Snajper:
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie:AWP, deagle
Dodatkowy opis: 150% obrażeń z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża(PPM).
Komandos:
Inteligencja: 5
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie:deage
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM).
Strzelec Wyborowy:
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: -38
Bronie:m4a1, ak47
Dodatkowy opis: Brak.
Obrońca
Inteligencja: 25
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: -30
Bronie:hegrenade, smokegrenade, m249, flashbang
Dodatkowy opis: Widzi miny.
Medyk
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 15
Bronie:sg552
Dodatkowy opis: Posiada dwie apteczki.
Wsparcie Ogniowe
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie:mp5navy
Dodatkowy opis: Posiada dwie rakiety.
Saper
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 5
Bronie:p90
Dodatkowy opis: Posiada 3 miny.
Rusher
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 55
Bronie:m3
Dodatkowy opis: Brak.
Radziecki Żołnierz
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: -30
Kondycja: 0
Bronie:ak47
Dodatkowy opis: 15 procent obrażeń z Kalasznikova.
Kosiarz
Inteligencja: 10
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 3
Kondycja: 75
Bronie:możliwość dokupienia pistoletu(USP/GLOCK)
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM).
Myśliwy
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 30
Bronie:scout
Dodatkowy opis: 125(+inteligencja) procent obrażen ze Scouta, 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie.
Kamikadze
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 15
Bronie:hegrenade, xm1014, smokegrenade, m3, flashbang
Dodatkowy opis: Wybucha po śmierci zadając 50(+inteligencja) obrażeń.
Jumper (PREMIUM)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 60
Bronie:hegrenade, smokegrenade, flashbang, knife, p90
Dodatkowy opis: Ma AutoBH, 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża i mniejszą grawitacje na nożu.
Admirał (PREMIUM)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 38
Bronie:hegrenade, famas
Dodatkowy opis: Ma podwójny skok, 20hp orazpełen magazynek za każde zabójstwo.
BomberMan (PREMIUM)
Inteligencja: 5
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 15
Bronie:hegrenade, aug, smokegrenade, flashbang
Dodatkowy opis: Ma 2 dynamity.
Cheater (PREMIUM)
Inteligencja: -10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 40
Bronie:hegrenade, smokegrenade, m4a1, flashbang, deagle, ak47
Dodatkowy opis: Ma zmniejszony rozrzut.
Dr. House (PREMIUM)
Inteligencja: 80
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: -10
Bronie:sg552 + flashbang
Dodatkowy opis: Posiada 4 apteczki, jest ledwo widoczny podczas kucania.
Rambo (PREMIUM)
Inteligencja: 20
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 30
Bronie:m249 (obrotówa), Shotgun m3, wszystkie granaty
Dodatkowy opis: Wybucha po śmierci zadając 80+int obrażeń, ma moduł odrzutowy.
Agent Specjalny 007(PREMIUM)
Inteligencja: 20
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 40
Bronie:m4a1, deagle, HE, Smoke
Dodatkowy opis: Ma podwójny skok i ubranie wroga.
Jak trzeba to mogę dołączyć moje QTM czy cos jak trzeba zeby juz od razu na codzie miec.