Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse

Zdjęcie

[TF2] Merasmus Spawner

• Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

Admin :)

• Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

Napisano 27.10.2012 06:30

[TF2] Merasmus SpawnerVersion 1.0

Introduction:This plugin simply spawns the Merasmus with some other neat features. Commands:sm_merasmus < level >Note: Seems like TF2 removed the level/spawn notification. So it won't show level, but i'll add a hint or chat message showing the level later.sm_meras < level >Both uses Generic AdminConvars:sm_merasmus_resize (Default: 1.0) - Resize the size of merasmus. Between 0.0 to anything?sm_merasmus_glow = (Default: 0) - Should Merasmus be glowing?1 - Yes0 - NoInstallation:- Place merasmus.smx into your addons/sourcemod/plugins/ folder.- Open up the config file merasmus.cfg in tf/cfg/sourcemod to config the convars.- Use any of the commands to your fit.Version Log: Code: 1.0- ReleasedCredits: - DarthNinja for his monoculus spawner plugin, this plugin is based on that. http://forums.allied...ad.php?t=170694Feel free to post any bugs/problems or features added.Note: I'll organize the code a bit more for the next version.Warning: It seems that the Merasmus seem to cause some sort of fps particle lag whenever he tries to become a prop during 50% of his health lost. Not sure how to remove that ability or if it is possible. Attached Files Dołączona grafika [b]Get Plugin or Get Source (merasmus.sp - 24.9 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych