Klasa: Desantowiec
Bronie: hegranade, smokegrande, m4a1, flashbang, deagle
Opis: 1/13 z m4, 5rakiet, 3x skok
Int:wg siebie (tak żeby było pod serwer 8001lvl) we wszystkich klasach
HP:wg siebie (tak żeby było pod serwer 8001lvl) we wszystkich klasach
Wytrzymalosc:wg siebie (tak żeby było pod serwer 8001lvl) we wszystkich klasach
Kondycja:wg siebie (tak żeby było pod serwer 8001lvl) we wszystkich klasach
------------------------------
Klasa:Ghost
Bronie:aug,deagle, sh552
Opis: Przez 10 sekund może przechodzić przez ściany.
------------------------------
Klasa: Inzynier
Bronie:hegranade, smokegrande,m249, flashbang, deagle
Opis: Może stawiać działko, 5skoków, 1/4 na wyrzucenie broni, lekka niwidka, niska grawitka
------------------------------
Klasa:Konan
Bronie:aug,ak47
Opis:Jest szybki, może teleportowac się co 10s i 1/12 z Gaila, Ma 1/2 na odrodzenie
------------------------------
Klasa: Kucacz
Bronie:hegranade, smokegrande,m3, glashbang, deagle
Opis: Podczas kucania jest niewidzialny oraz 1/5 z m3
------------------------------
Klasa:Lekki Snajper
Bronie: scout, hegranade, smokegrande, flashbang, deagle
Opis: 1/2 z scout, 1/4 z deagle, lekka niewidka podczas kucania, 2x skok
------------------------------
Klasa:NanoZolnierz
Bronie:hegrenade, mac10, smokegrenade, tmp, flashbang, deagle
Opis: 1hp oraz niewidzialność, 3x skoki, niska grawitka
------------------------------
Klasa:Ninja
Bronie:hegranade, smokegrande,flashbang, deagle
Opis:1/4 z deagle, niewidzialność na nozu, 1/2 z kosy, mniejsza grawitacja, 5x skok
------------------------------
Klasa:Snajper
Bronie:hegranade, smokegrande,awp,flashbang,deagle
Opis:1/2 z AWP, 1/4 deagle, lekka niewidka podczas kucania, 2x skok
------------------------------
Klasa:Stalker
Bronie:hegranade, smokegrande,usp,glock,flashbang
Opis:1/9 z usp oraz glock,grawitka,lekka niewidka,3x skok
------------------------------
Klasa:Szeregowy
Bronie:ump45, deagle
Opis: Ma podwojny skok, pelen magaynek za kazde zabojstwo
------------------------------
Klasa:Szpieg
Bronie: deagle, p90
Opis:Posiada eliminator rozrzutu, ubranie wroga.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.11.2012 07:41
#2
Napisano 09.11.2012 08:07
#3
Napisano 09.11.2012 09:43
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "NanoZolnierz";
new const opis[] = "1hp oraz niewidzialność, 3x skoki, niska grawitka, tmp i mac10";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = -99;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 30;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
Masz Nano zolnierza
Witam zapraszam na nowy serwer COD:MW3 !! Zaproś kolegów i graj nic Cie to nie kosztuje a mi pomożesz i dodatkowo świetnie będziesz się bawić!!!
Wbij IP: 178.19.105.110:27088
Wbij IP: 178.19.105.110:27088
#4
Napisano 09.11.2012 12:31
Klasa Ghost nie działa prawidłowo nie można przechodzić przez ściany.
Klasa NanoZołnierz nie chce sie w ogóle skomplikować.
Klasa NanoZołnierz nie chce sie w ogóle skomplikować.
#5
Napisano 09.11.2012 15:27
łap szpiega
łap Szeregowego !
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <fun> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Szpieg"; new const opis[] = "Ma auto BH i ubranie wroga"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_P90; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool: ma_klase[33]; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Zdrajca"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1) } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ZmienUbranie(id, 0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ZmienUbranie(id, 1); ma_klase[id] = false; } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; } public ZmienUbranie(id,reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; } public PreThink(id) { if(ma_klase[id]) set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0}) } public UpdateClientData(id, sw, cd_handle) { if(ma_klase[id]) set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0}) }
łap Szeregowego !
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Szeregowy"; new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo"; new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 5; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 5; new bool:ma_klase[33]; new bool:moze_skoczyc[33]; new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 }; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public CmdStart(id, uc_handle) { if(!ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons); new flags = pev(id, pev_flags); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id]) { moze_skoczyc[id] = false; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) moze_skoczyc[id] = true; return FMRES_IGNORED; } public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer]) cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10); if(ma_klase[killer]) { new cur_health = pev(killer, pev_health); new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer); new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health; set_pev(killer, pev_health, new_health); new weapon = get_user_weapon(killer); if(maxClip[weapon] != -1) set_user_clip(1, maxClip[weapon]); } return PLUGIN_CONTINUE; } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if (pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }
Użytkownik zdrachu edytował ten post 09.11.2012 15:13
» Mod Serwera: DD2+DM
» IP Serwera: 46.29.21.219:27100
» Ilosc slotow: 20
» Opiekun serwera: XeNoN
#6
Napisano 09.11.2012 17:50
Temat do zamknięcia.
#7
Napisano 09.11.2012 17:57
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
||||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 klasa |
|
|||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 klasa |
|
||||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych