Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

[ROZWIĄZANE] Klasa wyszkolenie sanitarne

cod stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dziku

    Pomocny

  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 04.11.2012 21:43

Witam.
Mam problem ze zrobieniem klasy z wbudowanym wyszkoleniem sanitarnym. Próbowałem na różne sposoby i żaden z nich nie działa.
Tu jest kod wyszkolenia:
public WyszkolenieSanitarne(id)
{
id -= ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 16)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new health = get_user_health(id);
new new_health = (health+10<maksymalne_zdrowie_gracza[id])?health+10:maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, new_health);
return PLUGIN_CONTINUE;

}
i tutaj jest dodany w case
case 16:
{
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
}

Próbowałem dodać w Public nowa_runda
if(klasa_gracza[id] == Rambo)

{
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
}

ale nie przynosi to żadnego efektu(oczywiście publicu wyszkolenie też dodałem adnotacje). Może mi ktoś pomóc?
  • +
  • -
  • 0

#2 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:296
  • GG:
  • Imię:Kacuś
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 05.11.2012 13:49

ja to zrobilem w ten spoosb i mi dziala :D

co case klasy dodajesz


set_task(5.0,"Renegeruj",id+9812)


i na koniec SMA dodajesz


public Regeneruj(id)
{
id-=9812;

if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+9812)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new health = get_user_health(id);
new new_health = (health+10<maksymalne_zdrowie_gracza[id])?health+10:maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, new_health);
set_task(5.0,"DodajGranat",id+9812)
return PLUGIN_CONTINUE;
}


chcesz by klasa dostawala wiecej hp to zmieniasz XX na wlasna liczbe

new new_health = (health+XX<maksymalne_zdrowie_gracza[id])?health+XX:maksymalne_zdrowie_gracza[id];


a jak chcesz zmienic czas na wlasny to wstawiasz zamiast X swoja liczbe

i musisz to zmienic w case klasy i w public regeneruj


set_task(X.0,"DodajGranat",id+9812)


Użytkownik Jamdzam edytował ten post 05.11.2012 13:54

  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#3 Dziku

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 05.11.2012 17:25

Niestety nie działa, a gracz po wyborze klasy stoi w miejscu i nie może się ruszyć.
  • +
  • -
  • 0

#4 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:296
  • GG:
  • Imię:Kacuś
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 05.11.2012 18:52

to musi dzialac :D

u mnie na COD modzie dziala daj SMA to ci to wgram
  • +
  • -
  • 1

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#5 Dziku

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 06.11.2012 17:37

Dzięki serdeczne, ale nie jestem kretynem, by nie potrafić dodać wpisu do case klasy oraz na koniec sma, a sma nie chcę udostępniać jak większość i nie muszę chyba pisać z jakich to powodów. Za pomoc jednak dziękuje i prosiłbym o dalsze wypowiedzi.

Użytkownik misiekcrpv edytował ten post 06.11.2012 17:45

  • +
  • -
  • 0

#6 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 06.11.2012 18:06

Zobacz tak
Wklejka #863912 – Wklej.org
  • +
  • -
  • 1

#7 Dziku

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 06.11.2012 18:37

Niestety nie działa, po za tym jest to nie logiczne aby działało na przedmiocie różnym niż przedmiot o wartości równej 16 i na klasie równej snajper, ale z góry mówie, że takie coś jak poniżej też próbowałem.
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 16 || klasa_gracza[id] != Snajper)

  • +
  • -
  • 0

#8 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 06.11.2012 18:42

Spróbuj jeszcze tak
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 16 || klasa_gracza[id] == Snajper)

  • +
  • -
  • 0

#9 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.11.2012 18:52

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 16 && klasa_gracza[id] != Snajper)
;)
Dlaczego?
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 16 || klasa_gracza[id] != Snajper)
Taki kod zadziałałby tylko jak masz i klase snajper i ten item. || - lub && - i

Użytkownik HubertTM edytował ten post 06.11.2012 18:57

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#10 Dziku

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 06.11.2012 19:04

@@UP
Przepraszam za śmiałość, ale wg mnie głupstwa piszesz co też tak samo wychodzi w cod modzie, czyli nie działa ani item, ani klasa.

id -= ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 16)
return PLUGIN_CONTINUE;
Tu jest napisane, że gdy przedmiot gracza jest inny niż 16, czyli wyszkolenie sanitarne to plugin ma nie być kontynuowany (przepraszam jeśli nie mam racji, ale tak mi się wydaje), a Ty próbujesz zrobić w drugą stronę? Czyli gdy przedmiot jest równy 16 to plugin ma nie być kontynuowany.
Nie znam się, na tym prawie w ogóle, ale na zdrowy rozsądek to nie powinno działać i niestety nie działa.
+ za chęci

@ UP
Kto by pomyślał, że odpowiedź była tak bliska. Dzięki serdeczne, temat do zamknięcia.

Użytkownik misiekcrpv edytował ten post 06.11.2012 19:05

  • +
  • -
  • 0

#11 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 06.11.2012 19:30

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych