Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Ent X idzie w stronę celu Y


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 nPaul

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:United Kingdom / Hereford
Offline

Napisano 12.11.2012 20:44

Witam, potrzebuję takiego pluginu iż po wpisaniu /ent tworzy się ent w wyznaczonym miejscu tam gdzie patrze i ten ent po 2 sekundach lub od razu idzie do celu Y który mu wyznaczę. Coś takiego jak w tym temacie: http://amxx.pl/topic...-tower-defense/

Z góry dzięki za pomoc. Polecą plusiki.
  • +
  • -
  • 0

#2 nPaul

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:United Kingdom / Hereford
Offline

Napisano 13.11.2012 20:50

Odswieżam tylko zmienie pytanie potrzebuje podpowiedzi jak nakierować enty żeby szły wybraną przez siebie trasa do celu X
  • +
  • -
  • 0

#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 13.11.2012 21:00

ustaw im wektor czyli velocity (dobrze napisałem?)
  • +
  • -
  • 1

#4 nPaul

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:United Kingdom / Hereford
Offline

Napisano 14.11.2012 16:02

Bardziej miałem na myśli jakąś funkcje. Chodzi mi o to że enty będą to jakieś przykładowo stworki idą same do wybranego celu. Nie czytałem o entach więc za bardzo się na tym nie znam a nie wiem czy są jakieś polskie poradniki o entach ;c
  • +
  • -
  • 0

#5 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 14.11.2012 16:13

O bytach było już kilka tematów (pytania) gdzie możesz uzyskać informacje jak nadać im właściwości. Poszukaj sobie tych tematów i zajrzyj do dokumentacji.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#6 nPaul

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:United Kingdom / Hereford
Offline

Napisano 14.11.2012 16:55

A mógłbyś mi podać jakieś linki?
  • +
  • -
  • 0

#7 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 14.11.2012 19:22

W prawym górnym rogu jest takie magiczne pole, a obok jeszcze ciekawszy przycisk który otwiera małe fikuśne menu, gdzie wybierasz co chcesz przeszukać daną frazą, a całą operację szukania finalizujesz przyciskiem z wizerunkiem lupy.

coś ode mnie

// mysle ze uzycie fakemety (pev/set_pev) jest zrozumialsze do zmiany wlasciwosci bytu
// bynajmniej przy pierwszym zetknieciu z nimi
(..) // gdzieś hen w funkcji wywoływanej (pewnie publicznej, lecz nazwy nie zdradzę bo w niektórych legendach nie są podawane)

new ent = create_entity("info_target") // no i tu tworzymy nasz byt, teraz istnieje on w wirtualnym świecie cs'a, lecz jeszcze nie ma kształtu
// użyłem tu engine bo nazwa funkcji jest nad wyraz przyjemny, "ent" - tu przechowujemy indeks naszego bytu abyśmy mogli nim manipulować

new fOrigin[3]
pev(id, pev_origin, fOrigin) // pobieramy położenie GRACZA aby umiejscowić nasz byt gdzieś abyśmy mogli go szybko zlokalizować
// pobieramy tu informacje o położeniu bytu (jakim teraz jest gracz), które zapisujemy w trójelementowej tablicy typu zmiennoprzecinkowego

set_pev(ent, pev_origin, fOrigin) // nadajemy naszemu BYTOWI położenie gracza (jeżeli ta funkcja będzie komendą to będzie to położenie
// gracza który wpisał komendę)

set_pev(ent, pev_classname, "meine_ent") // nadajemy naszemu bytowi nazwę klasy, czyli do jakiej grupy bytów on należy, oczywiście nazwa jest
// nasza z głowy, lecz ta nazwa może nam bardzo pomóc np. w rejestrowaniu dotyku

entity_set_model(ent, "models/w_m4a1.mdl") // a tu mi się wkradła funkcja z engine, nadajemy naszemu bytowi wizualny wygląd, jednak model
// trzeba precachować!

set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX) // ustalamy (jakby to nazwać :D ) "przenikalność" bytu, czyli czy można przez niego przejść etc. polecam zajrzenie do stałych

set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY) // ustawiamy tryb poruszania się bytu, także polecam zajrzenie do stałych (tutaj mamy przykład że byt będzie latał)

/* masz do dyspozycji wiele parametrów do zmiany, polecam zajrzenie do stałych pev_*
pev_health - ilość hp bytu
pev_skin - ustawia bytowi dany skin modelu (jeżeli model takie posiada)
pev_body - ustawia bytowi dany submodel (jeżeli takowy posiada)
pev_velocity - prędkość bytu (wektor)
*/


Polecam pozwiedzać jakieś pluginy tworzące byty.
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#8 nPaul

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:United Kingdom / Hereford
Offline

Napisano 14.11.2012 19:59

Wiem co to przycisk szukaj ale nie mogłem znaleźć. Dzięki za pomoc. Do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0

#9 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.11.2012 20:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych