dmgbity){ if(!is_user_connected(ofiara) || !is_user_connected(atakujacy) || !(get_user_flags(atakujacy) & VIP)) return HAM_IGNORED if(atakujacy != 0 && is_user_alive(atakujacy) && get_user_weapon(atakujacy) == CSW_KNIFE) { SetHamParamFloat(4, obrazenia*get_pcvar_float(vip_dmg)) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED } public Noz(id) { if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & VIP)) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, V_NOZ) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, P_NOZ) return PLUGIN_CONTINUE } stock ustaw_model(id, model[]) engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer,id), "model", model) public plugin_precache(){ precache_model("models/p_noz/p_noz.mdl") precache_model("models/v_noz/v_noz.mdl") }
If you can dream it, you can do it.
Napisano 22.11.2012 18:47
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych