Z pewnością widzieliście mój temat z naprawą tego bugu do starego coda dostępny tutaj:
http://amxx.pl/topic...ety-nowa-runda/
Teraz chciałbym pokazać wam jak można zlikwidować w podobny sposób ten bug w "nowej" wersji coda. Widziałem tematy z prośbą o zrobienie tego, lecz bez odpowiedzi, a więc proszę
1) Otwórz .sma klasy, która posiada rakiety
2) Znajdź:
new const wytrzymalosc =
3) Dodaj pod tym:
new bool:freezetime = true;
4) W public plugin_init() dodaj:
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
5) Na koniec .sma dodaj:
public NowaRunda()
{
freezetime = true;
new iEnt = find_ent_by_class(-1, "rocket");
while(iEnt > 0)
{
remove_entity(iEnt);
iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "rocket");
}
}
I to koniec Milej gry
maciek332 aka quO?