Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Kilka pytań związanych z Scripting


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Piotreq183

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.11.2012 21:51

Witam, od niedawna bawię się ze scriptingiem(4 dni), kiedyś coś tam chciałem się nauczyć, zacząłem od robienia jakiś klas do cod moda itp. ale nic wtedy nie wyszło, teraz wziąłem się na poważnie. Z pomocą tego poradnika: http://amxx.pl/topic...jacych-ruletka/ zrobiłem swoją ruletkę(nie ma być na żaden serwer, tylko zrobiłem na próbę), na początku wywalało trochę błędów przy kompilacji ale wszystko naprawiłem.
To jest ta moja "ruletka":
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include  #include  #include  #include  #define PLUGIN "Ruletka" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "JA" new gSyncMessage public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /ruletka", "ruletka"); set_task(144.0, "printer", _, _, _, "b"); gSyncMessage = CreateHudSyncObj(); } public ruletka(id) { new kasa = cs_get_user_money(id) if(is_user_alive(id)) switch(random_num(1, 8)) { case 1: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa - 3000) client_print(id, print_chat,"jestes jak czolg"); set_user_armor ( id, 1100 ) set_user_health ( id, 4800 ) set_user_maxspeed ( id, 0.25) strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_knife") give_item(id, "weapon_glock18") give_item(id, "ammo_9mm") set_user_gravity (id, 2.50) } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy") } case 2: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa - 3000) client_print(0, print_chat, "wszyscy gracze na serwerze dostaja AWP") give_item(0, "weapon_awp") give_item(0, "ammo_338magnum") } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy") } case 3: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa - 3000) client_print(id, print_chat, "dostajesz 10 fragow") set_user_frags(id, get_user_frags(id) + 10) } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy") } case 4: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa - 3000) client_print(id, print_chat, "dostajesz 200 HP") set_user_health(id, get_user_health(id) + 200) } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy") } case 5: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa - 3000) client_print(id, print_chat, "pusto") } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy") } case 6: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa - 3000) client_print(id, print_chat, "dostajesz 7000 kasy") cs_set_user_money(id, kasa + 7000) } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy") } case 7: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa - 3000) { if(kasa >= 1000) { cs_set_user_money(id, kasa - 1000) client_print(id, print_chat, "kupiles kalacha za 1000") give_item(id, "weapon_ak47") give_item(id, "ammo_762nato") } } if(kasa < 1000) { client_print(id, print_chat, "mogles dostac kalacha za 1000, ale jestes biedakiem") } } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy") } case 8: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa + 5000) client_print(id, print_chat, "Wygrales 8000 $") } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "Masz za malo kasy") } } } public printer() { set_hudmessage(83, 151, 253, 0.01, 0.50, 0, 6.0, 12.0); ShowSyncHudMsg(0,gSyncMessage, "Chcesz uzyc ruletki? Wpisz: /ruletka"); }


Mam kilka pytań dotyczących tego.
1.W tym kawałku kodu:
 { cs_set_user_money(id, kasa - 3000) client_print(id, print_chat,"jestes jak czolg"); set_user_armor ( id, 1100 ) set_user_health ( id, 4800 ) set_user_maxspeed ( id, 0.25) strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_knife") give_item(id, "weapon_glock18") give_item(id, "ammo_9mm") set_user_gravity (id, 2.50) }

Nie działa zmniejszenie prędkości, może ktoś powiedzieć dlaczego?
2. Czy jest jakiś sposób, żeby jednym give_item(id, "ammo_9mm") dać maksymalną ilość amunicji? Bo zauważyłem że jeden taki kawałek kodu daje tylko jeden magazynek.
3. strip_user_weapons(id) Działa to jakoś dziwnie. Zabiera wszystkie bronie, daje glocka i nóż tak jak jest w dalszej części kodu. Bronie które już leżały na mapie przed wylosowaniem nie mogą zostać podniesione, jednak jeśli kogoś zabiłem to jego broń mogłem podnieść. Jak zrobić żęby nie można było podnieść żadnej broni?
4. Dlaczego po wylosowaniu tego nie zwiększa fragów o 10?
{ cs_set_user_money(id, kasa - 3000) client_print(id, print_chat, "dostajesz 10 fragow") set_user_frags(id, get_user_frags(id) + 10) }

5.Mam wrażenie że to jakoś dziwnie działą. Chodziło mi o to, że po wpisaniu /ruletka zabiera 3000$ i jeśli na koncie ma się jeszcze 1000 to dostajemy kalacha, a jeśli nie to wyskakuje napis żę jesteśmy biedakami. Czy jest to dobrze napisane, i czy powino działać?
 case 7: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa - 3000) { if(kasa >= 1000) { cs_set_user_money(id, kasa - 1000) client_print(id, print_chat, "kupiles kalacha za 1000") give_item(id, "weapon_ak47") give_item(id, "ammo_762nato") } } if(kasa < 1000) { client_print(id, print_chat, "mogles dostac kalacha za 1000, ale jestes biedakiem") } } if(kasa < 3000) client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy") }

6. Jeszcze jedne pytanie. Jeśli dam takei coś
set_user_health ( id, 200 )
to hp będzie ustawione na 200 niezależnie od tego ile ma się aktualnie? A jeśli tak
set_user_health ( id, get_user_healt(id)+ 200 )
tutaj będzie dodane 200 hp[ do aktualnej ilości?

Jak coś jeszcze poprzypomne sobie to napiszę, z gry dzięki za pomoc :)

Użytkownik Piotreq183 edytował ten post 11.11.2012 21:52


#2 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 11.11.2012 22:43

2. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35) //dajemy ilość amunicji
4. Fragi pewnie dodaje, lecz widoczne są one po "odświeżeniu" scoreboard (wpisz sobie np. kill to odświeży Ci, fakt że trochę drastycznie xD)
6. set_user_health() jak sama nazwa wskazuje ustawia poziom zdrowia na daną wartość a nie dodaje, tak jak napisałeś dalszą funkcję tak się dodaje

Prosiłbym Cię o poprawienie kodu ruletki, bo wszystko jest w jednej linii, a nie chce mi się stawiać enterów :D
  • +
  • -
  • 2

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 11.11.2012 22:52

Punkt 1 przeanalizuję, jeśli poprawisz kod, bo nic nie mogę się rozczytać.
3. tak jest sposób, musisz zarejestrować event FM_Touch i jeśli wykryjesz w nim, że gracz który ma blokadę dotyka broni, blokujesz możliwość jej podniesienia
5. Najpierw pobierasz kasę gracza, sprawdzasz czy ma co najmniej 3000, jeśli ma to mu zabierasz, sprawdzasz czy ma 1000, ale... bierzesz do porównania tą wartość z przed zabrania 3000. Albo sprawdź tutaj, czy ma 4000 i dalej dopiero zabierz mu 4000 od tej bazowej kwoty, albo pobierz kwotę na nowo. Pierwsze rozwiązanie będzie działać szybciej. Dodatkowo 3000 zabieraj jeśli już wiesz, że 4000 nie możesz mu zabrać.
  • +
  • -
  • 3

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#4 Piotreq183

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.11.2012 15:07

Dzięki Wam, nie wiem czemu kod tak dziwnie wyszedł, tamtego postu nie mogę zedytować, więc dam go tutaj.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>


#define PLUGIN "Ruletka"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "JA"

new gSyncMessage

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /ruletka", "ruletka");
set_task(144.0, "printer", _, _, _, "b");

gSyncMessage = CreateHudSyncObj();
}



public ruletka(id)
{
new kasa = cs_get_user_money(id)
if(is_user_alive(id))
switch(random_num(1, 8))
{
case 1:
{
if(kasa >= 3000)

{ cs_set_user_money(id, kasa - 3000)
client_print(id, print_chat,"jestes jak czolg");
set_user_armor ( id, 1100 )
set_user_health ( id, 4800 )
set_user_maxspeed ( id, 0.25)
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_glock18")
give_item(id, "ammo_9mm")
set_user_gravity (id, 2.50)
}
if(kasa < 3000)
client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy")
}
case 2:
{
if(kasa >= 3000)
{ cs_set_user_money(id, kasa - 3000)
client_print(0, print_chat, "wszyscy gracze na serwerze dostaja AWP")
give_item(0, "weapon_awp")
give_item(0, "ammo_338magnum")
}
if(kasa < 3000)
client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy")
}
case 3:
{ if(kasa >= 3000)
{
cs_set_user_money(id, kasa - 3000)
client_print(id, print_chat, "dostajesz 10 fragow")
set_user_frags(id, get_user_frags(id) + 10)
}
if(kasa < 3000)
client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy")

}
case 4:
{ if(kasa >= 3000)
{
cs_set_user_money(id, kasa - 3000)
client_print(id, print_chat, "dostajesz 200 HP")
set_user_health(id, get_user_health(id) + 200)
}
if(kasa < 3000)
client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy")
}
case 5:
{ if(kasa >= 3000)
{
cs_set_user_money(id, kasa - 3000)
client_print(id, print_chat, "Admin Cie wychujal :D")
}
if(kasa < 3000)
client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy")
}
case 6:
{ if(kasa >= 3000)
{
cs_set_user_money(id, kasa - 3000)
client_print(id, print_chat, "dostajesz 7000 kasy")
cs_set_user_money(id, kasa + 7000)
}
if(kasa < 3000)
client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy")
}
case 7:
{ if(kasa >= 3000)
{
cs_set_user_money(id, kasa - 3000)
{ if(kasa >= 1000)
{
cs_set_user_money(id, kasa - 1000)
client_print(id, print_chat, "kupiles kalacha za 1000")
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
}
if(kasa < 1000)
{
client_print(id, print_chat, "mogles dostac kalacha za 1000, ale jestes biedakiem")
}

}
if(kasa < 3000)
client_print(id, print_chat, "masz za malo kasy")
}
case 8:
{
if(kasa >= 3000)
{

cs_set_user_money(id, kasa + 5000)
client_print(id, print_chat, "Wygrales 8000 $")
}

if(kasa < 3000)
client_print(id, print_chat, "Masz za malo kasy")
}


}
}
public printer()
{
set_hudmessage(83, 151, 253, 0.01, 0.50, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(0,gSyncMessage, "Chcesz uzyc ruletki? Wpisz: /ruletka");
}


 {	cs_set_user_money(id, kasa - 3000)
client_print(0, print_chat, "wszyscy gracze na serwerze dostaja AWP")
give_item(0, "weapon_awp")
give_item(0, "ammo_338magnum")
}

Wie ktoś czemu to nie daje awp wszystkim graczą? Z tego co się orientuję, to id oznacza jednego gracza a 0 cały serwer? Jeśli mówię źle to proszę poprawić :)

#5 nPaul

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:United Kingdom / Hereford
Offline

Napisano 13.11.2012 16:24

id - index gracza
0 - wszyscy
  • +
  • -
  • 1

#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 13.11.2012 16:48

W przypadku różnych funkcji różnie bywa... Czasem 0 oznacza wszystkich graczy, a czasem serwer. Jeśli nie działa z zerem to musisz to w pętli dać każdemu z graczy.

Co do prędkości: przy zmianie broni prędkość jest resetowana na domyślną, więc po każdej zmianie broni przez użytkownika musisz ją na nowo ustawiać.
  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#7 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 13.11.2012 17:10

Tam gdzie masz dawanie awp, podmień sobie ten kawałek kodu na:
for(new i = 1; i< 33; i++){
    if(is_user_alive(i)){
        give_item(i, "weapon_awp");
        give_item(i, "ammo_338magnum");
    }
}
Oraz sprawdź, czy zadziała ;)

Co do prędkości: http://amxx.pl/topic/1680-eventy/
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

  • +
  • -
  • 3

If you can dream it, you can do it.


#8 Piotreq183

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.11.2012 20:07

Dzięki wszystkim.
Speedkill, pytanie do Ciebie.
for(new i = 1; i< 33; i++)

z tego wynika ze i wynosi 1, ze jest mniejsze niż 33, ale powiedz o co chodzi z tym i++.
Jeszcze jedno pytanie, bo chcę się upewnić. id oznacza jednego gracza, z którym coś będzie się działo. Ale zauważyłem że id gracza można oznaczać jako cyfry od 1 do 32. Więc jeśli zrobiłbym coś takiego:
set_user_health(1, get_user_health(1) + 200)
set_user_health(2, get_user_health(2) + 200)
set_user_health(3, get_user_health(3) + 200)
...
set_user_health(32, get_user_health(32) + 200)

to dodatkowe 200 HP dostaliby wszyscy gracze, czy mylę się?

To jeszcze jedno pytanko. W generatorze klas do cod moda, jeśli chce się dać klasę na jakąś flagę to jest takie coś
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

ten ! przed get_user_flags oznacza coś w rodzaju odwrotności? Przy takim czymś napis o braku uprawnień pojawia się, jeśli dana osoba nie ma flagi H. Więc jeśli było by takie coś:
    if((get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "napis")

To napis pojawiałby się jeśli dany gracz ma flgę H? dobrze mówię, czy coś pokręciłem? :D

Użytkownik Piotreq183 edytował ten post 13.11.2012 20:24


#9 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 13.11.2012 20:18

co to pierwszego pytania: http://amxx.pl/topic/2790-a-czy-a/

drugie, no teoretycznie masz, lecz lepiej iść się pociąć niż robić wszystko odnośnie pojedynczego gracza, niż użyć właśnie pętli, dodatkowo pamiętaj o sprawdzaniu czy gracz żyje (martwemu dać hp bez odrodzenia? to nie pójdzie!) a ty podałeś bloczek dla każdego i będzie ci pluć ostro logami :D
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#10 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 13.11.2012 20:42

Poczytaj o operatorach dowiesz się co oznacza i++ ;)
http://pl.wikipedia...._(programowanie)

Co do sprawdzania jest to negacja:
http://pl.wikipedia....wiki/Wykrzyknik
http://pl.wikipedia.org/wiki/Negacja

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
Ten warunek będzie spełniony gdy gracz nie będzie miał flagi t.

if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
Za to ten będzie spełniony gdy gracz będzie posiadał flagę t.

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#11 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 13.11.2012 21:20

for jest pętlą :) co oznacza, że wykonuje kod zawarty w niej, dopóki nie zostanie spełniony warunek. W tej pętli możesz podać 3 rzeczy: przed pierwszym średnikiem jest instrukcja, która się wykona przed wejściem do pętli (utworzenie zmiennej i i nadanie jej wartości 1), następnie jest warunek, dopóki jest spełniony pętla się wykonuje. Ostatnią rzeczą jest instrukcja, która się wykona po każdym przebiegu pętli, w tym przypadku inkrementacja zmiennej.

Trochę jaśniej?
  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#12 Piotreq183

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.11.2012 16:38

Oczywiście że już trochę zrozumiałem. Czyli jeśli chcę zrobić pętle na danie każdemu graczowi 200 HP mogę zrobić coś takiego?
for(new t = 1; t < 33 ; t++)
set_user_health(t, get_user_health(t) + 200)

lub coś takiego
for(new t = 1; t < 33 ; set_user_health(t, get_user_health(t) + 200), t++)

Trochę nie ogarniam. bo t++ oznacza że po każdym wykonaniu tej pętli t zwiększa się o 1, ale gdzie wtedy wcisnąć funkcje która zwiększa HP?
I jeśli gdzieś wcześniej określiłem że t = 1(o ile takie coś jest możliwe, i ma sens), to w pętli mam dać to drugi raz?
Dzięki wszystkim za bardzo dobre odpowiedzi, i że wytrzymujecie to że jestem lekko tępy :)

Użytkownik Piotreq183 edytował ten post 15.11.2012 16:41


#13 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 15.11.2012 16:59

Tak, możesz zrobić coś takiego.
for(new i = 1; i < 33; i++){
	//Instrukcja
	if(is_user_alive(i)){
		set_user_health(i, get_user_health(i) + 200);
	}
}
Jak widać każdy gracz dostanie 200 hp gratis ( życie gracza + 200 ). Najlepiej przed dodaniem życia sprawdzić czy dany gracz żyje ;)
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#14 Piotreq183

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.11.2012 17:08

Bardzo wszystkim dziękuję :)
Można zamknąć :)
Ps. Wiem że trzeba sprawdzić czy gracz żyje, jednak nie napisałem tego, bo chodziło mi o samo dodanie HP :)

Użytkownik Piotreq183 edytował ten post 15.11.2012 17:09


#15 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 15.11.2012 17:13

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych