Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Problem z klasą Ninja i SamurajProsze o jak najszybsze rozwiązanie.

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 MazgajekPL

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:WWO
Offline

Napisano 11.11.2012 12:15

Witajcie , na moim serwerze cod mod , mam problem zrobiłem samemu klasy jest to klasa Ninja i samuraj , i mam problem , otóż klasy są ciągle widocznie, choć ustawiałem żeby był niewidzialne , na serwerze w /staty jest opcja niewidzialność gdy wymaksujemy ją postać widać słabo ,ale chciałbym aby ta klasa premium była zawsze niewidzialna.
Tutaj SMA

Ninja:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
	  
new const nazwa[]   = "Ninja(Premium)";
new const opis[]	= "Wysoko Skacze , jest niewidzialna ma 1/1 na natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie	= (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 150;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 70;
  
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Ninja(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 80);
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 70.0/800.0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
  
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 70.0/800.0);
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
  return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}


Samuraj:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[]   = "Samuraj(Premium)";
new const opis[]	= "Ma zmniejszoną grawitacje , jest całkowicie niewidzialny , ma 1/3 na natychmiastowe zabicie z USP";
new const bronie	= (1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 50;
new const niewidzialnosc = 200;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, niewidzialnosc);  
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Samuraj(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}


public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}

Użytkownik MazgajekPL edytował ten post 11.11.2012 12:16

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych