Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[MvM Upgrades] How to fix attributes?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 489
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 04.11.2012 10:52

Hi all! I am new to this forum (but old at TF2...).I have a little stupid question: I want to create my own waves in MvM. I already created tons of normal or crazy robots and things like that. BUT I have a little problem with upgrades (player upgrades, not robot attributes...) and groups.I edited the mvm_upgrades.txt file to add my own attributes (especially Valve unused attributes :wink:) but upgrades apply to all the weapons. An example: I want to add the attribute "spin-up minigun time decrease", like the Tomislav has. When I launch the game, this attribute effectively appears in my minigun upgrades and work, but it also appears on my sandwich/fists/shotgun upgrades and, of course, the attribute doesn't work for these items. How to tell the game "this upgrade is available ONLY for miniguns"? Is there a file to edit in my client files or any script in this website which can allow me that?Thanks for replying, and SORRY FOR MY BAD ENGLISH.

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych