Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.11.2012 22:08
Witam, jak w temacie.
Premium - Flaga F
Dowodca
Int:10
HP:25
Wytrzymalosc:10
Kndycja:20
Opis: Odbija 5 pociskow na runde, zadaje +10 dmg z ump45, 2x skok.
Bronie: ump45,deagle,he
Gimbus
Int:25
HP:15
Wytrrzymalosc:0
Kondycja:15
Opis: Dostaje 5 min, AK-47 i 1/12 z niej.Widzialnosc (120/255)
Bronie:AK-47,HE,elites
Straznik
Int:0
HP:45
Wytrzymalosc:15
Kondycja:15
Opis:Ma 1/2 sznasy na ponowne odrodzenie sie po smierci.Dodatkowe +15dmg z kazdej Broni, 2 dynamity.
Bronie: Mac10, tmp , usp.
Terrorysta
Int:10
HP:45
Wytrzymalosc:10
Kondycja:60
Opis:Posiada przebranie wroga, 1-5 na zrespienie sie na respie wroga, 2x skok.
Bronie: AK-47 M4A1
Kujon
Int:100
HP: -20
Wytrzymalosc:0
Kondycja:0
Opis:Jest mocno inteligenty, ale za to jest mieczakiem.Nie musi przeladowywac (jakby zwinne palce).1-5 na zadanie podwojnych obrazen.
Super Premium - Flaga E
Wyszkolony Sniper
Int:0
HP:50
Wytrzymalosc:25
Kondycja:60
Opis: Posiada 1-1 AWP, 1-1 Kosa PPM, 1-2 z HE. Widocznosc podczas kucania spada do (50-255), dodatkowe +10 DMG z Deagl'a.
Bronie:AWP,HE,Deagl
Dziki Jumper
Int:0
HP:25
Wytrzymalosc:15
Kondycja:150
Opis: Jego widocznosc na nozu spada do 50% (50-255), 1-1 Kosa PPM, 1-7 z uSp i nielimitowana ammunicja w nim.
Bronie:uSp,knife.
Kucacz
Int:10
HP:10
Wytrzymalosc:25
Kondycja:35
Opis:Widocznosc podczas kucania spada mu do (50-255), zadaje 20 dmg z m3 i ma 3 skoki, 1-5 z HE.
Bronie: M3,fiveseven,HE
PlayBoy
Int:0
HP:10
Wytrzymalosc:20
Kondycja:75
Opis:Zadaje dmg + int = 10 int-1 dmg.Wbudowany Bezlik ammo, 3 rakiety, mniejsza gravitacja (Nie wiem tak troche).1-6 na wyrzucenie broni przeciwnika.
FAMAS-ter
INT:0
Hp:10
Wytrzymalosc:50
Kondycja:35
Opis:Zadaje + 15 DMG z famasa, 3 apteczki, wybucha po smierci (Tak po wybuchu nie zada 100 DMG), oraz teleport.
Bronie:Famas,p228
Predator
INT;0
HP:15
Wytrzymalosc:10
Kondycja;50
Opis: Dostaje raz na runde predatora misible, 10 dmg z m4a1, 1-5 na oslepienie wroga
Premium - Flaga F
Dowodca
Int:10
HP:25
Wytrzymalosc:10
Kndycja:20
Opis: Odbija 5 pociskow na runde, zadaje +10 dmg z ump45, 2x skok.
Bronie: ump45,deagle,he
Gimbus
Int:25
HP:15
Wytrrzymalosc:0
Kondycja:15
Opis: Dostaje 5 min, AK-47 i 1/12 z niej.Widzialnosc (120/255)
Bronie:AK-47,HE,elites
Straznik
Int:0
HP:45
Wytrzymalosc:15
Kondycja:15
Opis:Ma 1/2 sznasy na ponowne odrodzenie sie po smierci.Dodatkowe +15dmg z kazdej Broni, 2 dynamity.
Bronie: Mac10, tmp , usp.
Terrorysta
Int:10
HP:45
Wytrzymalosc:10
Kondycja:60
Opis:Posiada przebranie wroga, 1-5 na zrespienie sie na respie wroga, 2x skok.
Bronie: AK-47 M4A1
Kujon
Int:100
HP: -20
Wytrzymalosc:0
Kondycja:0
Opis:Jest mocno inteligenty, ale za to jest mieczakiem.Nie musi przeladowywac (jakby zwinne palce).1-5 na zadanie podwojnych obrazen.
Super Premium - Flaga E
Wyszkolony Sniper
Int:0
HP:50
Wytrzymalosc:25
Kondycja:60
Opis: Posiada 1-1 AWP, 1-1 Kosa PPM, 1-2 z HE. Widocznosc podczas kucania spada do (50-255), dodatkowe +10 DMG z Deagl'a.
Bronie:AWP,HE,Deagl
Dziki Jumper
Int:0
HP:25
Wytrzymalosc:15
Kondycja:150
Opis: Jego widocznosc na nozu spada do 50% (50-255), 1-1 Kosa PPM, 1-7 z uSp i nielimitowana ammunicja w nim.
Bronie:uSp,knife.
Kucacz
Int:10
HP:10
Wytrzymalosc:25
Kondycja:35
Opis:Widocznosc podczas kucania spada mu do (50-255), zadaje 20 dmg z m3 i ma 3 skoki, 1-5 z HE.
Bronie: M3,fiveseven,HE
PlayBoy
Int:0
HP:10
Wytrzymalosc:20
Kondycja:75
Opis:Zadaje dmg + int = 10 int-1 dmg.Wbudowany Bezlik ammo, 3 rakiety, mniejsza gravitacja (Nie wiem tak troche).1-6 na wyrzucenie broni przeciwnika.
FAMAS-ter
INT:0
Hp:10
Wytrzymalosc:50
Kondycja:35
Opis:Zadaje + 15 DMG z famasa, 3 apteczki, wybucha po smierci (Tak po wybuchu nie zada 100 DMG), oraz teleport.
Bronie:Famas,p228
Predator
INT;0
HP:15
Wytrzymalosc:10
Kondycja;50
Opis: Dostaje raz na runde predatora misible, 10 dmg z m4a1, 1-5 na oslepienie wroga
#2
Napisano 06.11.2012 16:25
Terrorysta
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Terrorysta";
new const opis[] = "Posiada przebranie wroga, 1/5 na zrespienie sie na respie wroga, 2x skok.";
new const bronie = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Emil29");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(!ma_klase[id])
return;
if(random_num(1,5) == 1)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
cs_set_user_team(id, team);
}
ZmienUbranie(id, 0);
}
public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Tworzę Klasy, Klasy z awansami, Perki, Modele i paczki AMXX za niewielką opłatę. Na pytania odpowiadam darmowo.
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.
Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.
Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/
#3
Napisano 06.11.2012 16:38
Wychodzi mi na to, ze to nie Ty robiles ta klase, ewidentnie jest napisane, ze ma byc Premium i miec M4A1 i AK-47
#5
Napisano 06.11.2012 16:43
dzięki, superk jest.
Masz reputacje +1 ;D
Masz reputacje +1 ;D
#6
Napisano 06.11.2012 17:58
PlayBoy
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "PlayBoy "; new const opis[] = "Ma dodatkowe Dmg z Broni (5Int = 1Dmg) 1/1 z Kosy (PPM) 2 Skoki w powietrzu oraz Bezlik Ammo."; new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 30; new const wytrzymalosc = 10; new skoki[33]; new ostatnio_prawym[33]; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)) { client_print(id, print_chat, "[PlayBoy ] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_MP5NAVY) cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 5.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; } public CurWeapon(id) { if(!is_user_connected(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; set_user_clip(id, 31); } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if (pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }
#7
Napisano 06.11.2012 18:01
dzięki masz +, ale chce jednak takiego jak w temacie, sory za zamieszanie.
Czekam dalej
Czekam dalej
#8
Napisano 06.11.2012 18:14
PlayBoy Poprawiony
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "PlayBoy"; new const opis[] = "Zwiększone obrażenia (10 Int= 1 Dmg), 3 Rakiety , Mniejsza grawitacja , i 1/6 szans na wyrzucenie broni przeciwnika."; new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 75; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[PlayBoy] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0); ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 650.0/800.0); } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public Damage_Wyrzucenie(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_klase[idattacker]) return; if(random_num(1, 6) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 10.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public CurWeapon(id) { if(!is_user_connected(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; set_user_clip(id, 2); } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if (pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }
Użytkownik Edekdw edytował ten post 06.11.2012 18:44
#9
Napisano 06.11.2012 18:26
Podziekowac
+ dla Ciebie.Ku... nie zauwyzlem, miala to byc premium.Nie widzialem, ze nie dodales.PPoprawisz ?
+ dla Ciebie.Ku... nie zauwyzlem, miala to byc premium.Nie widzialem, ze nie dodales.PPoprawisz ?
Użytkownik syneeK edytował ten post 06.11.2012 18:31
#11
Napisano 06.11.2012 18:54
Kurde ale mi chodzi o tą co w temacie.
dobra zamknac.
juz nei chce, bo drugi H@ frajer, ze...
dobra zamknac.
juz nei chce, bo drugi H@ frajer, ze...
#12
Napisano 06.11.2012 23:49
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
||||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 klasa |
|
|||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 klasa |
|
||||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych