Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Na slocie broni tylko 1 bron, mozliwosc ustawiania slotu broni
#1
Napisano 31.10.2012 20:06
#2
Napisano 31.10.2012 20:20
Pewnie http://amxx.pl/dokum...et_user_weapons Ci się może przydać
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#3
Napisano 31.10.2012 20:28
#4
Napisano 31.10.2012 20:30
1-automatyczne
2-pistolety
3-nóż.
Jeśli o to ci chodzi.
Tak w ogóle można napisać taką funkcje.
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#5
Napisano 31.10.2012 21:46
#6
Napisano 31.10.2012 21:50
#7
Napisano 31.10.2012 21:58
public plugin_init( )
register_message( get_user_msgid( "WeaponList" ), "msgWeaponList" )
public msgWeaponList( )
{
switch( get_msg_arg_int( 8 ) )
{
case CSW_AWP: set_msg_arg_int( 6, ARG_BYTE, 1 ) // AWP bedzie w slocie 2'gim. Sloty liczone sa od 0
default: return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
#8
Napisano 31.10.2012 22:52
Mam jeszcze jedno pytanie, gdy ustawie PrimaryAmmoID na 5 to liczba naboi w magazynku będzie wynosić 5 ?
#9 Gość_21977_*
Napisano 01.11.2012 08:05
#10
Napisano 01.11.2012 11:59
czy jeśli wysyłam wiadomość
message_begin(MSG_ONE, g_WeaponList, .player = player);
{
write_string("weapon_MP40"); // WeaponName
write_byte(19); // PrimaryAmmoID
write_byte(320); // PrimaryAmmoMaxAmount
write_byte(-1); // SecondaryAmmoID
write_byte(-1); // SecondaryAmmoMaxAmount
write_byte(1); // SlotID (0...N)
write_byte(1); // NumberInSlot (1...N)
write_byte(CSW_MP5NAVY); // WeaponID
write_byte(0); // Flags
}
to czy funkcja
zwróci nazwę tej broni jako weapon_mp5navy czy weapon_MP40 ?
public GiveWeapon(id, weapon)
{
for(weapon=1; weapon < 32; weapon++)
{
if(weapon & g_PlayerWeapons[id])
{
new weaponname[22];
get_weaponname(weapon, weaponname, 21);
fm_give_item(id, weaponname);
}
}
new iWeapons[32];
new iNum;
get_user_weapons(id, iWeapons, iNum);
for(new i=0; i<iNum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(g_WeaponsAmmo[iWeapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, iWeapons[i], g_WeaponsAmmo[iWeapons[i]]);
}
#11
Napisano 01.11.2012 14:42
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych