Witam.
Mam mały problem. Mam plugin, że jak ktoś umrze, wybucha. (sma w załączniku)
Zabija to graczy wokół tego co wybuchnął. Wszystko jest ok, ale jak już wybuchnie, pokazuje się takie coś:
Pokazuje, że kogoś zabiłem, potem, że sam się zabiłem (tą samą bronią co zabiłem przeciwnika) i potem dopiero, że gracz mnie zabił wybuchem (granat). Nie wiem jak to poprawić...
Przy okazji 2 małe pytanka, jak ustawić żeby zamiast granatu pokazywało czaszkę? (Taka czaszka jak się np. sami zabijemy). Wiem, że to musi być związane z tym:
write_string("grenade") // killer's weapon
I czy to służy do zmiany jak daleko ma sięgać wybuch?
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
Za każdą pomoc oczywiście +'ik.
Załączone pliki
Użytkownik JustBeFine edytował ten post 21.11.2012 17:22