stock BestPlayer(){ new g_Best[2], g_Index; for(new i = 1; i < 33; i++){ if(is_user_connected(i)){ g_Best[1] = get_user_frags(i) - get_user_deaths(i); if(g_Best[0] < g_Best[1]){ g_Best[0] = g_Best[1]; g_Index = i; } } } if(g_Best[0] > 0) return g_Index; return 0; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepszy gracz rundyZwracanie index'u najlepszego gracza.
#1
Napisano 10.11.2012 09:19
Popularny
If you can dream it, you can do it.
#2
Napisano 10.11.2012 13:02
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#3
Napisano 10.11.2012 17:26
a ty masz
get_user_frags(i) - get_user_deaths(i)
Użytkownik DarkGL edytował ten post 10.11.2012 17:27
#4
Napisano 10.11.2012 22:30
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#5
Napisano 14.10.2013 21:50
for(new i = 1; i < 33; i++)nie lepiej i optymalniej na
for(new i = 1; i < get_maxplayers(); i++)i jescze do if'a sprawdzenie czy gracz jest hltv jak tak to wiadomo co!
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#6
Napisano 14.10.2013 21:52
Jak już tofor(new i = 1; i < 33; i++)nie lepiej i optymalniej nafor(new i = 1; i < get_maxplayers(); i++)i jescze do if'a sprawdzenie czy gracz jest hltv jak tak to wiadomo co!
for(new i = 1, maxp = get_maxplayers(); i < maxp; i++)A najlepiej maksymalną ilość graczy pobrać jeden raz przy rozpoczęciu mapy, ale to jest stock.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#7
Napisano 14.10.2013 21:54
for(new i = 1, maxp = get_maxplayers();a to w for mozna dawać po ' , ' ? Pierwsze słysze. po co Ci maxp ?
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#8 Gość_21977_*
Napisano 15.10.2013 01:35
Jak już tofor(new i = 1; i < 33; i++)nie lepiej i optymalniej nafor(new i = 1; i < get_maxplayers(); i++)i jescze do if'a sprawdzenie czy gracz jest hltv jak tak to wiadomo co!for(new i = 1, maxp = get_maxplayers(); i < maxp; i++)A najlepiej maksymalną ilość graczy pobrać jeden raz przy rozpoczęciu mapy, ale to jest stock.
for(new i = 1, maxp = get_maxplayers(); i <= maxp; i++)
Chciałeś za każdą iteracją pętli pobierać tę samą zmienną?po co Ci maxp ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych