#include <amxmodx> #define PLUGIN "Plugin do lekcji o menu (cz.1)" #define VERSION "1.0.0" #define AUTHOR "FakeNick" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) //Tworzymy komendę. Po wpisaniu przez gracza "/darmowepyrki" w say'u, otworzy mu się nasze menu. register_clcmd("say /darmowepyrki","func_pyrki") } // Funkcja odpowiedzialna za tworzenie menu public func_pyrki(id) { // Tworzymy uchwyt do naszego menu a zarazem nasze menu ;]. new menu = menu_create("yDarmowe pyrki - kliknij 1!","func_menu_pyrki") // Dodajemy wybór #1 menu_additem(menu,"wKliknij mnie! Darmowe pyrki dla kazdego klikacza!","1",0) //Dodajemy wybór #2 menu_additem(menu,"wMnie kliknij, mnie, dostaniesz 2 kilo pyrek za free!","2",0) //Dodajemy wybór #3 menu_additem(menu,"wPyrki dla adminow, pyrki dla adminow!","3",ADMIN_BAN) /*Pierwszy parametr, to uchwyt do naszego menu (dzięki temu kompilator wie, do którego menu ma się odnosić Drugi parametr to tekst, jaki gracz widzi przy danym wyborze Trzeci paramter to numer przypisany do pojedynczej opcji wyboru. Dzięki temu kompilator wie, co ma zrobić po naciśnięciu przycisku 1-szego,a co po naciśnięciu przycisku 2-giego Ostatni parametr to flagi potrzebne do otwarcia menu. Poniewam nie wymagamy żadnych flag w 1 i 2 przypadku, wpisujemy tam zero. W trzecim przypadku wymagana jest flaga ADMIN_BAN.*/ //Dodajemy przycisk EXIT do naszego menu menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL) //Wyświetlamy menu menu_display(id,menu,0) } // Ta funkcja jest funckją, która jest wywoływana, gdy gracz naciśnie jakiś przycisk i dokona wyboru w naszym menu public func_menu_pyrki(id,menu,item) { //Gracz nacisnął klawisz exit, więc menu nie jest dłużej potrzebne if(item==MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } //Tworzymy kilka zmiennych, które będą przechowywać dane o wciśniętym przycisku i informacji do niego przypisanej new data[6], iName[64] new access, callback //Pobieramy informacje o wciśniętym przycisku... menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) //Musimy teraz zamienić informację przypisaną do zmiennej key z łańcucha znaków na numer (key, czyli wciśnięty klawisz) new key = str_to_num(data) /*Gracz zachęcony otrzymaniem darmowych pyrek skłania się do kliknięcia jakiegoś przycisku w naszym menu. Poniżej mamy kod, który odpowiada za działania wykonywane po naciśnięciu przycisku.*/ switch(key) { case 1 : client_print(id,print_chat,"Dziekuje za wybor darmowych pyrek #1!") case 2 : client_print(id,print_chat,"Dziekuje za wybor darmowych pyrek #2!") case 3 : client_print(id,print_chat,"Pyrki dla adminow!") } return PLUGIN_HANDLED }jak pozamienialem w tym kodzie zeczy to nie poszlo przez Kompilator a jak sam ten kod wkleilem bez zmian tez nie chodzi wyskakuje mi
Nie udało się skompilować pluginu. Przeczytaj poniższy bład:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
/home/groups/amxmodx/tmp3/text7lHLbk.sma(59) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/text7lHLbk.sma(59) : error 017: undefined symbol "przypisanej"
/home/groups/amxmodx/tmp3/text7lHLbk.sma(61) : warning 217: loose indentation
1 Error.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/text7lHLbk.amx (compile failed).
Pomocy [/code]