#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AztekHQS"
new Ent[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("NowaRunda", 2, "1=Round_Start")
}
public NowaRunda() {
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) {
if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i)) usun(i)
}
}
stock usun(id) {
Ent[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
fm_set_entity_visibility(Ent[id], 0)
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Usunięcie czapki
#1
Napisano 30.10.2012 22:21
IP: 31.186.83.208:27043
#2
Napisano 30.10.2012 22:29
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#3
Napisano 30.10.2012 23:16
IP: 31.186.83.208:27043
#4
Napisano 30.10.2012 23:41
public event_roundstart() {
new forceID = get_pcvar_num(P_ForceHat)
for (new i = 0; i < get_maxplayers(); ++i) {
if (is_user_connected(i) && g_HatEnt[i] > 0) {
if (forceID != 0) {
forcehat(i, forceID)
Set_Hat(i, 0, 0)
}
glowhat(i)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Podmień funkcję w pluginie na moją, skompiluj i sprawdź czy działa.
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#5
Napisano 30.10.2012 23:44
IP: 31.186.83.208:27043
#6
Napisano 31.10.2012 18:08
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#7
Napisano 02.11.2012 07:53
stock usun(id)
{
new ent = pev(id, pev_aiment);
if(pev_valid(ent))
{
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
}
return 1;
}
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 02.11.2012 07:54
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych