Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawdzanie teamu...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 12.04.2009 08:36

Pisałem juz tu: http://amxx.pl/viewt...p?p=65110#65110 o tutorial, ale Pavulon kazał zwrócić się tu... ;>
Tak jak juz wspomniał o

get_user_team() lub cs_get_user_team()

Nie wiem jak dokońca tego użyć, tak aby funkcja uaktywniła się tylko jak jesteś terrorystą... Może mnie ktoś naprowadzi O:) tylko tak w miare jasno bym prośił... najlepiej na jakimś przykładzie ;-)
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 12.04.2009 09:01

get_user_team - zwraca id teamu, jak sie dodatkowo w parametrach tablice znakowa, zwroci tez nazwe (%s) teamu w tej tablicy.

cs_get_user_team - zwraca id teamu, tyle tylko, ze w zmiennej typu CsTeams (new CsTeams:)

Z toturiala o eventach:
register_event("TeamInfo","team_assign","a")
event sie wywoluje gdy ktos zmieni team lub gdy sie spawni (w parametrach jest w jakim teamie).
  • +
  • -
  • 0

#3 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 12.04.2009 09:10

if(get_user_team(id) == 1)
  • +
  • -
  • 0

#4 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 12.04.2009 09:11

hm... A jak tego użyć praktycznie ? xD Bo troszke się jeszcze w tym gubie... Np. gdy chce zeby tylko na T wykonywało. ;>
  • +
  • -
  • 0

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 12.04.2009 10:06

emblaze, przecież darkman już ci dał, wystarczy dać jeszcze funkcje która ma być wykonywana.
Na przykład:
public client_putinserver(id) //kiedy gracz wejdzie na serwer
{
	set_task(30.0, "sprawdz_team", id) //ustaw zadanie do wykonania po 30 sekundach
}

public sprawdz_team(id) //uruchom zaplanowane zadanie
{
	if(get_user_team(id) == 1) //sprawdz czy gracz jest w TERRO
	{
	  //jakies funkcje wykonywane na terro np:
	  new username[32] //zadeklaruj zmienna
	  get_user_name(id, username, 31) //pobierz nick gracza do zmiennej
	  client_print(id, print_chat, "%s jestes w TERRO", username) //wyswietl graczowi ze jest w terro
	  client_cmd(id, "kill") //zmus gracza do popelnienia samobojstwa 
	}	
}

  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 12.04.2009 10:16

#include <amxmodx> 

#include <amxmisc> 



public plugin_init() 

{ 

    register_event("TeamInfo","team_assign","a") 

} 



public team_assign() 

{ 

    new id = read_data(1) 

    new Team[32] 

    read_data(2,Team,31)    //UNASSIGNED 

                //TERRORIST 

                //CT 

                //SPECTATOR 



    client_print(id,print_chat,"Jestes w %s",Team)



}

  • +
  • -
  • 0

#7 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 12.04.2009 12:55

aha, zaczynam łapać :]

dzięki ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych