Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

przenikanie kuli


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Willson

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 28.10.2012 14:03

Czy da się coś zrobić,by strzały przenikały przez ciało,dzięki czemu mogłyby np ranić osobę stojąca za postacią,która ma własnie taką zdolność?
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.10.2012 15:21

Tak ustawianie solid lub zmiany w traceattack
  • +
  • -
  • 0

#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 28.10.2012 15:50

<p>Nie wiem czy cos ci to da, ale to jest kod z Tower Defense na przenikanie kuli, jest on w thinku enta
http://wklej.org/id/856716/

Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 28.10.2012 15:51

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 Willson

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 29.10.2012 18:39

Tak ustawianie solid lub zmiany w traceattack


możesz konkretnie?najlepiej w traceattack
  • +
  • -
  • 0

#5 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 30.10.2012 12:11

Osobie, przez którą przenikają kule (o ile mają wszystkie przenikać) ustawiasz SOLID_NOT, co poskutkuje również tym, że będą przenikać przez niego inni gracze (popatrz na pluginy typu semiclip, dokładnie tak to będzie działać). Możesz też, wykorzystując odpowiedni kod, ustawić typ zachowania wobec odpowiednich graczy, dzięki czemu przez swoich nie będzie mógł przenikać ale przez wroga (i wroga kule) już tak.
  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#6 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 31.10.2012 08:02

w addtofullpack mozna tez

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#7 Willson

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 02.11.2012 09:30

w addtofullpack mozna tez


public client_AddToFullPackPost(es_state, e, ENT, HOST, hostflags, player, pSet) {              if(!player)                          return FMRES_IGNORED             if(!is_user_connected(ENT))                          return FMRES_IGNORED;             //co dalej?              return FMRES_IGNORED}
</p>

Użytkownik Willson edytował ten post 02.11.2012 09:33

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych