Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

[VIP] Menu od drugiej rundy

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 WSP3S

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 01.11.2012 20:32

Menu vipa z bronami do wyboru zapala się od pierwszej rundy, chciałbym aby było od drugiej ;]
Za pomoc +

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 WSP3S

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 03.11.2012 09:21

refresh
  • +
  • -
  • 0

#3 MarCinek44

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:135
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 03.11.2012 17:06

 /* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include  #include  #include  #include  #include  #include  #include  #define PLUGIN "vip" #define VERSION "0.9" #define AUTHOR "Skuter" #define FLAGA ADMIN_LEVEL_H #define REKLAMA #define VIPS #define INFO_VIP #define POWITANIE_VIP #define STATUS_VIP #define DEAGLE // deagle dla vipa #define HE // he dla vipa #define FLASH // flash dla vipa #define SMOKE // smoke dla vipa #define KAMIZELKA //daje kamizelke #define DEFUSER #define DODATKOWA_KASA_BOMBA_VIP #define DODATKOWE_HP_VIP #define MENU_BRONI_VIP #define POWITANIE_VIP #if defined DODATKOWA_KASA_BOMBA_VIP #define BOMBA_PODLOZENIE 200 #define BOMBA_ROZBROJENIE 200 #endif new gMaxPlayers; #if defined DODATKOWE_HP_VIP #define DODAJ_HP 5 #define DODAJ_HS_HP 10 #define MAX_HP 160 new nKiller, nKiller_hp, nHp_add, nHp_max; #endif #if defined VIPS new maxplayers #endif #if defined MENU_BRONI_VIP new Runda, gMenuBroniViPRunda; new bool:MaC4[33]; #endif public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) #if defined INFO_VIP register_clcmd("say /vip", "MOTD", 0); register_clcmd("say_team /vip", "MOTD", 0); #endif #if defined VIPS maxplayers = get_maxplayers() register_clcmd("say /vips", "print_vips", 0); register_clcmd("say /vipy", "print_vips", 0); #endif RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1); #if defined REKLAMA set_task(45.0, "VIPTEKST", 0,_,_,"b"); #endif #if defined DODATKOWE_HP_VIP register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0"); #endif #if defined MENU_BRONI_VIP register_logevent("Nowa_Runda", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("Restart_Rund", 2, "1=Game_Commencing"); register_event("TextMsg", "Restart_Rund", "a", "2&Game_will_restart_in"); #endif #if defined MENU_BRONI_VIP gMenuBroniViPRunda = register_cvar("vip_menubroni_runda", "2"); #endif gMaxPlayers = get_maxplayers(); } public respawn(id) { if (!is_user_alive(id)) return; new mapname[32] get_mapname(mapname, 31) #if defined FLAGA if(get_user_flags(id) & FLAGA){ #endif #if defined DEAGLE fm_give_item(id, "weapon_deagle"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); #endif #if defined HE fm_give_item(id, "weapon_hegrenade"); #endif #if defined FLASH fm_give_item(id, "weapon_flashbang"); fm_give_item(id, "weapon_flashbang"); #endif #if defined SMOKE fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade"); #endif #if defined KAMIZELKA fm_give_item(id, "item_assaultsuit") #endif #if defined DEFUSER fm_give_item(id, "weapon_defuser") #endif #if defined FLAGA } #endif } #if defined INFO_VIP public MOTD( id,level,cid ) { if ( !cmd_access(id,level,cid,1) ) return PLUGIN_CONTINUE show_motd( id,"vip.txt","Informacje VIP." ); return PLUGIN_CONTINUE } #endif #if defined VIPS public print_vips(user) { new adminnames[33][32] new message[256] new id, count, x, len for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++) if(is_user_connected(id)) if(get_user_flags(id) & FLAGA) get_user_name(id, adminnames[count++], 31) len = format(message, 255, "^x04 VIPY ONLINE: ") if(count > 0) { for(x = 0 ; x < count ; x++) { len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"") if(len > 96 ) { ColorChat(user, GREEN, "%s", message); len = format(message, 255, "^x04 ") } } ColorChat(user, GREEN, "%s", message); } else { len += format(message[len], 255-len, "Brak Vipow ONLINE") ColorChat(user, GREEN, "%s", message); } } #endif #if defined REKLAMA public VIPTEKST() ColorChat(0, RED, "Vip dostaje wiele rzeczy na poczatek rundy aby zobaczyc co wpisz /vip"); #endif #if defined DODATKOWA_KASA_BOMBA_VIP public bomb_planted(id) { new money = cs_get_user_money(id); new bonus = BOMBA_PODLOZENIE; cs_set_user_money(id, money + bonus); return PLUGIN_CONTINUE; } public bomb_defused(id) { new money = cs_get_user_money(id); new bonus = BOMBA_ROZBROJENIE; cs_set_user_money(id, money + bonus); return PLUGIN_CONTINUE; } #endif public hook_death() { #if defined DODATKOWE_HP_VIP nKiller = read_data(1); if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) ) { nHp_add = DODAJ_HP; } else { nHp_add = DODAJ_HS_HP; } nHp_max = MAX_HP; if(!(get_user_flags(nKiller) & FLAGA)) return; nKiller_hp = get_user_health(nKiller); nKiller_hp += nHp_add; if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max; fm_set_user_health(nKiller, nKiller_hp); set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1); show_hudmessage(nKiller, "Dostales +%d hp", nHp_add); message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller); write_short(1<<10); write_short(1<<10); write_short(0x0000); write_byte(0); write_byte(0); write_byte(200); write_byte(75); message_end(); #endif } #if defined MENU_BRONI_VIP public Restart_Rund() { Runda = 0; } public Nowa_Runda() { Runda++; for(new i = 1 ; i <= gMaxPlayers ; i++) { if(get_user_flags(i) & FLAGA) { if(Runda > get_pcvar_num(gMenuBroniViPRunda)) { menu_broni(i); } } } return PLUGIN_HANDLED; } public menu_broni(id) { new menu = menu_create("\rV.i.P - Menu Broni:", "menu_broni_wybor"); menu_additem(menu, "\wM4A1\r+\wDeagle\r+\wGranaty", "0", 0); menu_additem(menu, "\wAK47\r+\wDeagle\r+\wGranaty", "1", 0); menu_additem(menu, "\wAWP\r+\wDeagle\r+\wGranaty", "2", 0); menu_additem(menu, "\wKrowa\r+\wDeagle\r+\wGranaty", "3", 0); menu_additem(menu, "\wShotgun\r+\wDeagle\r+\wGranaty", "4", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_CONTINUE; } public menu_broni_wybor(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], iName[64]; new acces, callback; menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback); new key = str_to_num(data); new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id); switch(key) { case 0: { if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && userTeam == CS_TEAM_T) { MaC4[id] = true; } else { MaC4[id] = false; } strip_user_weapons(id); give_item(id,"weapon_m4a1"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90); give_item(id,"weapon_deagle"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 42); give_item(id,"weapon_knife"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); give_item(id, "item_assaultsuit"); give_item(id, "item_thighpack"); client_print(id, print_center, "Wziales M4A1, Deagle i HE!"); if (MaC4[id]) { give_item(id, "weapon_c4"); cs_set_user_plant(id, 1, 1); } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 1: { if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && userTeam == CS_TEAM_T) { MaC4[id] = true; } else { MaC4[id] = false; } strip_user_weapons(id); give_item(id,"weapon_ak47"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90); give_item(id,"weapon_deagle"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 42); give_item(id,"weapon_knife"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); give_item(id, "item_assaultsuit"); give_item(id, "item_thighpack"); client_print(id, print_center, "Wziales AK47, Deagle i HE!"); if (MaC4[id]) { give_item(id, "weapon_c4"); cs_set_user_plant(id, 1, 1); } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 2: { if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && userTeam == CS_TEAM_T) { MaC4[id] = true; } else { MaC4[id] = false; } strip_user_weapons(id); give_item(id,"weapon_awp"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30); give_item(id,"weapon_deagle"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 34); give_item(id,"weapon_knife"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); give_item(id, "item_assaultsuit"); give_item(id, "item_thighpack"); client_print(id, print_center, "Wziales awp, Deagle i HE!"); if (MaC4[id]) { give_item(id, "weapon_c4"); cs_set_user_plant(id, 1, 1); } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 3: { if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && userTeam == CS_TEAM_T) { MaC4[id] = true; } else { MaC4[id] = false; } strip_user_weapons(id); give_item(id,"weapon_m249"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200); give_item(id,"weapon_deagle"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 34); give_item(id,"weapon_knife"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); give_item(id, "item_assaultsuit"); give_item(id, "item_thighpack"); client_print(id, print_center, "Wziales krowe, Deagle i HE!"); if (MaC4[id]) { give_item(id, "weapon_c4"); cs_set_user_plant(id, 1, 1); } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } case 4: { if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && userTeam == CS_TEAM_T) { MaC4[id] = true; } else { MaC4[id] = false; } strip_user_weapons(id); give_item(id,"weapon_xm1014"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014 , 32); give_item(id,"weapon_deagle"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 34); give_item(id,"weapon_knife"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); give_item(id, "item_assaultsuit"); give_item(id, "item_thighpack"); client_print(id, print_center, "Wziales shota, Deagle i HE!"); if (MaC4[id]) { give_item(id, "weapon_c4"); cs_set_user_plant(id, 1, 1); } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } #endif public client_connect(id) { if(get_user_flags(id) & FLAGA) { new name[32] get_user_name(id, name, 31) set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.61, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(0, "Na server wchodzi vip :^n%s", name) } }


jak iż nie mogę edytować dodaję tutaj , PLUGIN NIE JEST MOJEGO AUTORSTWA

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 WSP3S

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 04.11.2012 08:55

Miałeś przerobić mi moje obecne vipy, tak aby menu w nich nie było na starcie mapy tylko od drugiej rundy.
  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 09.11.2012 03:27

Załączony plik  standard_vip2.sma   4,83 KB  63 Ilość pobrań
  standard_vip2.amxx

Załączony plik  ultimate_vip1.sma   5,03 KB  47 Ilość pobrań
  ultimate_vip1.amxx





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych