Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
C++

Jaki polecacie kompilator?

c++

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 28.10.2012 14:04

Tak jak w nazwie tematu, używam do tej pory Dev C++ 5.2.0.3 Portable 64bit lecz mam problemy z nim nawet przy prostych kodach (daje różne wyniki w porównywaniu do innych kompilatorów), jaki inny polecacie (i ile zajmuje pamięci bo to w moim przypadku ważne :P)

Użytkownik K!113r edytował ten post 28.10.2012 14:07

  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 28.10.2012 14:35

Tak jak w nazwie tematu, używam do tej pory Dev C++ 5.2.0.3 Portable 64bit lecz mam problemy z nim nawet przy prostych kodach (daje różne wyniki w porównywaniu do innych kompilatorów), jaki inny polecacie (i ile zajmuje pamięci bo to w moim przypadku ważne :P)

Dev-C++ nie jest kompilatorem.
Dev-C++ – zintegrowane środowisko programistyczne, obsługujące języki C i C++, na licencji GPL, dla systemów rodziny Windows i Linux. Jest zintegrowany z MinGW, czyli z windowsowym portem kompilatora GCC.

U siebie używam MinGW GCC 4.6.2, i nie mam żadnych problemów ;)
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.10.2012 15:24

http://gcc.gnu.org/
  • +
  • -
  • 2

#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 29.10.2012 15:33

GCC lub VC++
  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#5 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 30.10.2012 12:10

Ja używam Code Block , razem z tym programem masz wgrane kompilatory :)

http://www.codeblocks.org/downloads

Użytkownik Nestea****Lemon edytował ten post 30.10.2012 12:10

  • +
  • -
  • 1

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.10.2012 12:21

Zdecydowanie GCC

#7 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 30.10.2012 16:19

@UP, tak ale jeżeli patrzeć na programowanie tylko pod windows'a, używając GCC nie masz dostępu do wielu funkcji oferowanych przez środowisko VisualC++ np. WMI. Dodatkowo jak ktoś lubi asm'a, to jego implementacja w kodzie ( patrz. wstawki ) łatwiej jest wykonać w microsoftowym kompilatorze niż GCC.
  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.10.2012 16:59

Tutaj dochodzimy do kwestii, czy bardziej zależy mi na dobrym kompilatorze, czy na kompilatorze obsługującym zamknięte i komercyjne formaty jednej zaledwie firmy.
To podobnie, jak zapytać się, czy warto stosować CSS4, czy ograniczyć się do CSS2, bo jest prostrze, a IE Microsoftu nie obsługuje nawet większości CSS3.
To tak gwoli wyjaśnienia, dlaczego GCC, po prostu nie widzę przyszłości Microsoftu po tym, jaką strategię obrali dla rozwoju firmy blisko pół roku temu.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: c++

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych