Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] read_data - kiedy i jak używać?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 09.11.2012 16:09

Cześć,
mam pytanie ogólne dotyczące całej funkcji read_data - no właśnie, jak tego używać?
Skad ta funkcja wie, co ma pobierać w danym momencie? Czym się różni na przykład read_data(1) od read_data(2)?
Chce wiedzieć wszystko na ten temat, bo ilekroć przyglądałem się różnym kodom, to do teraz nie umiem tego zrozumieć na czym to polega.
Proszę mnie nie odsyłać do żadnych tematów, bo już ich trochę poczytałem i dużo to nie pomogło :mur: .
Najlepiej prosiłbym od razu z konkretnymi przykładami z opisem.
Plusy za każdą przydatną pomoc ^^ .
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#2 AztekHQS

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:279
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.11.2012 16:14

W każdej funkcji read_data to co innego :P

np. w DeathMsg
read_data(1) - ofiara
read_data(2) - zabójca
read_data(3) - hs ?

StatusValue
read_data(1) - rodzaj
read_data(2) - osoba na którą patrzymy

CurWeapon
read_data(2) - broń
Najlepszy serwer JailBreak!
IP: 31.186.83.208:27043
Dołączona grafika

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.11.2012 17:11

masz liste eventów i kazdy event przesyla do callbacka iles tam parametrów nr w read_data to nr tego parametru np jak zrobisz callback bez parametrow to uzywasz read_data ale mozesz tez normalnie wpisac w callbacku parametry i ich uzywac
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 09.11.2012 17:18

masz liste eventów i kazdy event przesyla do callbacka iles tam parametrów nr w read_data to nr tego parametru np jak zrobisz callback bez parametrow to uzywasz read_data ale mozesz tez normalnie wpisac w callbacku parametry i ich uzywac


Najlepiej prosiłbym od razu z konkretnymi przykładami z opisem.


I gdzie znajdę listę eventów ?

I skąd mam wiedzieć, przy jakim evencie jaka cyfra odpowiada za daną "funkcje"?

Użytkownik `NN edytował ten post 09.11.2012 17:21

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#5 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 09.11.2012 17:58

http://wiki.amxmodx....e_Events#Damage

Lista eventów i ich parametry.
  • +
  • -
  • 2

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 12.11.2012 00:04

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych