Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z wyświetlaniem zabicia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 JustBeFine

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 21.11.2012 17:22

Nie wiedziałem jak nazwać ten temat i czy w dobrym dziale piszę więc jak źle coś źle to pls nie zamykać..

Witam.
Mam mały problem. Mam plugin, że jak ktoś umrze, wybucha. (sma w załączniku)
Zabija to graczy wokół tego co wybuchnął. Wszystko jest ok, ale jak już wybuchnie, pokazuje się takie coś:

Dołączona grafika

Pokazuje, że kogoś zabiłem, potem, że sam się zabiłem (tą samą bronią co zabiłem przeciwnika) i potem dopiero, że gracz mnie zabił wybuchem (granat). Nie wiem jak to poprawić...


Przy okazji 2 małe pytanka, jak ustawić żeby zamiast granatu pokazywało czaszkę? (Taka czaszka jak się np. sami zabijemy). Wiem, że to musi być związane z tym:
write_string("grenade") // killer's weapon


I czy to służy do zmiany jak daleko ma sięgać wybuch?
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);


Za każdą pomoc oczywiście +'ik.

Załączone pliki


Użytkownik JustBeFine edytował ten post 21.11.2012 17:22

Nie mam pomysłu na sygnę :<

#2 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 21.11.2012 19:28

#define AUTHOR "JustBeFine"


Jeżeli jest to twój plugin to powinieneś wiedzieć jak działa ^D^

1. Zdaje mi się, że powinno być "world" aby uzyskać czaszkę
2. Tak to promień w którym szuka graczy do zabicia
  • +
  • -
  • 2

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 JustBeFine

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 21.11.2012 19:53

@UP
Zdążyłem się już domyślić ale dzięki za chęci :D +

To teraz tylko problem z wyświetlaniem zabójstwa. Pomoże ktoś?

Użytkownik JustBeFine edytował ten post 21.11.2012 20:18

Nie mam pomysłu na sygnę :<

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 21.11.2012 21:24

może w SendDeathMsg albo DeathMsg daj return PLUGIN_HANDLED ? Może to zablokuje wysłanie informacji tych podstawowych i zastąpi to Twoimi?
  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.11.2012 06:59

Zablokuj wyświetlanie tej informacji w silniku, jak CheQ napisał (PLUGIN_HANDLED, ew. PLUGIN_HANDLED_MAIN
w zależności od zamiarów), a następnie wywołaj fikcyjne wywołanie informacji o śmierci. Podaję przydatny do tego stock:

stock do_deathmsg(iKiller, iVictim, iHS, const szWeapon[]){
message_begin(MSG_ALL, msgID_deathMsg)
write_byte(iKiller)
write_byte(iVictim)
write_byte(iHS)
write_string(szWeapon)
message_end()
}
Przypomnam o Parametrach DeathMsg.

Czwarty parametr inny, niż dostępne sprite`y do wyświetlenia (jak bronie, czy pociąg), wyświetli domyślnie czaszkę.
Jak już rozmawiamy o tych wartościach, to chciałbym zauważyć, że dla "flashbang", wyświetli sprite "flashbang" wraz z kawałkiem HE,
ponieważ wartości wpisane przez deweloperów CounterStrike`a zostały źle dobrane, choć domyślnie gra nie korzysta z tego sprite`a.

Po prostu EventMsg dla graczy, którzy mają wybuchnąć, blokujesz, a następnie wyświetlasz docelowe komunikaty, np.
∀ rozerwany_wybuchem ∈ entlist (do_deathmsg(wybuchajacy, rozerwany_wybuchem, 0, "blow"))


#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.11.2012 12:44

Lepiej zastosować jest coś takiego http://amxx.pl/topic...za/#entry470110 ale to już jak sam chcesz.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 JustBeFine

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 30.11.2012 09:37

Niestety nadal wyświetla tak jak w moim 1 poście. Możliwe, że coś źle robię. Mógłbym prosić kogoś o naprawienie?
Nie mam pomysłu na sygnę :<

#8 JustBeFine

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 02.12.2012 18:34

Refresh :)

[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]

Użytkownik benio101 edytował ten post 09.12.2012 01:57

Nie mam pomysłu na sygnę :<




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych