Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Najlepszy gracz rundyZwracanie index'u najlepszego gracza.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 10.11.2012 09:19

*
Popularny

Stock zwraca index najlepszego gracza, sprawdzanie odbywa się przez różnicę ( zabójstwa - śmierci gracza ). Jeśli statystki najlepszego gracza będą równe 0, lub różnica będzie równa 0, to funkcja zwraca 0, w innym przypadku zostanie zwrócony index najlepszego gracza.

stock BestPlayer(){
    new g_Best[2],
        g_Index;

    for(new i = 1; i < 33; i++){
        if(is_user_connected(i)){
            g_Best[1] = get_user_frags(i) - get_user_deaths(i);
            if(g_Best[0] < g_Best[1]){
                g_Best[0] = g_Best[1];

                g_Index = i;
            }
        }
    }
    if(g_Best[0] > 0)
        return g_Index;

    return 0;
}

  • +
  • -
  • 11

If you can dream it, you can do it.


#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.11.2012 13:02

Skoro zwraca 0, gdy różnica jest równa 0, to powinno chyba to samo robić, gdy różnica jest mniejsza od 0.
speedkill (10.11.2012 13:08):
Poprawione ;)

  • +
  • -
  • 3

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.11.2012 17:26

Nazwa powinna być najlepszy gracz mapy w końcu fragi i zginięcia sa liczone przez całą mapę nie tylko przez jedną rundę

a ty masz
get_user_frags(i) - get_user_deaths(i)

Użytkownik DarkGL edytował ten post 10.11.2012 17:27

  • +
  • -
  • 1

#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 10.11.2012 22:30

Właśnie to jest najlepszy gracz, aż do sprawdzenia, godna uwaga.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 14.10.2013 21:50

for(new i = 1; i < 33; i++)
nie lepiej i optymalniej na
for(new i = 1; i < get_maxplayers(); i++)
i jescze do if'a sprawdzenie czy gracz jest hltv jak tak to wiadomo co!

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.10.2013 21:52

for(new i = 1; i < 33; i++)
nie lepiej i optymalniej na
for(new i = 1; i < get_maxplayers(); i++)
i jescze do if'a sprawdzenie czy gracz jest hltv jak tak to wiadomo co!

Jak już to
for(new i = 1, maxp = get_maxplayers(); i < maxp; i++)
A najlepiej maksymalną ilość graczy pobrać jeden raz przy rozpoczęciu mapy, ale to jest stock.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 14.10.2013 21:54

for(new i = 1, maxp = get_maxplayers();
a to w for mozna dawać po ' , ' ? Pierwsze słysze. po co Ci maxp ?
sebul (14.10.2013 21:57):
Można, a maxp po co? Żeby przypisać do zmiennej ilość graczy.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 15.10.2013 01:35

for(new i = 1; i < 33; i++)
nie lepiej i optymalniej na
for(new i = 1; i < get_maxplayers(); i++)
i jescze do if'a sprawdzenie czy gracz jest hltv jak tak to wiadomo co!

Jak już to
for(new i = 1, maxp = get_maxplayers(); i < maxp; i++)
A najlepiej maksymalną ilość graczy pobrać jeden raz przy rozpoczęciu mapy, ale to jest stock.

for(new i = 1, maxp = get_maxplayers(); i <= maxp; i++)

po co Ci maxp ?

Chciałeś za każdą iteracją pętli pobierać tę samą zmienną?
sebul (15.10.2013 07:53):
Też fakt, nie zwróciłem na to jakoś uwagi.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych