Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Naprawa bugu przechodzenia rakiet do nowej rundy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maciek332

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Głubczyce
Offline

Napisano 02.11.2012 14:11

Z pewnością widzieliście mój temat z naprawą tego bugu do starego coda dostępny tutaj:

http://amxx.pl/topic...ety-nowa-runda/


Teraz chciałbym pokazać wam jak można zlikwidować w podobny sposób ten bug w "nowej" wersji coda. Widziałem tematy z prośbą o zrobienie tego, lecz bez odpowiedzi, a więc proszę :)


1) Otwórz .sma klasy, która posiada rakiety
2) Znajdź:
new const wytrzymalosc =

3) Dodaj pod tym:
new bool:freezetime = true;

4) W public plugin_init() dodaj:
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

5) Na koniec .sma dodaj:


public NowaRunda()
{
freezetime = true;
new iEnt = find_ent_by_class(-1, "rocket");
while(iEnt > 0)
{
remove_entity(iEnt);
iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "rocket");
}
}


I to koniec :) Milej gry
maciek332 aka quO?
  • +
  • -
  • 3

#2 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 02.11.2012 22:18

po co to ??

freezetime = true;
  • +
  • -
  • 0

#3 Maciek332

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Głubczyce
Offline

Napisano 03.11.2012 15:25

Jest w public NowaRunda() w głównym pliku moda.
  • +
  • -
  • 0

#4 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 03.11.2012 19:13

ale ty to edytujesz w klasie więc niepotrzebne ... :blink:

Użytkownik Pan PrO edytował ten post 03.11.2012 19:13

  • +
  • -
  • 0

#5 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 03.11.2012 19:19

@Pan PrO - Klasy takie jak Wspracie (prosto od QTM'a) nie miały w klasach usuwania (pamiętam że dodawałem).


  • +
  • -
  • 0

#6 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 03.11.2012 21:57

@Pan PrO - Klasy takie jak Wspracie (prosto od QTM'a) nie miały w klasach usuwania (pamiętam że dodawałem).


Wiem ale mi chodzi o
freezetime = true;

Użytkownik Pan PrO edytował ten post 03.11.2012 21:58

  • +
  • -
  • 0

#7 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 12.12.2012 23:50

A czy jest możliwość dodania wpisu do silniku coda, aby nie robić tego przy każdej klasie ?
  • +
  • -
  • 0

#8 Lacostii

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 23.12.2012 01:57

Ktoś rozwinie temat z:
freezetime = true;


Bo przy kompilacji wyskakuje błąd:
warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "freezetime"
?
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#9 Lacostii

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 23.12.2012 03:38

(Już nie mogę edytować)

Zrobiłem testy i wyszło z nich, że
new bool:freezetime = true;

oraz
freezetime = true;

są zbędne, gdy jest czy nie ma rakiety zachowują się tak samo.

Również spostrzegłem, że wystarczy aby jedna klasa z rakietami miała to w swoim kodzie, a działa też wtedy na wszystkie inne klasy, które posiadają rakiety.
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#10 Maciek332

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Głubczyce
Offline

Napisano 23.12.2012 14:46

Tak, jest to zbędne. W momencie pisania poradnika nie byłem pewny :)

@@up
Warning to nie error

Użytkownik Maciek332 edytował ten post 23.12.2012 14:49

  • +
  • -
  • 1

#11 weedzonka

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:marian
  • Lokalizacja:lw
Offline

Napisano 13.01.2014 13:53

sory za odkop ale jak to zrobić na nowym cod? :D


  • +
  • -
  • 0

#12 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 13.01.2014 14:41

To jest nanowego CoD'a -,-
  • +
  • -
  • 1

#13 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 03.10.2014 18:18

umiałby ktoś zrobić tak że ten kod autora działał by z blokadą rakiet na 10 sekund?

 

sma klasy w załączniku 


radim (05.10.2014 17:03):
Załóż nowy temat!

Załączone pliki


Użytkownik tytusek edytował ten post 03.10.2014 18:18

  • +
  • -
  • -1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych