Deklarujesz dwie stałe(w nich ustawiasz różne nazwy, z których ma losować), jedną zmienną(do przechowywania aktualnej nazwy), jedną dyrektywę preprocesora(w niej ustawiasz ilość nazw):
#define NAMES_NUM 3
new const g_szCTNames[NAMES_NUM][] = {
"Nazwa1",
"Nazwa2",
"Nazwa3"
}
new const g_szTTNames[NAMES_NUM][] = {
"Nazwa1",
"Nazwa2",
"Nazwa3"
}
new g_iTeamName[2];
I później w public plugin_init gdzieś pod końcem dodajesz losowanie:
g_iTeamName[0]=random_num(0,NAMES_NUM-1);
g_iTeamName[1]=random_num(0,NAMES_NUM-1);
No a wyświetlanie już proste:
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.35, 0, 6.0, 2.0);
new iTeam=get_user_team(id);
switch(iTeam) {
case 1: show_hudmessage(id, "Twoja druzyna: %s", g_szCTNames[g_iTeamName[0]]);
case 2: show_hudmessage(id, "Twoja druzyna: %s", g_szTTNames[g_iTeamName[1]]);
}
I po problemie
Użytkownik Zapalka edytował ten post 29.10.2012 18:21