Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Na slocie broni tylko 1 bron, mozliwosc ustawiania slotu broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 31.10.2012 20:06

Jak w tytule tematu. Czy istnieje taka funkcja/stock
  • +
  • -
  • 0

#2 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 31.10.2012 20:20

Standardowo - nie. Co nie znaczy, że sam sobie napisać nie możesz :D

Pewnie http://amxx.pl/dokum...et_user_weapons Ci się może przydać :D
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 Szymek^

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 31.10.2012 20:28

o powiem tak, czy jest funkcja która zwraca slot broni
  • +
  • -
  • 0

#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 31.10.2012 20:30

Nie wiem po co ci to, bo to jest wiadome.
1-automatyczne
2-pistolety
3-nóż.
Jeśli o to ci chodzi.
Tak w ogóle można napisać taką funkcje.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 Szymek^

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 31.10.2012 21:46

chodzi mi o to, że np. na drugim slocie może być też AWP i potrzebuje coś w stylu GiveUserWeapon(id, CSW_id, slot)
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2012 21:50

http://forums.allied...ad.php?t=175632
  • +
  • -
  • 1

#7 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 31.10.2012 21:58


public plugin_init( )
register_message( get_user_msgid( "WeaponList" ), "msgWeaponList" )

public msgWeaponList( )
{
switch( get_msg_arg_int( 8 ) )
{
case CSW_AWP: set_msg_arg_int( 6, ARG_BYTE, 1 ) // AWP bedzie w slocie 2'gim. Sloty liczone sa od 0
default: return PLUGIN_CONTINUE;
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 2

marwit-0.png


#8 Szymek^

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 31.10.2012 22:52

Dzięki za pomoc :) Plus : >

Mam jeszcze jedno pytanie, gdy ustawie PrimaryAmmoID na 5 to liczba naboi w magazynku będzie wynosić 5 ?
  • +
  • -
  • 0

#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 01.11.2012 08:05

PrimaryAmmoID to numer identyfikacyjny amunicji podstawowej broni.

#10 Szymek^

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 01.11.2012 11:59

dobra już sobie poradziłem jeszcze jedna rzecz :D

czy jeśli wysyłam wiadomość

message_begin(MSG_ONE, g_WeaponList, .player = player);  
{
write_string("weapon_MP40"); // WeaponName
write_byte(19); // PrimaryAmmoID
write_byte(320); // PrimaryAmmoMaxAmount
write_byte(-1); // SecondaryAmmoID
write_byte(-1); // SecondaryAmmoMaxAmount
write_byte(1); // SlotID (0...N)
write_byte(1); // NumberInSlot (1...N)
write_byte(CSW_MP5NAVY); // WeaponID
write_byte(0); // Flags
}


to czy funkcja


public GiveWeapon(id, weapon)
{
for(weapon=1; weapon < 32; weapon++)
{
if(weapon & g_PlayerWeapons[id])
{
new weaponname[22];
get_weaponname(weapon, weaponname, 21);
fm_give_item(id, weaponname);
}
}

new iWeapons[32];
new iNum;
get_user_weapons(id, iWeapons, iNum);

for(new i=0; i<iNum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(g_WeaponsAmmo[iWeapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, iWeapons[i], g_WeaponsAmmo[iWeapons[i]]);
}
zwróci nazwę tej broni jako weapon_mp5navy czy weapon_MP40 ?
  • +
  • -
  • 0

#11 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 01.11.2012 14:42

"weapon_MP40" to nazwa sprite'u, a ty mówisz o klasie broni. To i to nie ma nic ze sobą wspólnego.
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych